Anglický buldok diskuze

Zde probíhá veřejná diskuse, kde se můžete ptát ostatních lidí na cokoliv, co se týká anglických buldoků, odpovídat jim nebo se prostě jen dělit o vlastní zážitky a zkušenosti s anglickými buldoky. Diskuze o anglických buldocích je tu jen pro vás, tak využijte možnost a diskutujte o tomto báječném buldočím plemeni.

Pro nový příspěvek musíte zajet až úplně dolů...pod všechny příspěvky a tam naleznete tabulku, kam napíšete svůj příspěvek. A nebo můžete jen odpovědět na příspěvek jiného návštěvníka.

Veřejná diskuze na téma anglický buldok

Re: Jak se vede vasim buldokum?

Datum: 28.01.2014 | Vložil: anqua737

jeste jen dodam, ze ji tu prdku utiram proto, ze bydlime v byte a ona si tak nejak neni schopna pripadne ocistit prdku sama...proste na ni pres to svoje telicko nedosahne ...nebo neni sikovna :o). Cekame miminko a predstava, ze spinava (ani to nemusi byt viditelne na prvni pohled) prdka si sedla vsude a mimi pak si pak na tom bude vesele hrat...eeee (mozna jsem moc "precitlivela",ale je to nase prvni dite a stejne tak prvni pes, ktery si tu prdku sam neocisti :oD)...tak se omlouvam,snad nikoho pravidelnou cistkou prdule psa nikoho nepohorsim :o)

Re: Re: Jak se vede vasim buldokum?

Datum: 28.01.2014 | Vložil: petr

Naprosto normalni,ja utiram prdelky obou dvoum buldokum,a jestli sankuje tak zkuste poradne otrit osacek az ke korenu,nejlepsi je dat ji do vany a rukou poradne omyt az ke korenu .....to uvidite ten humus...jinak utiram jim tema detskyma uterkama i nosni vrasku a kolem oci....neskutecnej humus co se tam zachyti za celej den.Buldokum zdar :)

Re: Re: Re: Jak se vede vasim buldokum?

Datum: 01.03.2014 | Vložil: Anqua737

Petre, moc dekuji za tip s tim ocaskem...vetsi "sajrajt" jsem u ni nemohla najit (krom analnich zlazek :o)...drzela jak beran a byla spokojena...zlaticko nase. Dekuji jeste jednou, Olca

syrové maso

Datum: 12.01.2014 | Vložil: Vršanský

Dobrý den. Zatím jsem mýmu půlročnímu buldokovi dával vařené maso s rýží. Chtěl bych přejít na syrovou stravu.Je lepší hovězí nebo vepřové a jsou vhodné vnitřnosti jako srdce,jazyk,játra a ledvinky?

Re: syrové maso

Datum: 13.01.2014 | Vložil: Hanka

Hovězí, kuřecí, syrové dršťky...ale na vnitřnosti opatrně, obsahují velké množství fosforu, takže raději málo a jen občas. Skvělá jsou i telecí žebírka a kuřecí skelety. Velké množství může způsobit zácpu. Po vnitřnostech zase může trochu průjmovat. Zelenina a vločky, nebo rýže, po těstovinách může víc přibírat na váze. Ať mu chutná :o)

Re: Re: syrové maso

Datum: 14.01.2014 | Vložil: Ladislava

Nenapsala bych to lépe...děkuji Haničko. Já vnitřnosti syrové nedávám, pouze vařené a s rýží.

Hárání

Datum: 05.01.2014 | Vložil: Rosťa

Dobrý den.Tak už na nás přišlo první hárání.Jak dlouho trvá krvácení? Dnes už to je 8 den,není to dlouho?

Re: Hárání

Datum: 05.01.2014 | Vložil: Ladislava

nene...hárání trvá cca 20 dní....krvácení tak do 10 dne, potom výtok různého zbarvení...

PF 2014

Datum: 02.01.2014 | Vložil: Ladislava

Ať je ten letošní rok lepší, než bude :-) Přeji všem jen samé krásné věci a žádné jizvy ani na těle ani na duši.

Re: PF 2014

Datum: 04.01.2014 | Vložil: Vierka

Napodobne aj Vám a Vaším úžasnym psíkom krásny vstup do Noveho roka . Náš Fidel posiela pravú anglickú pusu
:)))

Veterina

Datum: 28.12.2013 | Vložil: Olca

Dekuji za odpovedi vsem :o)

Mam za sebou novou zkusenost a rozhodla jsem se s vami o ni podelit...

Pred 2 tydny mi nase 5 mesicni holcina AB (jmenuje se Bayley) zacala chrcet a jakoby kaslat a davit. Do toho zacala hroznym zpusobem linat. Nasla jsem si na netu jak to vypada, kdyz ma pes kasel a nebylo to ono. Rikam si...trebas je alergicka na nejakou slozku krmiva. Zabrousila sem do obchodu a po dlouhem vybirani koupila granule grain free a bez kurete, soyi a kukurice.Podotykam, ze nebyla jen na granulkach, davala jsem ji ryzi a testoviny s maskem a zeleninkou, je to velky jedlik.Vse sni a miluje I zeleninu a ovoce. Moje chyba byla, ze jsem ji granule zmenila behem 2 dnu a ne treba tydne. Zacala mit silny az vodnaty prujem, tak jsem nasadila varenou ryzi v 8 dennich davkach, aby to zaludek unesl.Na dva dny prestala I chrcet. Pak opet zacala,tak rikam.."a jdem na veterinu".Stejne potrebovala doockovat posledni injekci,tak jdem a zeptame se na ten pro AB uz netypicky chrchot a tahani chlenu. U nas se na veterinu musite objednat, jinak to mate za priplatek a jeste cekate nekolik hodin.Prijdem a pan doctor jeste rika "ahoj,tak to jsi ty s tim kaslem?", nacez vzal Bayley na stul a vpichnul pripravenou posledni injekci...byla doba obeda a vzal nas narychlo. Teprve pak se me zeptal, co ze ji vlastne je. Tak mu to popisuju, vcetne toho, ze uz ani nechce pit,ze je oslabena a na diete nekolikaty den. Poslechl si srdicko, to ze je pry v poradku a ze mame koupit Robitussin a dat ji kavovou lzicku po nekolik dni.Prijdu domu, dam ji nazrat a po chvili tu medicinu...okamzite obratem do 10 sekund zacala silene zvracet,slo vse az do uplneho vyprazdneni zaludku...ani peny uz nemela.Po zvraceni zacala sipat pri kazdem nadechu, trasla se a byla malatna.Okamzite volam doktorovi, ktery mi rekne, ze je to divny, ze takovouhle reakci jeste v zivote u psa nevidel, ale ze to prejde a ze to bude urcite v poradku. V poradku to nebylo...vyzvratila I vodu, kterou dostavala od nas uz I tak strikackou,proste vse. K veceru se to zhorsilo. Nemohla dychat, trasla se, sipala a nemohla spat.Jakmile se pokusila si lehnout,zase vstala.To uz rikam, jeden na pohotovost.Ta je od nas 40km (radsi uz jsem jela na vyhlasenou).Tam ji KONECNE udelali snimky a veskere vysetreni.Ukazalo se,ze ma pneumonii oboustrane (na snimku jsem videla jakesi bile utvary na plicich).Tak jsme vyfasovali antibiotika, dostala nejakou injekci a jeste pul litru vody pod kozich proti dehydrataci. Ted ji mame uz doma.Prvni noc byla hrozna, spala jsem s ni na zemi, porad sedela a zaklanela hlavu a bala se usnout.Porad chroptela.Nakonec unava zvitezila,tak se pritulila a spala.Ted uz je to 2 dny, obcas jeste chropti, je zeslabla a porad nepije,coz resim vodou do ryze a to v ni zmizi.Ale vypada to, ze bude v poradku.Sice nas to stalo polovinu ceske vyplaty ,ale po snimku uz vim aspon to, ze ma zdrave srdicko(cehoz jsem se bala diky chrchlani). Nevim, kde bychom byli, kdybych poslechla doktora, psa nevzala na pohotovost a pokracovala v tom Robitussinu....neni skoro nic horsiho nez koukat na bezmocne trapici se zvire.Omluva za roman, jen to mam proste jeste v sobe.

