Anglický buldok diskuze

Zde probíhá veřejná diskuse, kde se můžete ptát ostatních lidí na cokoliv, co se týká anglických buldoků, odpovídat jim nebo se prostě jen dělit o vlastní zážitky a zkušenosti s anglickými buldoky. Diskuze o anglických buldocích je tu jen pro vás, tak využijte možnost a diskutujte o tomto báječném buldočím plemeni.

Pro nový příspěvek musíte zajet až úplně dolů...pod všechny příspěvky a tam naleznete tabulku, kam napíšete svůj příspěvek. A nebo můžete jen odpovědět na příspěvek jiného návštěvníka.

Veřejná diskuze na téma anglický buldok

Re: Re:

Datum: 15.01.2015 | Vložil: Jirka Antoš

Nó nakonec jí vymáčkl žlázky, ale větší problém od toho sankovani ma uplne rozedrenou pipku tak tak davame obklady .Dekuji moc

veterinář

Datum: 12.01.2015 | Vložil: olga

Dobrý den, můžete mi prosím doporučit nějakého schopného veterináře pro AB? Kamarádku vlastnící AB nutí do operace kyčelního kloubu a operaci zúžené trachey, ráda by to ještě konzultovala s nějakým odborníkem, jelikož ji tato "sranda" má stát cca 80 tis. a přitom je pejsek viditelně bez bolestí a obtíží. Díky moc Olga

Re: veterinář

Datum: 12.01.2015 | Vložil: Ladislava

Veterináře, který zná dané plemeno mohu samozřejmě doporučit...ale proč vlastně ? Když pejsek nemá viditelné bolesti a obtíže, tak by spíše potřebovala pomoc vaše kamaradka. A to myslím opravdu vážně.

Nadvaha

Datum: 12.01.2015 | Vložil: Mia

Dobry den, chtela bych se zeptat, mame Ab fenku starou 3 mesice a pul a vazi 12 kg. Jeji sestricka jen 8 kg. Muzete mi poradit kolik cca maji vazit? Veterinar nam rekl ze je krasna! Je pravda ze Mia byla o polovinu mensi a je to fakt kus baby mohutne :-) ale prijde mi to o dost .. tlusta mi uplne neprijde. Dekuji predem za odpoved :-)

Re: Nadvaha

Datum: 12.01.2015 | Vložil: Mia

Pardon: o polovinu vetsi :-)

Re: Re: Nadvaha

Datum: 12.01.2015 | Vložil: Ladislava

12 kg ve třech měsících je tedy skoro až dost, ale s tím nic neuděláte,obzvlášťkdyž uvádíte, že tlustá není. V této situaci nemá cenu dělat nějaké závěry. Uvidíte....třeba se v růstu zastaví . Maxipes Fík vám z ní snad nevyroste :-)

"cestující varle"

Datum: 10.01.2015 | Vložil: martin

zdravím,
našemu 4měsíčnímu buldokovi "cestuje" jedno varle, občas se mi zdá, že má sestouplá obě, ale většinou jen jedno, na veterině vet pokaždé druhé nahmatal v třísle a naposledy mluvil o tom, ze když za 2týdny "nesleze" tak by mu dal nějakou hormonální tabletu či co...Jaký na to máte názor či zkušenosti? Moc se mi do nějaké hormonální léčby nechce...

Re: "cestující varle"

Datum: 10.01.2015 | Vložil: Ladislava

Dává se spíše injekce a já osobně bych se toho nebála. Ale kupte vitamín E a dávejte mu každý den jednu tobolku....a uvidíte. Pokud nepomůže, tak injekce se nebojte. běžně se to dělá.

kosti

Datum: 09.01.2015 | Vložil: Vršanský

Dobrý den.
Dáváte někdo buldokovi taky velké hovězí nebo vepřové kosti? Zatím dávám syrové hovězí maso s rýží a syrovou zeleninou a kosti s kousky masa by byly prima zpestření i jako hračka.Jenom se bojím že by mu mohl kus kosti uvíznout v krku.

Re: kosti

Datum: 09.01.2015 | Vložil: Ladislava

Syrové kosti dávám všem mým psům. Velké hovězí a vepřové spíše jen pro zábavu...ale klouby okoušou...zbytek vyhodím. Syrové kuřecí skelety milují...ale pozor, musí se postupně a s rozumem. Po syrových moji psi nikdy zácpu nemají, ale už se mi stalo, že někde "našli" hrnec uvařených kostí, což nebylo určeno ke krmení, pouze na vývar a tam ta zácpa být může. Ke všemu uvařené kosti jsou naprosto k ničemu a nic psovi nedají. A proto pozor např. na uvařené vepřové nožičky. Před několika lety jsem uvařila velký hrnec a poctivě je obírala...ten kdo to někdy dělal mi dá za prvdu, že je to odporná práce. Matle se to, je to samej klih...ale jinak na výživu snad dobrý a tak jsem to dělala ráda. Jen jsem netušila, že plný kýbl obraných kostí najde...už je to pár let... tehdy Eliška.Kolik jich dokázala spolykat vůbec netuším...ona je skutečně polykala.A jak to dopadlo ? Musela na chirurgický zákrok. Tak pozor !!!!!

