Anglický buldok diskuze

Zde probíhá veřejná diskuse, kde se můžete ptát ostatních lidí na cokoliv, co se týká anglických buldoků, odpovídat jim nebo se prostě jen dělit o vlastní zážitky a zkušenosti s anglickými buldoky. Diskuze o anglických buldocích je tu jen pro vás, tak využijte možnost a diskutujte o tomto báječném buldočím plemeni.

Pro nový příspěvek musíte zajet až úplně dolů...pod všechny příspěvky a tam naleznete tabulku, kam napíšete svůj příspěvek. A nebo můžete jen odpovědět na příspěvek jiného návštěvníka.

Veřejná diskuze na téma anglický buldok

Re: Vencenie steniatka

Datum: 12.12.2013 | Vložil: Hanka

Pokud je štěně v pohybu nestačí prochladnout. Jenom pokud by delší dobu sedělo, nebo stálo. Klidně ho otužujte, jsou to silní psi.

Re: Re: Vencenie steniatka

Datum: 12.12.2013 | Vložil: jozko

Dakujem pekne, potvrdili ste mi moj usudok :)

Bílé tečky

Datum: 03.12.2013 | Vložil: Rosťa

Dobrý den.Naší Báře se objevily v hovínkách takové malé bílé tečky,tak do jednoho milimetru.Odčervovací tabletu dostala minulý týden,bohužel s měsíčním zpožděním. Poradíte něco,nebo máme zajít rovnou na veterinu.

Re: Bílé tečky

Datum: 04.12.2013 | Vložil: Ladislava

Odčervení pro jistotu opět zopakujte. Nemohu s jistotou tvrdit, že se jedná o parazita, vyloučit se to ovšem nedá a odčervením nic nezkazíte. Pokud chcete jistotu, vet. navštivte.

Peřina

Datum: 28.11.2013 | Vložil: Vítek

Zdravím, měl bych dotaz - máme pejska 1,5 roku starého, který je doma čistotný, žádná nehoda se nestala ani nepamatuju. Má to ale jednu vyjímku, a tou je peřina, musíme doma hlídat přístup do ložnice, aby tam nikdy nebyl sám, protože když je, tak se do peřiny velmi často vyčůrá. Nemáte někdo tip, jak ho to odnaučit? - samozřejmě ho vždy potrestáme, ale nemá to moc efekt, a když to dneska udělal do péřové peřiny, tak je to vážně už k vzteku..

Re: Peřina

Datum: 29.11.2013 | Vložil: Ladislava

Tak to vám neporadím...pokud to vykonává jen na peřině, tak pouze hlídat, aby neměl do ložnice přístup. Asi vás v pelíšku cítí a chce si to tam označkovat :-)

Re: Peřina

Datum: 11.09.2023 | Vložil: Bobo

Nám to dělala fenka.Musi se hlídat a za měsíc už to přestala dělat sama.

Hárání

Datum: 26.11.2013 | Vložil: Jitka

Dobrý den. Kdy přibližně se dá očekávat první hárání? Doma máme 6 měsíční fenku. Děkuji.

Re: Hárání

Datum: 26.11.2013 | Vložil: petr

No moje Fibina hara priblizne po 9 mesicich.Ted nas to taky ceka :(( Jinak me se osvedcily detsky slipy,vystrihla dirka na ocasek a dovnitr davam prouzek papirovy podlozky (ta pro mimina),oboustranou lepenkou nalepim prouzek a hotovo.funguje to na 100%

Re: Hárání

Datum: 27.11.2013 | Vložil: Ladislava

Hárání se očekává tak od 7 měsíce...většinou opravdu tak kolem 9 měsíce, ale měla jsem feny, které háraly až po roce.

Re: Hárání

Datum: 28.11.2013 | Vložil: Monika

Naše Abbi začala hárat v 8 měsíci, konečně ji to skončilo, koupila jsem dětské kalhotky a do toho obyčejné dámské vložky. Ale než si na to zvykla, protestovala.

Coco a miminka

Datum: 24.11.2013 | Vložil: Samková

Hezké ráno mám radostnou zprávu Coco bude maminkou a tatínkem je Kukýn.Paní Holmanová moc vám děkuji za vaši ochotu a profesionalní pomoc moc si toho vážím a prosím pohladte za mě Kukýna.Budou to našeprvní buldočí miminka aměla by se narodit okolo 17 prosince,,,prosím a budu moc vděčná za každou radu a zkušenost,chtěla bych pro Coco jen to nejlepší....jak jste zvládli vaše první štěnátka mám z toho docela nervy díky a hezký den