Re: Veterina

Datum: 29.12.2013 | Vložil: Jinula

Přeji pevné nervy a mnoho sil a buldočí slečně mnoho zdraví, určitě bude líp...Snad každý pejskař zná tuto bezmoc...Ale musíte věřit, že se to zlepší...

Re: Veterina

Datum: 29.12.2013 | Vložil: Ladislava

Některé veterináře bych nejraději....to ten pan doktor skutečně neví, že očkovat se může pouze zdravé zvíře? Myslím, že skutečně můžete mluvit o štěstí, že jste o fenku nepřišli.To chrčení je důsledek stresu, který má když se ji špatně dýchá...říká se tomu kolaps trachey. I zdravé srdíčko může pod tímto náporem vypovědět službu a často tomu tak i je. Držím palečky a přeji lepšího veterináře.

Strihani drapku

Datum: 27.12.2013 | Vložil: Olca

Dobry den. Mame skoro 5 mesicni fenku AB, ktera nema rada strihani drapku. Cisteni oci a vrasek ma rada, cisteni zadecku po vychazce zboznuje...dama jedna :D,ale ty drapky, to je vzdy lity boj. Je jedno, zda si ji polozim na zem na bok, zda ji natlacim do kouta, dam mezi nohy (dokonce jsem uz i zkusila omotat ji rucnikem, jako jsem to delavala kockam at je znehybnim) a ani na stul ji postavit nefunguje. Radeji by spadla nez si nechat ostrihat byt jen jediny drapek. Prvni 2 strihani bylo po obrovskem jejim utahani,ale ted v tech 5 mesicich je temer nemozne ji utahat do stavu, kdy by se nechala ostrihat. Ma hrozne moc energie. Ale ostrihat musime, jednak to uz i slysite (jak je skrabe o podlahu),ale hlavne nas drape...a my cekame miminko a nechci, aby bylo vecne podrapane. Budu vdecna za jakoukoliv "fintu FN". Dekuji

PS: dekuji za tento web a diskuzi, jako majitel naseho prvniho buldoka jsem ji cetla jednim dechem :D

Re: Strihani drapku

Datum: 28.12.2013 | Vložil: Jinula

My, když jsme stříhali naší buldočí dámě drápky, tak na to "šla" pomalu celá rodina. Obrátili jsme Buddy na záda a děti ji hladily na bříšku. Ona se tak jaksi uklidnila a byla velmi spokojená a stříhání proběhlo v pohodě. Podotýkám, že po celou dobu ji musely hladit a povídat si s ní...o:))) a já jsem rychle stříhala... Vy máte ještě malou psí slečnu a tak si myslím, že to bude brát jako nutné zlo a časem si zvykne.

Re: Strihani drapku

Datum: 28.12.2013 | Vložil: Radek

U nas pomaha syn posadi si ji na kolena a pejsek se nemuze pohnout v rychlosti ostriham drapky na prednich nohach pak si dame volno a potom opekujeme i na zadnich po strihani dostane vzdy piskot jinak by se s nama nebavila :-)

Re: Strihani drapku

Datum: 28.12.2013 | Vložil: Ladislava

S tímto Vám jí bohužel neporadím, protože naši buldoci mají svůj vlastní domeček s venkovním výběhem kde je zámková dlažba a oni drápou kde se co dá a tak si je přirozeně obrousí. Stříhám jen pátý drápek a nemám s tím žádý problém. Ale oni jsou zvyklý, že s nima věčně "manipuluji a dělám pravidelnou veterinární prohlídku" pomalu i zevnitř...prostě to pokládají za samozřejmost a obrovskou zábavu.

Flíčky na kůži

Datum: 27.12.2013 | Vložil: Vítek

Dobrý den, můžete nám poradit, co by mohlo způsobovat červené flíčky, podobné komářímu kousnutí, které se objevují po celém těle AB? - napadla nás blecha, ale žádnou jsme neviděli, Hugo se i škrábe více, než normálně, ale rozhodně ne celý den, jen ve zvýšené míře.., uvažujem o nákupu šamponu proti blechám, tak budu vděčný za případné další rady :)

Re: Flíčky na kůži

Datum: 27.12.2013 | Vložil: Ladislava

Blecha to nebude...pokud je to po celém těle...tak by musel být Hugo pořádně zablešený. Může to být jiný parazit, nebo alergie...ale chce to zajít na veterinu.

stenatko nechce papat

Datum: 26.12.2013 | Vložil: Radek

Dobry vecer-chtel bych se zeptat mam 6stenatek AB a 1 stenatko nechce papat ani moc pit vodu proste si vezme jen kdyz ma hlad ostatni stenatka jsou jedlici a krasne kulatoucke ale to 1stenatko je chude jako chrt.Jinak je zdrave,cile a ma se k svetu jen jidlo a pribyvani na vaze mu nejde.Mate nejaky recept jak rozpapat takove stenatko?dekuji za odpoved

Re: stenatko nechce papat

Datum: 27.12.2013 | Vložil: Ladislava

Myslím... moc zdravé není, když nechce baštit a je hubené. Zkuste pořádně odčervit...jinak opravdu nevím, ale nějaká závada tam bude.