Re: kosti

Datum: 11.04.2015 | Vložil: La Furia Roja

Pro psa jsou syrové kosti přirozené a poradí si s nimi ;) hlavně nesmí být uvařené, ty se štěpí a pak by tento problém nastat mohl, u syrových ale ne :)

pozdrav

Datum: 06.01.2015 | Vložil: Jirka Antos

Dobrý den paní Holmanova ,hlásím že Dixi je naprostý zlatíčko bez jakýkoliv zdravotních problémů a nesmírně ucenliva .Tak jsme si ji zamilovali ze uvažujeme o další

Re: pozdrav

Datum: 06.01.2015 | Vložil: Jirka Antoš

Nějak se nezobrazilo vše co jsem napsal tak to dopíšu tady. Psal jsem že uvažujeme o další a samozřejmě od vás. Bylo by super aby měla Dixi kamarádku. Můžu jen otázku? Co říkáte na anglické buldoky zvláštní barvy jako je černá, šedivá, tricolor?Jak docili takové barvy? Domnívám se že nějakým przněním ,ale jsou krásný .Jinak přejeme s přítelkyní vše nejlepší do nového roku

Re: Re: pozdrav

Datum: 06.01.2015 | Vložil: Ladislava

Dobrý den. Taky tyt zpráva mám nejraději :-) a jsem moc ráda, že jste spokojený. Barvy které uvádíte nejsou povolené barvy a nejsou přípustné do chovu...tedy někde povolené jsou, ale u nás ne. Já zcela jistě zůstanu u své oblíbené zlaté a červené. A co vy ? Neuvažujete o chovu? Mám pocit, že fenku máte uchovněnou. Měla bych tu pro ní hezkého ženicha, tak se když tak ozvěte.

Re: Re: Re: pozdrav

Datum: 08.01.2015 | Vložil: Jirka Antoš

Nó děkujeme za nabídku, uvažovali jsme o štěňatkàch protože kdyby byli jen z poloviny šikovné jako je Dixi tak budou úžasné. Chtěli by jsme ale s našim časem to asi nezvládneme víme od vás ze to je 24hodin péče.15.11jsme posílali žádost o bonitaci s papíry Dixi a ještě nám nic nepřišlo tak snad brzy. Tak asi ještě uchovnena není

Re: Re: Re: Re: pozdrav

Datum: 09.01.2015 | Vložil: Ladislava

Co se týká Dixi, tak mi zavolejte. Mám pocit, že jste panu Střížovi napsali špatnou adresu.

Re: Re: Re: Re: Re: pozdrav

Datum: 09.01.2015 | Vložil: Jirka Antoš

Aha nó to by mohl být problém .Až přijede přítelkyně řeknu jí to a zavolá vám. Mockrát děkuji paní Holmanova.

Re: Re: pozdrav

Datum: 07.01.2015 | Vložil: Slečinka

..ja se jen vyjádřim k těm barvám - v CHS Kvítko z Čertova se jim narodilo nedávno jedno černo bílé štěně, oba rodiče i ostatní sourozenci jsou přitom normálně hnědo - bílí, takže někdy se to povede i omylem přírodě :)

Re: Re: Re: pozdrav

Datum: 07.01.2015 | Vložil: Ladislava

jen tak omylem přírody rozhdně ne :-) Nezáleží jen na rodičích....je to trochu složitější.

Re: Re: Re: Re: pozdrav

Datum: 07.01.2015 | Vložil: Ladislava

Ono ty geny, je to hodně složité a kdysi jsem se tomu snažila se věnovat, ale bylo to na mě moc učené..... prostě platí, že i když se náhodou takové štěně narodí, tak není do chovu, protože u nás tyto barvy nejsou povoleny. A proto se budeme snažit o štěňátka barev která jsou u nás povolena. Někteří jedinci mohou dávat nežádoucí barvy, ale to už potom záleží na tom, zda chovatel toto spojení chce opakovat. Taky jsem zde jednou měla barvy, které se mi zrovna nelíbily i když byly povolené. Už jsem spojení neopakovala. Taky se mi stalo, že jsem prodala štěně zlaté a ono v dospělosti bylo červené. Nevěřila jsem tomu, ale bylo to skutečně ono štěně. To, že se narodí štěně tmavé, neznamená že takové i zůstane.

odpověď Slečince

Datum: 09.01.2015 | Vložil: odpověď Slečince

Příroda takové omyly nepáchá ....

Cestování s buldokem

Datum: 30.12.2014 | Vložil: Gabča

Dobrý den,
mám teoretický dotaz jak řešíte cestování na delší vzdálenosti s buldokem. Trvale bydlíme v Praze, ale partner je z Holandska a tak 2-3x ročně tam jezdíme na návštěvu za jeho rodinou, přes léto klidně na pár týdnů. Rádi bychom našeho budoucího buldoka brali s sebou, přeci jen to bude plnohodnotný člen rodiny a myslím, že on bude taky radši s námi než "zapomenutý" někde u příbuzných na hlídání..
Nevím ale, co je nejpřijatelnější doprava. Auto nemáme, připadá v úvahu pouze letadlo a vlak. Cesta vlakem trvá 12h s jedním přestupem, proto jsem se přikláněla k letadlu, přeci jen je to jen hodina a půl, trénovali bychom ho na přepravku od mala. Teď jsem ale zjistila, že některé letecké společnosti (KLM třeba ano, ČSA ne) zakazují let jakýmkoliv brachycefalickým plemenům včetně anglického buldoka (mají tam seznam). protože jich hodně let nepřežilo. Ostatní plemena jsou ok. Teď jsem zase dostala strach já, jestli je pro buldoka let bezpečný :) Co myslíte vy? Letět, jet vlakem nebo nechat na delší dobu s hlídáním samotného (což bych nerada)?

Re: Cestování s buldokem

Datum: 01.01.2015 | Vložil: Ladislava

Snad odpoví někdo, kdo má zkušenosti...já to nejsem a leteckou přepravu nemám ráda. Je to důvod, proč nikdy neposílám do zahraničí štěně letecky a mám podmínku osobního vyzvednutí a rezervování přepravy na palubě letadla s majitelem,...což je možné pouze u malého štěňátka. jinak si zájemci o štěně musí přijet autem.