Re: Coco a miminka

Datum: 24.11.2013 | Vložil: Hanka

Mám radost s vámi a držím moc palce :o))

výchova štěněte

Datum: 22.11.2013 | Vložil: Terezka

OK :-) to jsem si oddechla, už jsem si myslela , že buď jsem divná :-) já nebo ona :-) , právě teď kouše a trhá košík na noviny , takže ji spěchám usměrnit :-)
a moc díky za podporu. Mějte se krásně se svýma miláčkama :-)

výchova štěněte

Datum: 22.11.2013 | Vložil: Terezka

Moc děkuji, ano skotačivá a nenechavá je až až, je ale vidět, že je naprosto v pohodě, ničeho se nezalekne :-)
jen se obávám ještě jedné věci, i když už je po hře a chci ji právě nechat jen tak :-), tak to nejde, protože štěká a vynucuje si pozornost a pak to, že stále něco někde dělá co nemá ( koberec, časopis, sedačka, noha od židle, ponožka, prostě všechno co uvidí ), tak já jí vlastně tím pádem většinu času pořád něco zakazuji a beru a zlobím se, mohu říct a ukázat, že koberec ne 149x :-) a jde na něj po 150 ...a tak nevím, zda mě bude mít pak vlastně ráda ...těšila jsem se :-) jak se budeme mazlit, jak budeme obě takové hezky rozvážné bez zvýšeného hlasu :-) a to vůbec nejde .

Re: výchova štěněte

Datum: 22.11.2013 | Vložil: Dan

Máme doma to samý Terezko haha,pejska AB 3 měsíce starého a chová se úplně stejně.Všechno bere jako hru,dokonce i když hubuju,že udělal loužičku na koberec,stáhne uši dozadu,popoběhne,kouká a pak když se skloním,že to usuším,už mi škube rukáv holomek :)

Re: výchova štěněte

Datum: 22.11.2013 | Vložil: Ladislava

To se nebojte...ráda vás určitě bude mít a dokonce už má. Vychovat se prostě musí. Je to prostě malá nezbeda a je trochu víc akční.

štěňátko- výchova

Datum: 21.11.2013 | Vložil: Terezka

Dobrý den, máme doma tři týdny štěňátko buldoka( necelé 3 měsíce ) . Většinou slyším nebo čtu , že je štěně AB hodné, klidné, nic skoro nerozkousalo ...naše pokud nespí tak štěká, že si chce hrát, nebo dokola , i když jí to zakážu , se vrací např. k dece a kouše deku, zkouší všechno co kde najde, co kde leží, apod...byla by nejraději stále venku na zahradě, když jí pohrozím,a by něco nekousala tak jakoby skočí na ten prst, přijde mi, že všechno bere jako hru, není v tom aspoň mi přijde nějaká agrese...i takový buldok je vpořádku ? :-)
A jak na to ? :-)
Děkujeme za radu.

Re: štěňátko- výchova

Datum: 21.11.2013 | Vložil: Ladislava

Je to naprosto normální, je to malé skotačivé dítě. Některé děti jsou hodné a klidné a u štěňátek je to tak stejné. Musíte ji vychovat. Chvilku pohrát a potom ukázat že konec hraní a nevšímat si ji. Nebude to samozřejmě hned...chce to důslednost a vytrvalost.

Re: Re: štěňátko- výchova

Datum: 22.11.2013 | Vložil: Hanka

:o)) Guliver jako štěně škodil až neuvěřitelně. Rozkousal veškerý předsíňový nábytek, několik polštářů a teď v necelých dvou letech si otevřel skříň a vytahal a rozkousal vánoční dárky. Jsem s ním doma a přesto si vždycky najde čas na lumpárnu. Jinak je to miloučký pes :o)) Tak pevné nervy :o)

Sušené uši

Datum: 20.11.2013 | Vložil: Naďa

Chtěla bych poprosit, jestli by jste mohli napsát přesný recept jak připravit sušené uši ? Děkuji moc

Re: Sušené uši

Datum: 21.11.2013 | Vložil: Ladislava

Já vepřové uši uvařím a potom je jen v troubě usuším. Žádna věda. Teď jsme si uvědomila...že už jsem je pěkně dlouho nedělala :-(

PP

Datum: 02.11.2013 | Vložil: Rosťa

Dobrý den.Chtěl jsem se zeptat jak to vypadá s rodokmenem pro vrh D ?

Re: PP

Datum: 03.11.2013 | Vložil: Ladislava

Už je mám doma, někdo si pro ně přijel osobně a zbytek budu rozesílat.