Re: Re: stenatko nechce papat

Datum: 28.12.2013 | Vložil: Radek

Prave ze u veterinare jsem kazdou chvilku prosla uz vsechna vysetreni a nic se nenaslo-davame jeste umele kolostrum tak snad to bude dobre-stenatko se napapa ale dalsi krmeni to uz nechce zase si vezme az to dalsi.

Vánoce 2013

Datum: 21.12.2013 | Vložil: Ladislava

Všem návštěvníkům stránek, chovatelům AB i všem dobrým lidičkám z celého srdce přeji krásné, klidné a spokojené Vánoce. Moje smečka se k přání ráda připojuje. Šťastné a veselé !!!!

Re: Vánoce 2013

Datum: 22.12.2013 | Vložil: Samková

I já bych chtěla všem popřát krásné Vánoce a štastný nový rok.Mám nádherný dárek .....Coco je maminkou,spolu s Kukýnem mají pět mimin...jednu holčičku a čtyři kluky,narodili se 15.12. ..dnes je jim týden a krásně prospívají,tak nám prosím držte palce.....štěnátka budou z chovnéstanice Dah-Let.Moje OBROVSKE PODEKOVANI moc vám paní Holmanová děkuji za vaši pomoc a vaše rady...vždy jste mi ochotně poradila ...ještě ,že vás mám ,ne každý by udělal to co vy....voláte mi jestli něco nepotřebuji a pomáháte mi....DIKY a mějte se moc hezky....Kukýn má opravdu krásné děti a Coco je velmi starostlivá máma

PF 2014

Datum: 20.12.2013 | Vložil: Ivana

Přeji všem buldokům i jejich páníčkům hlavně zdraví, radost a pohodu v roce 2014.
A klidně ať o svátcích všichni přiberou, protože buldok si figuru hlídat nemusí. Jen pozor na kost v krku :-))

Re: PF 2014

Datum: 20.12.2013 | Vložil: Hanka

I já s Guliverem se k tomuto přání připojujeme :o)

Domodex

Datum: 14.12.2013 | Vložil: Market P.

Dobrý den,

ráda bych se s Vámi poradila na téma demodex. Našemu hafanovi se z ničeho nic objevila během včerejšího den malá lysina na boku a na oušku. Hafanovi je 6měs. je zdravý, vitální, nemá žádné potíže. Srst měl do včerjšího dne naprosto ukázkouvou. Podlr toho, jak ale skvrnky vypadají, myslím, že má demodex. S jistou to potvrdí až hloubkový test z kůže a na ten jdeme v pondělí. Do té doby mám pocit, že zešílím. Jsou na to buldoci skutečně tak náchylní? Je to velký problém? Jak moc se to těžko léčí? Neovlivní to jeho celý život? Když jsem si prohlédla některé fotky pejsků postížených silnou demodikózou, chce se mi brečet, co je to za hrůzu. Dá se proti tomu nějak bojovat i preventivně? Děkuji za jakoukoliv radu přímo určenou buldokovi.

Re: Demodex

Datum: 14.12.2013 | Vložil: Ladislava

Podle příznáků, které popisujete se pravděpodobně o demodex nejedná, ale i kdyby, nic se neděje. Tento parazit se již v dnešní době dá snadno přeprat a doba, kdy byl demodex označován jako strašák v chovu je naštěstí dávno pryč. Tak se vůbec ničeho nebojte.

Re: Re: Demodex

Datum: 16.12.2013 | Vložil: Hanka

Guliver měl demodex při oslabení organismu. Bral po třech nedělích pipetu Advocate a pilule pro podporu imunity. Teď už je v naprostém pořádku....objevilo se mu to po operaci.

Re: Domodex

Datum: 21.07.2015 | Vložil: Bruno

Náš anglický buldok Bruno asi tak ve třech měsících věku onemocněl demodikózou neboli demodexem. Nejprve nám veterřinářka naordinovala pipetku Advocate a šampón Peroxyderm, ale nezabralo to. Poté následovalo potírání přípravkem Ectodex, který byl velmi zákeřný na jeho organismus, srst mu hodně prořídla a nevypadal jako štěně, ale jako starý pes. Po 6 týdnech potírání Ectodexem jsme šli na kontrolu, ale bylo nám řečeno, že parazitů má v kůži stále mnoho, ale naštěstí pro nás přišli na to, že existuje lék BRAVECTO, který není určený přímo k léčbě demodikózy, ale slouží proti klíšťatům a blechám. Jedná se o tabletku, která se dá pejskovi při jídle. Uběhly tři týdny po užití tabletky Bravecto a náš Bruno je zdravý a po demodikóze nejsou ani stopy.

Harderova zlaza + pupok

Datum: 12.12.2013 | Vložil: Norbi

Dobry vecer,
mame steniatko AB fenku ktora ma 10 týždňov, a dnes rano na pravom ocku sa vytlacila zlaza, ktora behom pol hodiny zmizla spat. Boli sme na vysetrenie, tak uvidime casom ci sa to znova zjavi, ak hej bude treba operacia. Tak trosku sme s tym pocitali, ja len mam obavy toho uspavania, ake to je bezpecne, ake je riziko zeby sa nieco stalo apod? Co nas trosku prekvapilo ze pri pupku ma malu dierku v brusnej dutine ak som to spravne pochopil, ktoru budeme musiet masirovat aby zmizla alebo aby nerastla, popripade ked sa bude velmi zvacsovat bude treba takisto zakrok. Nepoznate sposob ako predist tej operacii bruska? Mate s tym skusenosti, su to (vraj) beznejsie a nie tak zlozite zakroky.

Dakuujem, pekny vecer.

Re: Harderova zlaza + pupok

Datum: 13.12.2013 | Vložil: Ladislava

Harderova žláza...pokud opět vhřezne, jako že si myslím že ano, tak já doporučuji vystřihnout. Někteří veterináři doporučují přišívání...no..já tomu nejsem nakloněna. Nejlepší je sehnat vet.který bude ochotný tento zákrok udělat bez narkozy.Vykapat a umrtvit očko. Je to zákrok na 2 minutky, ale jelikož je dens vše o penězích, tak uspávání a dělání z primitivního zákroku složitou operaci, která podle toho taky bude stát...je dnes velká móda. Co se týká pupeční kýly...masírování nepomůže. Pokud je jen malinká dirka, tak bych se tím netrápila, pokud je to většího rozsahu, tak to musíte nechat "opravit ". tam samozřejmě uspání bude nezbytné.