Re: Cestování s buldokem

Datum: 04.01.2015 | Vložil: Věra

Osoba blízká naší rodině zažila nedávno případ pána cestujícího s odrostlejším štěnětem AB, byli vyloučeni z vlakové přepravy, protože pes neměl košík. Jak to dopadlo nevím, ale zůstal prý i spejskem ve stanici Zábřeh na Mor. Sami máme 4 letého buldočího kluka a nevím, jak bych tuto záležitost řešila. Ani nevím zda existují košíky, či náhubky pro toto plemeno.

Re: Re: Cestování s buldokem

Datum: 04.01.2015 | Vložil: Gabča

No moc neexistují :D Jsem rozhodnutá si ho až vyroste do finální velikosti nechat udělat na zakázku (jsme z Prahy a potřebujeme ho i na MHD), ale jako štěněti na to kašlu a budu doufat, že to projde...
Jinak jsem se snažila dopátrat víc informací o té letecké přepravě i na anglických webech a tam to tak černě nevidí a radí toto: udržovat buldoka v dobré kondici (aby byl fit, nebyl tlustý a nemocný), necestovat když je nachlazený, zvykat na přepravku od mala, necestovat za vedra a před cestou 6h nejíst a 4h nic nepít... A na palubě upozornit letušky, že je v podpalubí i pes a oni připomněly pilotům, aby tam dole udělaly stejné vzduchové podmínky jako pro pasažéry (prý na to občas kašlou z důvodu úspor, tak je dobrý to přípomínat).
Ještě se zeptáme na potvrzení našeho veterináře, co si o tom myslí, ale jinak jsme už skoro rozhodnutí letět... :)

Re: Re: Re: Cestování s buldokem

Datum: 10.03.2015 | Vložil: Andrea

dobrý den,
nevím zda je toto téma ještě aktuální..ale pracuji v letectví a v životě bych pejska do carga nedala... buldok je moc velký na to, aby vám ho vzali do kabiny cestujících.. připadá tedy v úvahu podpalubí, kde je ovšem veliký hluk a zima (nejsem si jistá, zda by vám tam prostředí ´vylepšili´)..i když by let trval chvíli, pro pejska je to velice stresující...a nechat ho chudáka uspat, o tom radši nemluvím :(
já bych s pejskem radši jela tím vlakem, i když samozřejmě i to je pro pejska na nic...

Re: Re: Re: Re: Cestování s buldokem

Datum: 06.04.2015 | Vložil: anqua737

Za me: ne letecky...premyslela jsem o tom jeden cas take a po brouzdani internetu jsem nasla, ze anglicky buldok je na prvnim miste v umrtnosti v ramci letecke prepravy...proste na to neni staveny at je nebo neni zdravy...ja bych to neriskovala, na to je mi moc drahy (mysleno citove)

mokvání vrásek pod očima

Datum: 29.12.2014 | Vložil: Tereza

Dobrý den,obracím se na vas s žádostí o radu,máme problém s vrásky pod očima jak nám slzí očíčka tak máme jednu stranu stále mokrou,vytírám několikrát denně,hodně nám to zčervenalo a místy nám chybý srst,na veterině nám dali na potírání jednou denně na večer čistič očního okolí,ale má to aplikováno pouze jednou a výsledek ještě horší :( očíčka máme v pořádku slzí nám převážne jedno oko více,máme zbrarvenou do červena i srst ve vraskách pod očima,děkuji vám moc za jakou koliv radu :D Tereza

Re: mokvání vrásek pod očima

Datum: 31.12.2014 | Vložil: Martin

mame stejny problem, nas pes ma pul hlavy bilou a pul hnedou a na te bile strane je to hodne videt, take srst zbarvena do cervenohneda...mel lehky zanet spojivek, ketry jsme snad zalecili maxitrolem, co nam dal vet, ale ten flek ve vrasce pod okem neresil...pry je to jen vybarveni, ktere se muze objevit, tak nevim...

Re: Re: mokvání vrásek pod očima

Datum: 01.01.2015 | Vložil: Ladislava

S tímto problémem se potýká řada majitelů AB, ale zde je každá rada drahá...ono totiž nic nepomahá. Je třeba v těchto místech pouze udržovat čistotu a snažit se pouze o vysušování. Rozhodně bych tam nic nenanášela a nic nevtítrala za mastičky...protože se to spíše ještě zhorší. Vhodnější je se s tím smířit, že prostě pejsek má zbarvenou srst do rezava. Popravdě si právě z tohoto důvodu ponechávám do chovu fenky, které mají barevnou hlavičku, na které to není tak nápadné. Není to jen problém AB. Rezavé pod očima mají i mé stařičké šicky a je to i ostatních plemen..bišonek, maltézák atp. Myslím je v prodeji nějaký "čistič", ale obávám se , že to jsou jen vyhozené peníze...nevím, snad sem někdo napíše, že zná "super" recept, ale já o něm opravdu nevím.

Re: Re: Re: mokvání vrásek pod očima

Datum: 06.04.2015 | Vložil: anqua737

obcas se s tim potykame take a pokazde nam zabere silny hermankovy caj...vytrit vrasku odlicovacim tamponkem s cajem a ihned na to vytrit jemne do sucha druhym tamponkem...nam to zabira pri aplikaci 2x denne-rano a vecer tak, ze po 2-hem dni je z toho nas pejsan pryc...ale musim podotknout,ze vet nam rikal, ze nekteri buldoci jsou na hermanek alergicti...meli jsme stesti

Datum: 16.12.2014 | Vložil: petr

tak sme oslavili 5.prosince cubky 4 narozky a 30.prosince slavi Max 7let.......reknu Vam pani Holamnova ze to uteklo jako voda...