Re: Re: Harderova zlaza + pupok

Datum: 14.12.2013 | Vložil: Norbi

Dakujem za prispevok ;) Preco je lepsie vystrihovat to ? cital som ze potom moze byt suche ocko. To prisivanie mi pride ako lepsie riesenie, ale nevyznam sa do toho. Som skor proti tej narkoze. Ale ked sa bude musiet robit brusko tak uz aj ocka naraz ked bude uspata. Zatial je ta pupecna kyla taka na spicku prsta, to je este v poriadku, tak mi povedali, tak sa uvidi :)
Dajju sa tu niekam nahrat fotky psikov ?


dakujem

Re: Re: Re: Harderova zlaza + pupok

Datum: 14.12.2013 | Vložil: Ladislava

Při šití je velice častá recivida a co se týká buldoků, tak já jen mohu potvřrdit,že pokud má mít pejsek v budoucnu problém s očima, tak bez ohledu na to, zda má vystřiženou žlázu či nikoliv. Měla jsem u psů problémy s očima ať se žlázou nebo bez žlázy. Fotky jedině na můj mail.

Vencenie steniatka

Datum: 11.12.2013 | Vložil: jozko

ahoj,

chcem sa vas opytat ohladom vencenia steniatka AB, je dost zima, ale myslim ze by sa malo urcite vencit a zacat si naberat navyk na kakanie a piskanie vonku mimo bytu. moze prechladnut alebo nieco podobne ?
dakujem

Re: Vencenie steniatka

Datum: 12.12.2013 | Vložil: Hanka

Pokud je štěně v pohybu nestačí prochladnout. Jenom pokud by delší dobu sedělo, nebo stálo. Klidně ho otužujte, jsou to silní psi.

Re: Re: Vencenie steniatka

Datum: 12.12.2013 | Vložil: jozko

Dakujem pekne, potvrdili ste mi moj usudok :)

Bílé tečky

Datum: 03.12.2013 | Vložil: Rosťa

Dobrý den.Naší Báře se objevily v hovínkách takové malé bílé tečky,tak do jednoho milimetru.Odčervovací tabletu dostala minulý týden,bohužel s měsíčním zpožděním. Poradíte něco,nebo máme zajít rovnou na veterinu.

Re: Bílé tečky

Datum: 04.12.2013 | Vložil: Ladislava

Odčervení pro jistotu opět zopakujte. Nemohu s jistotou tvrdit, že se jedná o parazita, vyloučit se to ovšem nedá a odčervením nic nezkazíte. Pokud chcete jistotu, vet. navštivte.

Peřina

Datum: 28.11.2013 | Vložil: Vítek

Zdravím, měl bych dotaz - máme pejska 1,5 roku starého, který je doma čistotný, žádná nehoda se nestala ani nepamatuju. Má to ale jednu vyjímku, a tou je peřina, musíme doma hlídat přístup do ložnice, aby tam nikdy nebyl sám, protože když je, tak se do peřiny velmi často vyčůrá. Nemáte někdo tip, jak ho to odnaučit? - samozřejmě ho vždy potrestáme, ale nemá to moc efekt, a když to dneska udělal do péřové peřiny, tak je to vážně už k vzteku..

Re: Peřina

Datum: 29.11.2013 | Vložil: Ladislava

Tak to vám neporadím...pokud to vykonává jen na peřině, tak pouze hlídat, aby neměl do ložnice přístup. Asi vás v pelíšku cítí a chce si to tam označkovat :-)

Hárání

Datum: 26.11.2013 | Vložil: Jitka

Dobrý den. Kdy přibližně se dá očekávat první hárání? Doma máme 6 měsíční fenku. Děkuji.

Re: Hárání

Datum: 26.11.2013 | Vložil: petr

No moje Fibina hara priblizne po 9 mesicich.Ted nas to taky ceka :(( Jinak me se osvedcily detsky slipy,vystrihla dirka na ocasek a dovnitr davam prouzek papirovy podlozky (ta pro mimina),oboustranou lepenkou nalepim prouzek a hotovo.funguje to na 100%

Re: Hárání

Datum: 27.11.2013 | Vložil: Ladislava

Hárání se očekává tak od 7 měsíce...většinou opravdu tak kolem 9 měsíce, ale měla jsem feny, které háraly až po roce.

Re: Hárání

Datum: 28.11.2013 | Vložil: Monika

Naše Abbi začala hárat v 8 měsíci, konečně ji to skončilo, koupila jsem dětské kalhotky a do toho obyčejné dámské vložky. Ale než si na to zvykla, protestovala.

Coco a miminka

Datum: 24.11.2013 | Vložil: Samková

Hezké ráno mám radostnou zprávu Coco bude maminkou a tatínkem je Kukýn.Paní Holmanová moc vám děkuji za vaši ochotu a profesionalní pomoc moc si toho vážím a prosím pohladte za mě Kukýna.Budou to našeprvní buldočí miminka aměla by se narodit okolo 17 prosince,,,prosím a budu moc vděčná za každou radu a zkušenost,chtěla bych pro Coco jen to nejlepší....jak jste zvládli vaše první štěnátka mám z toho docela nervy díky a hezký den

Re: Coco a miminka

Datum: 24.11.2013 | Vložil: Hanka

Mám radost s vámi a držím moc palce :o))

výchova štěněte

Datum: 22.11.2013 | Vložil: Terezka

OK :-) to jsem si oddechla, už jsem si myslela , že buď jsem divná :-) já nebo ona :-) , právě teď kouše a trhá košík na noviny , takže ji spěchám usměrnit :-)
a moc díky za podporu. Mějte se krásně se svýma miláčkama :-)

výchova štěněte

Datum: 22.11.2013 | Vložil: Terezka

Moc děkuji, ano skotačivá a nenechavá je až až, je ale vidět, že je naprosto v pohodě, ničeho se nezalekne :-)
jen se obávám ještě jedné věci, i když už je po hře a chci ji právě nechat jen tak :-), tak to nejde, protože štěká a vynucuje si pozornost a pak to, že stále něco někde dělá co nemá ( koberec, časopis, sedačka, noha od židle, ponožka, prostě všechno co uvidí ), tak já jí vlastně tím pádem většinu času pořád něco zakazuji a beru a zlobím se, mohu říct a ukázat, že koberec ne 149x :-) a jde na něj po 150 ...a tak nevím, zda mě bude mít pak vlastně ráda ...těšila jsem se :-) jak se budeme mazlit, jak budeme obě takové hezky rozvážné bez zvýšeného hlasu :-) a to vůbec nejde .

Re: výchova štěněte

Datum: 22.11.2013 | Vložil: Dan

Máme doma to samý Terezko haha,pejska AB 3 měsíce starého a chová se úplně stejně.Všechno bere jako hru,dokonce i když hubuju,že udělal loužičku na koberec,stáhne uši dozadu,popoběhne,kouká a pak když se skloním,že to usuším,už mi škube rukáv holomek :)

Re: výchova štěněte

Datum: 22.11.2013 | Vložil: Ladislava

To se nebojte...ráda vás určitě bude mít a dokonce už má. Vychovat se prostě musí. Je to prostě malá nezbeda a je trochu víc akční.

štěňátko- výchova

Datum: 21.11.2013 | Vložil: Terezka

Dobrý den, máme doma tři týdny štěňátko buldoka( necelé 3 měsíce ) . Většinou slyším nebo čtu , že je štěně AB hodné, klidné, nic skoro nerozkousalo ...naše pokud nespí tak štěká, že si chce hrát, nebo dokola , i když jí to zakážu , se vrací např. k dece a kouše deku, zkouší všechno co kde najde, co kde leží, apod...byla by nejraději stále venku na zahradě, když jí pohrozím,a by něco nekousala tak jakoby skočí na ten prst, přijde mi, že všechno bere jako hru, není v tom aspoň mi přijde nějaká agrese...i takový buldok je vpořádku ? :-)
A jak na to ? :-)
Děkujeme za radu.

Re: štěňátko- výchova

Datum: 21.11.2013 | Vložil: Ladislava

Je to naprosto normální, je to malé skotačivé dítě. Některé děti jsou hodné a klidné a u štěňátek je to tak stejné. Musíte ji vychovat. Chvilku pohrát a potom ukázat že konec hraní a nevšímat si ji. Nebude to samozřejmě hned...chce to důslednost a vytrvalost.

Re: Re: štěňátko- výchova

Datum: 22.11.2013 | Vložil: Hanka

:o)) Guliver jako štěně škodil až neuvěřitelně. Rozkousal veškerý předsíňový nábytek, několik polštářů a teď v necelých dvou letech si otevřel skříň a vytahal a rozkousal vánoční dárky. Jsem s ním doma a přesto si vždycky najde čas na lumpárnu. Jinak je to miloučký pes :o)) Tak pevné nervy :o)

Sušené uši

Datum: 20.11.2013 | Vložil: Naďa

Chtěla bych poprosit, jestli by jste mohli napsát přesný recept jak připravit sušené uši ? Děkuji moc

Re: Sušené uši

Datum: 21.11.2013 | Vložil: Ladislava

Já vepřové uši uvařím a potom je jen v troubě usuším. Žádna věda. Teď jsme si uvědomila...že už jsem je pěkně dlouho nedělala :-(

PP

Datum: 02.11.2013 | Vložil: Rosťa

Dobrý den.Chtěl jsem se zeptat jak to vypadá s rodokmenem pro vrh D ?

Re: PP

Datum: 03.11.2013 | Vložil: Ladislava

Už je mám doma, někdo si pro ně přijel osobně a zbytek budu rozesílat.

Re: PP

Datum: 17.11.2013 | Vložil: Alena

Dobry den, dakujeme za zaslanie rodokmena.Nas Charlie sa ma vyborne. Nikdy sme nemali ziadneho psa ,neverila som ze nam tak dokaze prirast k srdcu.Je neskutocne zlaty, bezproblemovy.Nikdy nic nerozhrýzol( teda hracky vždy dokonale) , rychlo sa naucil doba necikat, chutí mu totalne vsetko ( ma uz 20 kg) .Chcem sa len opytat, zacina sa mu spodna celust farbit do ruzova, je to normálne? A etše ma velky predkus,upravi sa mu to? Dnes ma presne 7 mesiacov.

Re: Re: PP

Datum: 18.11.2013 | Vložil: Ladislava

Dobrý den, co se týký "ružové čelisti "..to přesně nevím co tím myslíte. Co se týká předkusu, tak AB musí mít předkus, ale v tomto věku to je skutečně nejhorší...postupně se mu začne zatáčet nahoru. Ve věku 7-9 měsíců buldoci nebývají velcí krasavci :-) ale postupně se z něho stane krásný pes. Dobře a hodně ho krmte.

Nemoci

Datum: 26.10.2013 | Vložil: Veronika

Dobrý den,
chceme si s přítelem pořídít AB a chtěla jsem se zeptat zda
opravdu trpí AB na nemoci ? a najde se někdo kdo s AB neměl žádně zdravotní problémy?
Děkuji

Re: Nemoci

Datum: 27.10.2013 | Vložil: Ladislava

Ano, určitě se najde a nemusíme chodit daleko....já jsem příkladem. Naši buldoci nemají žádné zdravotní problémy a veterináře navštěvujeme jen na císřský řez a na očkování. Ono je taky potřeba ke všemu přistupovat s rozumem a nelítat k veterináři s každou banalitou. Asi s rýmou taky neběžíte hned k praktickému lékaři.

Re: Re: Nemoci

Datum: 27.10.2013 | Vložil: petr

Muzu potvrdit slova p. Holmanovy,mam od ni psa 6let a fenku 3roky a krome ockovani sem ani jednou nemusel na veterinu.Krmim royal canin buldog,denne chodime na 2h prochazku cca 5km a psi sou naprosto zdravi se super kondici.Zdravim z Plzne

Re: Re: Nemoci

Datum: 27.10.2013 | Vložil: Veronika

A chtěla jsem se ještě zeptat zda dáváte ke granulim nějaké vítaminy,doplňky stravy a podobně?
Děkuji

Re: Re: Re: Nemoci

Datum: 27.10.2013 | Vložil: Ladislava

Ja krmím vařenou a syrovou stravou. Ke granulím není třeba nic přidávat, ale já se za každého buldoka přimlouvám, aby dostal i něco navíc, ...ne jen granule.

Re: Nemoci

Datum: 27.10.2013 | Vložil: Samková

hezký večer,nerada bych to zakřikla ,ale s naší Coco chodíme pouze na očkování v dubnu ji budou tři roky a nemáme žádné zdravotní problémy.Buldoka vřele doporučuji a určitě jste na stránkách vynikající chovné stanice

spani pred porodem

Datum: 25.10.2013 | Vložil: Radek

Dobry vecer chtel bych se jen zeptat jestli a kdyz ano jak jste resila problem spanku fenky pred porodem.mam fenku v 58 dni a ma hrozny problem se nejak ulozit k spanku (vse ji tlaci ) dekuji za info
ps:vynikajici prace muzu se jen uklonit.
Radek

Re: spani pred porodem

Datum: 25.10.2013 | Vložil: Ladislava

Ano, tento problém zde řeším často, pokud má fenka v sobě více štěňátek. Bojí se ulehnout,.... hlava ji padá únavou a je mi ji vždy strašně líto. Já to řeším podkládáním hlavy několika polštáři, aby mohla spát v sedě.

Pejsci

Datum: 23.10.2013 | Vložil: Petr

Dobrý den paní Holmanová,
chtěl bych se jen zeptat, jestli budete mít letos ještě štěňátka?
Děkuji za odpověď.

Pejsci

Datum: 23.10.2013 | Vložil: Petr

Dobrý den paní Holmanová,
chtěl bych se jen zeptat, jestli budete mít letos ještě štěňátka?
Děkuji za odpověď.