Re:

Datum: 18.12.2014 | Vložil: Ladislava

To Vám povím, že máte pravdu. A čím budete starší, tím vám to bude utíkat rychleji. Obzvlášť v dnešní uspěchané době. Tak přeji do dalších let hodně zdravíčka a štěstíčka a krásné, radostné a pohodové Vánoce.

obleček

Datum: 01.12.2014 | Vložil: Jinula

Dobrý den, chci se zeptat na váš názor na obleček pro bulíka. Je potřeba? A kde ho sehnat? Na internetu jsem nic nenašla, jsou tam samé malé. Díky.

Re: obleček

Datum: 02.12.2014 | Vložil: Ladislava

Obleček pro AB není potřeba...alespoň dle mého mínění by se mi to zdálo dost komické. Je to BULDOK !!! :-)

Re: obleček

Datum: 02.12.2014 | Vložil: Petra

Nejsem si jistá tím, ze neni potřeba, nas pes AB se cely dny valí v posteli v peřinách, tudíž je v teplicku, pak vyleze ven na mráz a to pro takové psy neni nejlepší. Pakliže jeste s tím psem jste venku déle, my chodíme pul az hodinu, tak pro vyhrateho psa z postele by oblecek byt. Nemluvim samozřejmě kdyby Te pes hodku vyvadel se psama(tam bych ho nedávala, ale klidna chuze ano). Začala zima a nas AB uz je nachlazený, začneme uz oblékat. Máme obleček id značky Hurtta, vetsi, akorát zkraceny, aby necouhal pres zadek.

Re: Re: obleček

Datum: 02.12.2014 | Vložil: Ladislava

Budu ráda, když se zapojí do diskuze i ostatní návštěvníci...konečně máme zajímavé téma k diskuzi :-). Ono vždy záleží na úhlu pohledu. Já například nejsem příznivcem "postelového"buldoka v peřinách. Pes má mít svůj pelíšek, své misky a své hračky. Miluji své psy opravdu hodně, ale když se mi náhodou "vetřou" do mé postele, tak to je potom zle. Ono spát v jedné posteli s háravou fenou není zrovna ideální. Oblečky považuji za komerční záležitost a nedomnívám se, že by obleček nějak výrazně zabránil nachlazení. Obleček chápu u naháčů a možná ještě tak u malinkých plemen, jako je čivava či drobný jorkšír, ale buldok musí být silný osvalený PAN buldok a oblečkem bych ho degradovala na fifinku. Ale je to můj názor...přidejte se i vy ostatní.

Re: Re: Re: obleček

Datum: 02.12.2014 | Vložil: Petra

Uvedomuji si, ze nas buldok je rozmazlený, nikdy jsem zastáncem posteloveho psa nebyla, zadnych z mých předchozích psu postelovy nebyly, od te doby co mam buldoka zjistila jsem, ze jsem upustila od všech svých zásad

Re: Re: Re: Re: obleček

Datum: 02.12.2014 | Vložil: Hanka

Já mám smíšené pocity, Guliver běhá po lese každé dopoledne minimálně dvě hodiny. Procházku, zakončí pokaždé tím, že si udělá pár temp v rybníku, dnes si hrál na ledoborec. Doma je teplo, spí na gauči, ale odpoledne opět vyráží na pár kiláků běhání. Nikdy nemá problém s dýcháním a představa, že bych ho nenechala doslova vylítat s ostatními psy je pro něj i pro mě nepředstavitelná, rozboural by mi byt :o)) Otužovala jsem ho od štěněte, běhal od štěněte kolik chtěl......obleček jenom v případě, že byl nemocný, nebo musel sedět venku v zimě a na místě. To je ovšem jenom můj názor, je to pes jako každý jiný, silný houževnatý s perfektním kožíškem.

Re: Re: Re: Re: Re: obleček

Datum: 02.12.2014 | Vložil: Ladislava

Když je pejsek nemocný,starý, nebo naopak štěňátko...to je potom jiná situace, ale i tak se musí i přemýšlet, jaký ten obleček je správný. Hodně syntetický...takový pro parádu, tak ten může nadělat více problémů než užitku. Jednak moc nezahřeje a statická elektřina srsti vůbec neprospěje. Taky obleček, který může navlhnout...promoknout...tak ten je taky spíše na škodu.Ten, kdo už někdy musel řešit u buldoka ošklivý hotpot, což je prakticky zapařenina, tak mi jistě dá za pravdu. Má rada zní....pokud pejsek běhá, je zdráv, potom má dobrou termoregulaci i imunitu. Ti ostatní bychom měli chránit spíše kratší procházkou a pak šup domů a vytřít do sucha. A co vy ostatní ? Jaký máte názor vy?

Re: Re: Re: Re: Re: Re: obleček

Datum: 03.12.2014 | Vložil: Hanka

Laďko, naprosto perfektně napsané, k tomu se nedá nic dodat :o)

Re: Re: Re: Re: Re: Re: obleček

Datum: 29.12.2014 | Vložil: Jirka Antoš

To z našì Dixi po návlečení se stala socha po sundání běhala po nandani socha .Takže už to nedáváme...