Re: Pejsci

Datum: 24.10.2013 | Vložil: Ladislava

Letos už bohužel ne. Naďa nezabřezla a Holky mají pro letošek splníno. Zase až příští rok.

Všechno nejlepší!

Datum: 16.10.2013 | Vložil: Markéta S.

Zítra mají štěňata z vrhu D půl roku! Všem sedmi sourozencům Fantomase gratulujeme! Paní Holmanové děkujeme za nejkrásnějšího a nejlepšího psa na světe! Zítra budou chlebíčky!!!!!

Re: Všechno nejlepší!

Datum: 16.10.2013 | Vložil: Rosťa

Gratulace všem psím puberťákům.Naše Bára je nejhodnější a nejmilejší pes v okolí i podle ostatních pejskařů. Na zítra se taky plánuje oslava :-)

Re: Všechno nejlepší!

Datum: 16.10.2013 | Vložil: Ladislava

Ke gratulaci se připojuji....a jupíííí, konečně jsou doma rodokmeny. To je ale rychlost :-( , když už je půl roku....ale posledních několik let to tak je. Aź na třetí urgenci. Koupím velké obálky, přes víkend nadepíšu a pošlu.

díky

Datum: 06.10.2013 | Vložil: linet

Chci jen poděkovat paní Holmanové za rady,nám co začínáme jsou tyto stránky k nezaplacení.

Re: díky

Datum: 06.10.2013 | Vložil: Ladislava

Není zač. Když vím, nebo si myslím...tak poradím ráda. Ale všechno taky nevím.

PP

Datum: 03.10.2013 | Vložil: Ladislava

Všem lidičkám, kterým jsem ještě neposlala PP vrhu "D" a "E" se za ČMKU omlouvám, ale ještě pořádm mi je plemenná kniha neposlala. Šíleně se zlobím, ale není mi to nic platné. Dnes jsem už po druhé urgovala, tak snad už konečně přijdou.

Guliver

Datum: 03.10.2013 | Vložil: Hanka

Tak dneska si uvědomil můj miláček, že je lovecký pes, začal honit na poli zajíce, ne že by ho přímo ohrozil, ale setrvačnost mu hodně pomáhala. Když už byl v tom stíhání, pustil se za náklaďákem co se najednou zjevil na cestě....to už jsem začala mít obavy, protože jeho skvělá kondička mu umožnila ten automobil málem chytit......pohled neskutečný, tryskající koule zářící radostí ze života. Pozdrav všem buldokům a buldočím lidem

Re: Guliver

Datum: 03.10.2013 | Vložil: Ladislava

Gulča je neskutečný ďábel.

Ach ti veterináři!

Datum: 22.09.2013 | Vložil: Markéta s.

ANO, je to teď čtrnáct dní, co jsem navštívila veterinářku s tím, že má náš pěti měsíční ve stolici krev. Skutečně mi bylo řečeno, že je pes ve velmi vážném stavu, a že je jen zázrak, že se ještě drží na nohou. Dostali jsme entizol a jeli jsme domů. Jelikož nemám se psími nemocemi žádné zkušenosti, při dalším krvavé stolici na procházce jsem málem omdlela! Jela jsem se psem na kontrolu a dostali jsme prášky na odčervení a nakapáno mezi lopatky proti blechám! To už jsem ale nevydržela a zavolala jsem paní Holmanové, které také tímto velice děkuji za její pomoc. Nebýt její konzultace, pes by k tomu všemu dostal ještě další odčervovací tablety, které jsem mu na velké štěstí nedala. Psa jsem neustále pozorovala a čekala jsem, kdy to s ním teda praští. Naštěstí se nic takového nestalo, pes žral, pil a byl veselý – na rozdíl ode mně. Ulevilo se mi až ve chvíli, kdy jsme psa přivezli paní Holmanové ukázat. Ta na něj zkušeným okem mrkla a zavelela - změnit veterináře! Pes byl v dobré kondici, nehubnul, nic ho nebolelo, po týdnu podávání prášků bylo vše v pořádku. Na historku z ordinace – uděláme pro jeho záchranu všechno, ještě dlouho nezapomenu! Také paní Holmanové děkuji za její přínosný článek ohledně veterinárních služeb na blogu, neboť chovatel začátečník zkrátka zkušenosti s veterináři nemá a je dobré vědět, jak to také dnes u veterinářů chodí. Paní Holmanová je zkrátka buldočí Guru, který svou smečku umí ochránit i na dálku!!! Díky a s velkým pozdravem Markéta a Fantomas

Divné barevné skvrny na bílé srsti

Datum: 20.09.2013 | Vložil: Market P.

Dobrý den, paní Holmanová, chtěla jsem vás moc poprosit o radu. Máte opravdu dlouholeté zkušenosti s chovem anglických buldoků a tak jste se doufám setkala s podobným problém, jaký nás teď trápí. Sotva jsme překonali "nechůzi" a hafan se nám pěkně rozpohyboval, tak jsem začala řešit něco minimálně zvláštního. Náš 3 měsíční Shelby je z 80-90% hnědočervený a má bílé znaky. Jednu dlouhou ponožku, jednu kraťoučkou, bílou náprsenku, spodní část brady a tenkou čáru mezi očima. Před 3 dny jsem si všimla, že má Shelby "obarvenou" spodní část brady a pak spodek krku v místě obojku. Barva je to taková růžovobordová. Nejdřív jsem si myslela, že to je od barevné bůvolí kosti, ale teď mám dojem, že to od toho nebude. Obojek nebarví, ten je v pořádku a nic jiného nového nedostal. Moc esteticky to nevypadá a hlavně jsem to zatím zkoušela odstranit dětským vlhčeným ubrouskem a pak jsem zabarvená místa lehce umyla šetrným štěněcím šamponem. Bohužel bez úspěchu. Pejska po každém jídle i napití poctivě utírám. Nechci aby byl mokrý, je na to naučen už od malička. Nevíte co by to mohlo být? Už se vám to někdy stalo? Má na bradě nehezkou celkem velkou světlou mapu a pod krkem trochu tmavší. Zdá se, že je obarvená jak kůže, tak i chlupy. Nevím si rady. Jak tomu předejít nebo jak se toho zbavit? Děkuji za odpověď.