Re: Re: Re: Re: Re: obleček

Datum: 05.12.2014 | Vložil: martin

tak to vam zavidim, muj 3mesicni Osvald absolutne nechce chodit ven, venku udela par kroku a uz sedi u dveri a nehne se.-)) a to se chceme naucit konat potreby venku.-))

Re: Re: Re: Re: Re: Re: obleček

Datum: 05.12.2014 | Vložil: Ladislava

I takový někteří buldoci jsou :-)

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: obleček

Datum: 06.12.2014 | Vložil: Barbora

Dobrý den,
mé Bertě jsou tři roky a když je doma, je z ní hrozný povaleč a spí déle než naše kočka a když jsme venku běhá jako šílená, od mala miluje vodu, louže i bahno a je jí úplně jedno, jestli je léto nebo mráz....
Obleček dostala jako dárek od mojí kamarádky, tak jsem jí ho dala, ale skákala a rejdila ve sněhu tak šíleně, až si ho sundala a od té doby už ho nikdy neměla.
Myslím, že buldok je opravdu silné plemeno a v oblečku vypadá spíš jak klobáska......:)

Re: obleček

Datum: 16.12.2014 | Vložil: petr

tak moji 2 buldoci 7 a 4 roky nic nenosi a to chodim dene na 3km spacir(krome leta) jediny u koho pochopim psi oblek je u nahacu.

oteklá kolena

Datum: 10.11.2014 | Vložil: Romana

Dobrý den, jsme rok a půl po dartoplastice kyčelního kloubu. Dnes se nám Jeff nepostavil na zadní nohy. Vet diagnostikoval oteklá kolena, ale vzhledem k tomu, že v současné době bere atb, bude možné, že na rtg půjde až za týden/dva. V současné době nechodí na zadní, protože ho to strašně bolí. Nemá někdo radu?

Re: oteklá kolena

Datum: 10.11.2014 | Vložil: Ladislava

Dobrý den. Moc mě mrzí, že má Jeff takové bolesti. Oteklá kolena??? To opravdu slyším poprvé, stejně tak jako dartoplastika KK. Já prostě operace kyčlí u AB nevidím ráda. DKK se domnívám, že má velká řada AB a dokonce se domnívám, že určitý stupeň téměř každý. Mám zkušenosti, že mladí jedinci si občas zakulhají...některý více, některý méně. V době růstu, pokud mám jedince, u kterého bych občasné pokulhávání zaznamenala, tak značně omezím pohyb. Nic mě to nestojí a opravdu to funguje a nemám ani jsem neměla nikdy dospělého jedince u kterého bych kulhání pozorovala i v dospělosti. Samozřejmě nepočítám nějaký drobný úraz, kdy mi pejsek uklouzne po dlažbě a tři dny má nožičku tak nějak "nataženou". Opravdu nevím, co bych vám poradila a taky nějak nechápu, proč pejsek, který bere antb.nemůže podstoupit rentgen. Tak držím alespoň palečky.

Re: Re: oteklá kolena

Datum: 10.11.2014 | Vložil: Romana

RTG při atb problém není, ale pokud by byl nějaký operační zákrok, musí být fit. My jsme nasadili klid 14 dni, když kulhal na zadní. Mysleli jsem si, že se někde natáhnul. Ale bohužel se dnes situace radikálně změnila a už se nepostavil ani na jednu a vše tahá po předních. Na omak je skutečně znatelný silný otok (především na té operované).

Re: Re: Re: oteklá kolena

Datum: 10.11.2014 | Vložil: Romana

Co se týká operace kyčle, tak bohužel nebylo zbytí. Zkoušeli jsme kde co, čekali, až vyroste, léčili jsme klidem, ale bohužel kloub byl zcela mimo jamku a Jeff musel na operaci. Má to i na druhé noze, ale zatim ho to nebolí.

Re: Re: Re: Re: oteklá kolena

Datum: 12.11.2014 | Vložil: Hanka

Na klinice ve Stodůlkách dělají vodní fyzioterapii, možná by mohli pomoct. Držím palce. Můj dvouapůlletý AB od malička plave a měl dostatek pohybu takže i když tam je evidentně čtyřková displazka na zadní noze, svaly to drží. Každý den chodíme do rybníka plavat a běhat do lesa a je v pohodě.

Re: Re: Re: Re: Re: oteklá kolena

Datum: 13.11.2014 | Vložil: Ladislava

Jak říkám...určitý stupeň displazky má celá řada buldoků, ale operací se spíše nadělá ještě více problémů. Ono taky těch skutečných odborníků na kvalitní operaci zase taky není tolik. Ale taky vím, že vetové to umí "výborně vysvětlit". Dříve se říkalo, že veterinář, který má v péči buldoka, tak je to pro něho "zlaté tele". Dnes už to sice tak neplatí, ale vet, který hledá problém na léčení, tak si na AB zcela jistě něco najde. Někdy je sice opravdu operace nezbytná, ale pokud je to jen trochu možné, mělo by se počkat, až pejsek opravdu dospěje... nejdříve 1,5 roku.

Re: Re: Re: Re: Re: oteklá kolena

Datum: 27.11.2014 | Vložil: Monika

Na Stodulkach jsme chodily na aquaterapii, naše AB mela také kloub mimo jamku(uplne zadní nohu vytacela) a moc to pomohlo, nekulha, beha jako by ji nikdy nic nebylo, je bere na doporučení Veta sirup aptoflex.

zánět zvukovodu

Datum: 31.10.2014 | Vložil: Tereza

Dobrý den,mám štěně AB 4 měsíce starý,bojujeme se zánětem zvukovodu,užívali jsme kapky Ontibiovin,které mu spíš ouška zhoršili,po kontrole nám dal vet.jiné kapky Otospectrine,které také nezabrali,v úterý jdeme na kontrolu myslíte že mám změnit veterináře?? děkuji za radu :D

Re: zánět zvukovodu

Datum: 31.10.2014 | Vložil: Ladislava

Bohužel nemím se záněty zvukovodu zkušenosti...no spíše Bohudíky. Veterinářem to asi nebude...syn, má německého ovčáka a ten má záněty dost často a je to běh na dlouhou trať. Občas prostě nějaký lék nezabere.

Re: Re: zánět zvukovodu

Datum: 07.11.2014 | Vložil: Hanka

Možná bych zkusila koloidní stříbro. Na netu je dostatek informací a já ho občas úspěšně používám. Držím palce.

Línání

Datum: 28.10.2014 | Vložil: Librová Jana

Dobrý den,
Chěla jsem se zeptat náš Bárník moc líná, poslední dobou se mu udělali pupkínky v oblasti hlavy a zádech kde se mu dělají strupy a když se na něj podívám ze zadu chybí mu sem tam chlupy. Nevíte čím to muze být???? nesvědí mu to vubec se nedrbe!!! děkuji za vaší radu

Re: Línání

Datum: 29.10.2014 | Vložil: Ladislava

Doporučuji udělat u veterináře kožní stěr na přítomnost kožních parazitů....demodex, dravčík ..atp.

Re: Re: Línání

Datum: 29.10.2014 | Vložil: Librová Jana

Dobrý den,tak jsme byli včera na veterině a dělali mu stěr kuze, dneska jsem volala na výsledky a přítomnost kožních parazitů byl negativní :) dostali jsme nejaky šampon a lososový olej jako doplněk stravy a za 10 az 14 dní budou výsledky chlupu a následná kontrola. Snad to nebude nic vážného.

Re: Re: Re: Línání

Datum: 30.10.2014 | Vložil: Ladislava

Popravdě...parazit by byl překvěpivě to nejmenšé zlo. To je celkem jednoduché léčení. Doufejme, že pejsek nebude alergik, nebo nebude mít nějakou hormonální poruchu. Dezinfekční šampon je dobrá věc a možná jen pejsek jen masivněni línal, svědělo ho to a tak se někde rozdrápal. I to buldoci umí. Nepřehánějte to s koupáním. Velice často je na vině časté koupání a nežádoucí odmaštění kůže. Tak vykoupat....ale nepřehánět !!! Budu ráda, když nás budete informovat.

Re: Re: Re: Re: Línání

Datum: 06.11.2014 | Vložil: Jana Librová

No uvidíme....určitě vás budeme informovat!!!!!! předem děkuji

Mokvavý flek

Datum: 14.10.2014 | Vložil: Jinula

Dobrý den, potřebuji poradit. Našemu Budovi dělali operaci vtočeného víčka a teď musí nosit límec. Ale co se nestalo, udělal se mu na krku těsně pod límcem takový mokvavý flek. Byli jsme u veterináře a ten řekl že je to zapařeniny a máme to potírat ředěným betadinem a potom hned otřít do sucha. Ale snad když mu to natřu a hned otřu, tak to nemá žádný efekt, ne? Také mu nasadil léky, 2x denně. Nemáte někdo s tímto nějaké zkušenosti, aby to co nejdříve zmizelo a aby se zbytečně malej netrápil? Jo a límec má 7. den a sundávat ho budeme asi v neděli. Je to malý neposeda ( 9 měsíců) a škrábal by se. Děkuji za rady...

Re: Mokvavý flek

Datum: 14.10.2014 | Vložil: Ladislava

Ano, říkáme tomu hotpot. Horká skvrna. Už dávno se mi to tady u buldoků naštěstní neobjevilo, ale měla jsem jedince, kteří na to hodně trěli i bez límce. Je dobré v tom místě odstranit srst a omývat roztokem hypermanganu. Límec bych určitě odstranila a pejska raději něčím zabavila. Do neděle je dlouhá doba a může se to značně zhoršit.

Re: Mokvavý flek

Datum: 26.12.2014 | Vložil: Kudrnac

Mimo téma. Budin je AB z útulku z Brna ? Pokud ano ozvěte se mi prosím na jbaranek@rtv5.cz. Děkuji

Dixi

Datum: 25.09.2014 | Vložil: Jirka Antos

Tak se chceme podělit o pěkné umístění naší Dixi z vrhu D od Sáry .21.9 jsme si přivezli V2 z výstavy v českých Budějovicích. Byla velmi šikovná, zvládli jsme to na jedničku. Zdravím všechny její sourozence a rádi bychom viděli jak dnes všichni vypadajì tak pokud máte chuť zašlete fotku na juras.juras@seznam.cz

Re: Dixi

Datum: 26.09.2014 | Vložil: Ladislava

Tak to moc Gratuluji a prosím pošlete mi její fotku. Děkuji.