Market P. a Shelby

Re: Divné barevné skvrny na bílé srsti

Datum: 20.09.2013 | Vložil: Ladislava

To je bohužel kvasinková infekce, u buldoků poměrně běžná především na bradě a pod očima a ve vrásce. Občas mají i tlapky růžovohnědé. Můžete utírat tlamičku jak chcete,ale těžko tomu zbráníte a přesně toto počasí tomu dost přispívá. Já si právě z tohoto důvodu nechávám co možná "nejbarejnější " buldoky a bílé znaky co možná nejméně. Kvasinkovou infekci odstraníte roztokem hypermanganu - slaboučký růžový, nebo dezinfekčním šamponem, ale nehezké zabarvení srsti - to je běh na dlouhou trať a já s tém bohužel nebo snad naštěstí zkušenosti nemám. Ale už zde v diskuzích toto téma bylo a někdo tam radil čím srst vybělit, tak to projeďte.

Re: Re: Divné barevné skvrny na bílé srsti

Datum: 21.09.2013 | Vložil: Market P.

Moc Vám děkuji za odpověď. jen mi nejde do hlavy, jak to, že jde o kvasinky. Kde by k tomu přišel? Ono je to hlavně ale suché, nikde mu nic nemokvá a nikde se nedrbe. :-( Jestli vás mohu poprosit, doporučila by ste mi tedy nějaký šampon, po případě kde bych sehnala ten hypermangan? Prodává se v lékárně? Až se mu to vyléčí, bude srst zase bílá? Jak tomu mohu předejít? Myslím té infekci. Mám mu nějak posílit imunitu? Nebo mu mám přidávat ke krmení třeba malinko kefíru? Obsahuje lactobacily a je kyselý, to by se rozhodně žádným takovým potvorám dařit nemělo. Otázka je, jak by to snesl.Tlamičku mu utírám po každé čistou bavlněnou plenkou. Mám jich doma spoustu ještě po dětech. Peru ve woolitu, aviváž nedávám. Přidávám malinko octa. Děkuji vám moc. Market

Re: Re: Re: Divné barevné skvrny na bílé srsti

Datum: 21.09.2013 | Vložil: Ladislava

Hypermangan běžně koupíte v lékárně a já ho s úspěchem používám na všechny kožní problémy.Dezinfekční šampon seženete u veterináře. Kvasinky jsou všude, stačí aby se pejsek trochu zapařil a je to hned. Prevence patrně neexistuje, kefír klidně dávat můžete, ale pochybuji že pomůže. AB je specifické plemeno které má řadu problémů, ale toto není problém jen AB. Já mám fenky červené, tak na nich nic vidět není, ale Naďa má taky nohy zarůžovělé i když bez infekce a bez mokvání.Bohužel u buldoků to není jako s prádlem, aby bílá zůstala bílá , tak prát v perwolu či v podobném pracím prostředku :-)

Re: Re: Re: Re: Divné barevné skvrny na bílé srsti

Datum: 22.09.2013 | Vložil: Ladislava

Dnes jsem měla moc milou návštěvu a to Gulivera se svojí paničkou Haničkou. Hned jsem si všimla, že má Guliver na hlavě takové hnědočervené fleky a Hanička mi řekla, že je to od svilušek či jak se ty potvory jmenují. Haničku jsem požádala, aby sem vložila příspěvěk. Má s tím zkušenosti a jsou to nějaký červený broučci. Hani, prosím že nám sem něco napíšeš. Děkuji.

Re: Re: Re: Re: Re: Divné barevné skvrny na bílé srsti

Datum: 23.09.2013 | Vložil: Market P.

Trochu jsem si o tom také početla. Jedná se o sametku podzimní - nazývanou též sviluška. Opravdu je to pěkná potvora. Je docela možné, že i ten náš malý klučina je tím postižen. Jen se ale nějak zvlášť nedrbe. Je pravda, že se tyhle potvory drží momentálně místo v půdě lehce nad zemí, ve vyšší trávě, na lupenech keřů a pod. Náš mladej je pěknej zelinář. Kde může, tam uškubne lupení a leze ke keřům a pod. No, asi si ho budu víc při venčení hlídat. S tímhle jsem se nikdy dřív u našich hafanů nesetkala, ale je pravda, že jsme bydleli v rodiněm domě s velkou udržovanou zahradou. A pozor, pokud spíte s hafanama, můžete je mít taky. Kromě toho, že naleptávají kůži a pak se rády nakrmí nic zvláštního nezpůsobují. Jen ty kousance od nich prý úporně svědí. Za 2-3 dny je po nich, ale hafan zase může přinést domů z procházky nové. Jinak jsou to malí červení broučči - nymfy, které mají teplokrevného živočicha jako přechodné bydliště před změnou na dospělce. Chce to hlídat. Ale na štěstí mají období jen od konce srpna po září. Okolo 3 týdnů. Pak je od nich klid.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Divné barevné skvrny na bílé srsti

Datum: 23.09.2013 | Vložil: Market P.

Ještě vkládám ucelený popis:

Sviluška podzimní (Neotrombicula autumnalis) je nepříjemný roztoč, který dokáže lidem i zvířatům značně zkomplikovat život. Nebezpečné jsou oranžové šestinohé larvy. Jako dospělec už vypadá sviluška jako drobný červený pavouček, který není nebezpečný.
U psa se larvy nejčastěji uchytávají na pyscích, kolem očí a uší, pod krkem, na končetinách mezi prsty, kolem řitního otvoru a pod ocasem. Larvy pronikají do pokožky své oběti a do ranky vypouštějí sliny. Ty rozpouštějí tkáň pod rankou a mění ji v tekutinu, kterou pak svilušky sají. Postižená místa jsou zarudlá, svědivá, můžou připomínat zarděnky nebo pásový opar. Svilušky pobudou asi čtrnáct dní a pak sami odpadnou.
Vyhýbejte se proto venku místům, která jsou jakoby poprášená oranžovým pylem – nemusí to být pyl, ale kolonie svilušek. Proti napadení sviluškami nepomůže nošení antiparazitárního obojku ani preventivní postřiky proti blechám včetně různých přípravků typu spot-on včetně Strongholdu. Proti larvám je možné preventivně použít běžně dostupné repelenty proti hmyzu. Při napadení psa pak pomáhá nejlépe BioKill nebo některé další prostředky na bázi pyrethroidů.

Váha štěňátka

Datum: 09.09.2013 | Vložil: Librová Jana

Dobrý den máme 4. měsíčního klučíka anglického buldoka, který váží 16,5 kilo. Viděla jsem na vaší stránce orientační tabulku kolik by měl vážit ve 4. měsících tak to máme 5 kilo nadváhu??? Nevypadá ale tlustě i žebra mu jsou někdy vidět a to dáváme přesnou dávku ProPlanu. Tak co s tím?? Děkuji za odpověd

Re: Váha štěňátka

Datum: 09.09.2013 | Vložil: Ladislava

Nedělejte vůbec nic. mám zde dvě štěńata, bude jim 5 měsíců - fenky a mají myslím 20 kg. Některý se "zažere" dříve, některý později a žebra by buldokovi vidět být vůbec neměla. To já např. naprosto nesnáším.