Re: Re: Dixi

Datum: 27.09.2014 | Vložil: Jirka Antoš

Určitě pošleme fotku je to neskutečný zlatíčko a děkujeme

Re: Dixi

Datum: 26.09.2014 | Vložil: Rosťa

Velká gratulace . My jsme se tam byli s Bárou (Daisy)po jarním neúspěchu jenom podívat, ale na příští rok poctivě trénujeme :-)

Re: Re: Dixi

Datum: 27.09.2014 | Vložil: Jirka Antoš

Tak to je škoda že jsme o sobě nevěděli. My jsme byli už v Mladé Boleslavi a tam jsme měli V3 že čtyřech a tady na mezinárodní V2 ze šesti.Děkujeme za gratulaci. Určitě to nevzdávejte je to o rozhodčím

Re: Re: Re: Dixi

Datum: 27.09.2014 | Vložil: rosťa

o rozhodčím to není, Bára kulhala, ale teď už je v pořádku :-) ,mluvili jsme spolu u stánku a shodli jsme se že jsou naši buldíci stejně starý, ale že by to byli sestry to nás nenapadlo :-)

Re: Re: Re: Re: Dixi

Datum: 27.09.2014 | Vložil: Jirka Antoš

Ne ne já už vím tak to je hezká náhoda

Re: Dixi

Datum: 27.09.2014 | Vložil: Jirka Antoš

Nechci tu spamovat

Re: Re: Dixi

Datum: 27.09.2014 | Vložil: Jirka Antoš

jirkantos@facebook.com kdo chce ať mrkne. Hezky den všem

Aktualizace

Datum: 25.09.2014 | Vložil: Ladislava

Web je konečně aktualizován a v sekci o nás - naši současný buldoci je konečně Ewelína, Dorotka, Kukýn a Max, Taky určitě stojí za to se podívat na nové video v sekci videa. Mně osobně se moc líbí.

Nová štěňátka. Vrh G2.

Datum: 11.09.2014 | Vložil: Ladislava

Na blog jsem dala fotky štěňátek. Mají se čile k světu a dělají mi jen radost. Doufám, že to tak zůstane. Ewelína je naprosto úžasně roztomilá....prvnička a chudinka neví, co má vlastně dělat. Vysvětluji ji, že prozatím mi postačí, když bude pořádně baštit, aby měla dost mléka a ostatní že zvládneme spolu a vše se postupně naučí. Je skvělá a poslouchá. Bojí se i odejít z porodního boxu. I baštu ji musím dávat až pod čumák....ale bude to dobrá máma, to už je vidět. Jen ji hodně vadí infračervené světlo a teplo, které jim hřeje nad porodním boxem. Nedá se nic dělat, miminka ke zdárnému vývoji potřebují teplíčko a maminky musí přinášet oběti :-) Ale je mi ji chuděrky líto.....ale na druhou stranu..... není žádné vedro, tak to vydržet musí.

Re: Nová štěňátka. Vrh G2.

Datum: 13.09.2014 | Vložil: Hanka

Všechna jsou nádherná, držím ti palce ať ten záhul kolem nich vydržíš :o)

Re: Nová štěňátka. Vrh G2.

Datum: 18.09.2014 | Vložil: Jinula

Miminka jsou opravdu nádherná...přeji hodně sil a štěňátkům pevné zdraví.

Good info

Datum: 04.09.2014 | Vložil: Pharmf652

Very nice site!

John

Datum: 02.09.2014 | Vložil: Smithb691

Howdy very nice web site!! Guy .. Excellent .. Superb .. I'll bookmark your web site and take the feeds additionallyI am glad to search out so many helpful info here in the put up, we want develop more techniques in this regard, thanks for sharing. gdedaccbdgcdddec

návštěva

Datum: 02.09.2014 | Vložil: Tereza

Dobrý den,

s přítelem do budoucna plánujeme Anglického buldoka a velmi mě zaujala vaše chovná stanice chtěla bych se vás zeptat jestli je možné vás a vaše pejsky navštívit. děkuji

s pozdravem pěkného dne

Tereza Hájková

Re: návštěva

Datum: 03.09.2014 | Vložil: Ladislava

Ano, samozřejmě to možné je. Napíšu vám mailík.

Re: Re: návštěva

Datum: 03.09.2014 | Vložil: Tereza

jee děkuji ještě bych se chtěla zeptat jestli by to nešlo 18.9. - 19.9. to jsem v Praze můj email je: Tereza.hajkova@hotmail.cz

Lososový olej

Datum: 12.08.2014 | Vložil: Naďa

Zaujal mě příspěvek s lososovým olejem. Zajímalo by mě kde se tento přípravek kupuje a zdali je to olej pouze pro psy. Děkuji

Re: Lososový olej

Datum: 13.08.2014 | Vložil: Ladislava

Olej je doplněk stravy a dá se koupit buď na internetovém obchodě nebo v prodejnách potřeb pro pejsky. Není mi známo, že by byl i doplňkem pro lidi...tam je to spíše o doplňky s názvem Omega 3 atd.....

Re: Re: Lososový olej

Datum: 27.08.2014 | Vložil: Jinula

Dávám pejskovi už 3 dny lososový olej. Je všude moc vychvalován. Ale dostal strašný průjem, je možné, že je to z toho oleje?

Re: Re: Re: Lososový olej

Datum: 27.08.2014 | Vložil: Ladislava

Ano, je to možné.

Vrasky na cumacku

Datum: 03.08.2014 | Vložil: Iva

Dobry den, musim se ss Vami podelit, jak jsme vyzrali na vrasky na cumacku. Take jsme susili, vytirali, atd. atd. Vsichni urcite znate. V kvetnu jsme bohuzel prisli o nasi nemocnou bernacku a zbyl nam lososovy olej s 3 omega kyselinou, ktery jsme ji davali k te spouste leku. Zacala jsem davat nasemu buldocimu srdicku 2 lzicky do misticky denne a za 14 dni mela a porad ma faldy uplne suche, proste nadherne. Po konzultaci s vet. je to opravdu olejem. Pullitr stoji sice 500, ale je to tak na 3 mesice a opravdu je vysledek uzasny. Mame z toho radost a Dorotce chutna tak, ze by obratila misticku. Urcite vyzkousejte.