Nechce venku chodit

Datum: 31.08.2013 | Vložil: Market P.

Zdravím Vás. Jsem majitelkou rozkošného štěňátka anglické buldoka s pp. Je mu 11 týdnů. Pesan je to úplně úžasný, ale máme zatím jeden problém. Hafanovi se vůbec nechce chodit venku. Dojde se vyvenčit, udělá co má do 1 minuty. A pak už se mu nic nechce. Sedne nebo lehne si do trávy a nikdo ho nedonutí bez jeho vlastní vůle k pohybu a nebo za cenu, že bych ho popotahovala na vodítku a to se mi dělat nechce, aby pak neměl blok už při jeho shlédnutí v ruce. Velký problém to zatím není, má 8,5kg ale nevím, co si počít, pokud tohle bude dělat i v dospělosti. Nečekám od něj moc pohybu. Dobře vím, že se s ním musí u buldoka opatrně. Ale kdyby alespoň obešel barák, bylo by to fajn. Zahradu bohužel nemáme, takže povalování v trávě mu dopřát nemůžu. Nemáte nějakou radu, jak ho trochu rozhýbat? Nebo se mám prostě připravit na to, že o pohyb nebude mít vůbec zájem? .-) A nebo třetí varianta je taková, že je prostě ještě mimino a časem se to samo zlepší, jak poporoste? Děkuji za radu.

Re: Nechce venku chodit

Datum: 01.09.2013 | Vložil: Bára

Mám buldočí holčičku, které už je rok a půl a to samé mi dělala, když byla malá, myslím, že je to jen nějaké přechodné období. Dnes už mám spíš problém jí zastavit a dělá to teď naopak, když se jí na procházce líbí a ví, že už jdeme domů, lehne si taky a nechce se hnout...:) po chvilce se ale nechá přesvědčit a zvedne se.... Buldoci mají prostě svojí hlavu a podezřívám jí, že jí trochu baví si ze mě dělat srandu....

Re: Nechce venku chodit

Datum: 01.09.2013 | Vložil: Ladislava

Není to ani tak o neochotě chodit, jako o neochotě chodit na vodítku. Tento problém mám s každým buldokem, kterého jsem si kdy nechala na další chov. V lepším případě si sednou a dělají jako že ne a ne se hnout, v horším dokonce dají hlavu na zem a vystrčí zadek. Je potřeba vydržet a nejprve s volným chodítkem nechat štěně jít kam samo chce, nebo vydržet jak dlouho bude trucovat ( někdy oprvadu hodně dlouho) a potom se snažit mirně zatáhnout a pokud se rozejde, tak chválit a chválit za každý krůček. Mám právě stejný problém, protože má dvě štěňátka - fenečky a když konečně přesvědčím jednu, tak se sekne druhá a tak pravidelně ujdeme asi tak 20 m a já jsem z toho na palici :-(

Re: Re: Nechce venku chodit

Datum: 03.09.2013 | Vložil: Market P.

Moc Vám všem děkuji za uklidnění a radu. Musím říct, že mi to celkem překvapilo, jak paličatý může být. Bez vodítka jsme ho venku nechali chodit/běhat celý první týden, co jsme si ho přivezli domů. Ani tak se nepohyboval o moc líp. .-) Nutno podotknout, že se ničeho a nikoho nebojí. Při každém venčení jde za lidmi a nechává se rád hladit a mazlit. Zvuky ho z míry nevyvádějí, ba naopak na všechny a všechno je po svém pomalém buldočím způsobu zvědavý. :-) Až teprve po tom prvním týdnu jsme ho tedy pomalinku nechali seznamovat s chůzí na vodítku. Blok největší má, když vyjdeme z domu. Pak když se kousek poponese (tahat by ho asi nemělo smysl) a dá na vodítko, jde trochu lépe. Často sedá, lehá do trávy, ožvýká každé stéblo trávy, vše očuchává ze všech stran. To je docela normální u každého štěněte. Ale ta chůze, tak to mě dostalo. Doufám, že zrovna náš buldok nebude jako domácí kočka :D

Re: Re: Re: Nechce venku chodit

Datum: 03.09.2013 | Vložil: Rosťa

S naší Bárou (Daisy) to bylo zezačátku podobný,taky nechtěla okolo baráku chodit.Ale osvědčilo se nám ji donést do auta a zajet s ní do lesa,tam jí to běhání šlo o moc líp i když měla vodítko.Dnes kdy jí už bude pět měsíců je to lepší,všude běhá,ale z auta a do auta je to pořád ještě šnek-aspoň jí nemusíme už nosit :-)

Re: Nechce venku chodit

Datum: 09.09.2013 | Vložil: Librová Jana

Dobrý den, my máme klučíka angl. buldoka, kterému jsou 4 měsíce, první měsíc jsem myslela, že ho budu pořád nosit na ruce,přesně jak píšete, udělal svojí potřebu a sednul si a seděl. Ale chce to čas, tedko už normálně ujde i kilometr a bez problému, tedko ho spíš krotím já a naháním :) předtím to bylo líné prasátko a tedko je to živý tvor. Chce to jen trošičku čas. My máme jiný problém, schody nám vyjde ale nesejde, takže ho musíme do 16. schodu nosit :) a to už má 16,6 kg. Tak držíme palečky

Re: Re: Nechce venku chodit

Datum: 14.09.2013 | Vložil: Market P.

Huráááá, vypadá to, že už se náš Shelby konečně pomalu rozchodil. :-) Asi už konečně pochopil, že chůze na vodítku i bez něj je prospěšnější než sezení v trávě na místě. Moc vám všem děkuji za radu i za povzbuzení. :-)

Zeď

Datum: 24.08.2013 | Vložil: Vršanský

Moje fenka začala v poslední době olizovat zeď,znamená to že jí něco chybí ve stravě?

Re: Zeď

Datum: 25.08.2013 | Vložil: Ladislava

Většinou se jedná o nedostatek vápníku.

Ťapka

Datum: 22.08.2013 | Vložil: Rosťa

Dobrý den paní Holmanová. Dnes jsme s Bárou dováděli na louce a ona asi špatně došlápla a namohla si přední ťapku že na ní nemohla chvilku ani stát. Celou jsem ji prošahal a na zlomeninu to nevypadá,ani na mačkání nijak nereagovala.Po chvíli mohla chodit,ale teď chudinka kulhá. Domů jsme ji raději donesli. Máme zajít na veterinu,nebo počkat jestli se nožička uklidní?

Re: Ťapka

Datum: 23.08.2013 | Vložil: Ladislava

Určitě počkejte. U AB je velice časté že občas kuhají v době růstu.

Záznamy: 601 - 700 ze 1410
<< 5 | 6 | 7 | 8 | 9 >>

Přidat nový příspěvek