Re: Vrasky na cumacku

Datum: 03.08.2014 | Vložil: Ladislava

Tak to je určitě zajímavý pooznatek a děkujeme za příspěvek. Já sama za sebe....lososový olej dávám v období zvýšeného línání a to z jara všem pejskům a dále fenám po kojení. Na srst výborná věc, ale na zapařeniny mezi vrásky to u našich buldoků tedy nefunguje. Budu ráda, když nám napíšete zkušenosti i vy ostatní.

Re: Re: Vrasky na cumacku

Datum: 04.08.2014 | Vložil: Hanka

To velmi ráda vyzkouším :o)

Re: Vrasky na cumacku

Datum: 04.08.2014 | Vložil: Monika

Dáváme lososovy olej nasi buldocici každý den už pres rok a musím říct, ze nám tedy na vrásky nepomáhá. Vrásky i tak musíme čistit a vysušit aby nám to nemokvalo, takže za nás, ano lososovy olej dobrý na srst, ale na vrásky bohužel ne.

svědění

Datum: 31.07.2014 | Vložil: Petra

Dobrý den, mého Olivera (bílý) svědí kůže, hlavně v oblasti zad a nad ocáskem, přijde mi, že to tam má i docela červený, je nějaká mastička nebo olejíček, který bych mu mohla vtírat, a který byste mi doporučila? :) Moc děkuji

Re: svědění

Datum: 31.07.2014 | Vložil: Petra

hlavně se mi zdá, že to má i docela suchý na některých místech...

Re: svědění

Datum: 31.07.2014 | Vložil: Ladislava

Nechte u veterináře udělat stěr kůže na přítomnost nějakého parazita. Dravčík, nebo spíše demodex. V případě, že se potvrdí, tak je jeho likvidacee poměrně snadná. Pokud se parazit nepotvrdí, tak napište a budeme diagnostikovat dál :-). Ale v této době mi píše o radu hodně majitelů pejsků s podobným problémem a většinou se demodex potvrdí. Je na to asi nějak dobré počasí či co...ale léčba je celkem jednoduchá a účinná.

Re: Re: svědění

Datum: 01.08.2014 | Vložil: Petra

Dobře, dnes pro jistotu skočíme k veterináři, ještě mě napadlo, koupala jsem ho ve štěněčím šamponu, tak jestli to není náhodou po tom...ale stěr i přesto nechám udělat :) děkuji, dám pak vědět

Re: Re: svědění

Datum: 01.08.2014 | Vložil: Petra

Takže, stěr neudělali, dali mu injekci, pak něco mezi lopatky aby se ukázalo jestli to zmizí nebo ne...za týden na kontrolu a jestli to nezmizí do té doby, tak pak se teprve udělá stěr jestli to není demodex ale prý se bude muset lehce přispat, což se mi vůbec nelíbí :/ a ještě ke všemu jsem o 900 kč lehčí..

Re: Re: Re: svědění

Datum: 01.08.2014 | Vložil: Ladislava

Hm... to je neuvěřitelné u těch vetů. Mezi lopatky mu určitě dali advocate....to je právě na demodex a podobné věci. Ta co chtějí zjišťovat potom, to opravdu nechápu. A ještě nikdy jsem neslyšela, že by se na stěr musel buldok uspávat. Peníze jste nevyhodila, to advocate je výborná věc a zabije to všechny parazity a máte ho i tím pádem odčerveného a je to i proti blechám a klíšťatům. Pokud váš pejsek má demodex...a já si myslím že ano, potom je týden krátká doba. To vám měli dát ještě roztok na potírání. Prostě jejich postup je nějak opačný, než by být měl.

Re: Re: Re: Re: svědění

Datum: 01.08.2014 | Vložil: Petra

V očkováku je nějaký Stronghold, ale řikal, že je to proti parazitům, blechám, odčervuje atd, takže něco podobného jako říkate vy... Chtějí ho trošku přispat, protože se bere stěr až do krve a myslí, že bychom ho neudrželi (je mu 5 měsíců), má být příště tedy na lačno až přijdem na kontrolu, kdyby náhodou, ale já to nechci... Na to svědění právě dostal jen tu injekci, jinak nic jiného, žádná mastička nic...

Re: Re: Re: Re: Re: svědění

Datum: 01.08.2014 | Vložil: Hanka

To je divné že na stěr chtějí buldoka přispávat, nám to dělali před rokem a Guliver to dal v pohodě. Na demodex je skutečně lepší advocate než stronghold, no stornghold je dražší :o))) Obvykle se čeká jak píše Laďka minimálně tři týdny, aby se projvila účinnost léčby. Jakékoliv přispávání a uspávání je pro psy větší zátěž než seškrab povrchové kůže. Držím palce.

Re: Re: Re: Re: Re: svědění

Datum: 01.08.2014 | Vložil: ladislava

já bych tedy zkusila jiného veta. Jednak měl nejprve zjistit primární příčinu a ne dělat něco na zkoušku. Stěr se bere sice až d krve, ale je to takové seškrábnutí...to je opravdu blbost ho uspávat. A až potom mu měl dát tu kapsličku, ale ne Stronghold, ale Advocate. Ach jo.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: svědění

Datum: 02.08.2014 | Vložil: Petra

Řekl nám ať na tu kontrolu přijde na lačno, aby se mohl uspat, ale najíst mu dám normálně, slyšela jsem o dobrém vetovi ve Slaném, který rozumí buldokům, máme to kousek, takže je rozhodnuto...Přijde mi, že vet ke kterému ted chodíme poslední dobou na všem jen rejžuje peníze :( ale moc děkuju za rady

Záznamy: 401 - 500 ze 1410
<< 3 | 4 | 5 | 6 | 7 >>

Přidat nový příspěvek