Re: PP

Datum: 17.11.2013 | Vložil: Alena

Dobry den, dakujeme za zaslanie rodokmena.Nas Charlie sa ma vyborne. Nikdy sme nemali ziadneho psa ,neverila som ze nam tak dokaze prirast k srdcu.Je neskutocne zlaty, bezproblemovy.Nikdy nic nerozhrýzol( teda hracky vždy dokonale) , rychlo sa naucil doba necikat, chutí mu totalne vsetko ( ma uz 20 kg) .Chcem sa len opytat, zacina sa mu spodna celust farbit do ruzova, je to normálne? A etše ma velky predkus,upravi sa mu to? Dnes ma presne 7 mesiacov.

Re: Re: PP

Datum: 18.11.2013 | Vložil: Ladislava

Dobrý den, co se týký "ružové čelisti "..to přesně nevím co tím myslíte. Co se týká předkusu, tak AB musí mít předkus, ale v tomto věku to je skutečně nejhorší...postupně se mu začne zatáčet nahoru. Ve věku 7-9 měsíců buldoci nebývají velcí krasavci :-) ale postupně se z něho stane krásný pes. Dobře a hodně ho krmte.

Nemoci

Datum: 26.10.2013 | Vložil: Veronika

Dobrý den,
chceme si s přítelem pořídít AB a chtěla jsem se zeptat zda
opravdu trpí AB na nemoci ? a najde se někdo kdo s AB neměl žádně zdravotní problémy?
Děkuji

Re: Nemoci

Datum: 27.10.2013 | Vložil: Ladislava

Ano, určitě se najde a nemusíme chodit daleko....já jsem příkladem. Naši buldoci nemají žádné zdravotní problémy a veterináře navštěvujeme jen na císřský řez a na očkování. Ono je taky potřeba ke všemu přistupovat s rozumem a nelítat k veterináři s každou banalitou. Asi s rýmou taky neběžíte hned k praktickému lékaři.

Re: Re: Nemoci

Datum: 27.10.2013 | Vložil: petr

Muzu potvrdit slova p. Holmanovy,mam od ni psa 6let a fenku 3roky a krome ockovani sem ani jednou nemusel na veterinu.Krmim royal canin buldog,denne chodime na 2h prochazku cca 5km a psi sou naprosto zdravi se super kondici.Zdravim z Plzne

Re: Re: Nemoci

Datum: 27.10.2013 | Vložil: Veronika

A chtěla jsem se ještě zeptat zda dáváte ke granulim nějaké vítaminy,doplňky stravy a podobně?
Děkuji

Re: Re: Re: Nemoci

Datum: 27.10.2013 | Vložil: Ladislava

Ja krmím vařenou a syrovou stravou. Ke granulím není třeba nic přidávat, ale já se za každého buldoka přimlouvám, aby dostal i něco navíc, ...ne jen granule.

Re: Nemoci

Datum: 27.10.2013 | Vložil: Samková

hezký večer,nerada bych to zakřikla ,ale s naší Coco chodíme pouze na očkování v dubnu ji budou tři roky a nemáme žádné zdravotní problémy.Buldoka vřele doporučuji a určitě jste na stránkách vynikající chovné stanice

spani pred porodem

Datum: 25.10.2013 | Vložil: Radek

Dobry vecer chtel bych se jen zeptat jestli a kdyz ano jak jste resila problem spanku fenky pred porodem.mam fenku v 58 dni a ma hrozny problem se nejak ulozit k spanku (vse ji tlaci ) dekuji za info
ps:vynikajici prace muzu se jen uklonit.
Radek

Re: spani pred porodem

Datum: 25.10.2013 | Vložil: Ladislava

Ano, tento problém zde řeším často, pokud má fenka v sobě více štěňátek. Bojí se ulehnout,.... hlava ji padá únavou a je mi ji vždy strašně líto. Já to řeším podkládáním hlavy několika polštáři, aby mohla spát v sedě.

Pejsci

Datum: 23.10.2013 | Vložil: Petr

Dobrý den paní Holmanová,
chtěl bych se jen zeptat, jestli budete mít letos ještě štěňátka?
Děkuji za odpověď.

Pejsci

Datum: 23.10.2013 | Vložil: Petr

Dobrý den paní Holmanová,
chtěl bych se jen zeptat, jestli budete mít letos ještě štěňátka?
Děkuji za odpověď.

Re: Pejsci

Datum: 24.10.2013 | Vložil: Ladislava

Letos už bohužel ne. Naďa nezabřezla a Holky mají pro letošek splníno. Zase až příští rok.

Všechno nejlepší!

Datum: 16.10.2013 | Vložil: Markéta S.

Zítra mají štěňata z vrhu D půl roku! Všem sedmi sourozencům Fantomase gratulujeme! Paní Holmanové děkujeme za nejkrásnějšího a nejlepšího psa na světe! Zítra budou chlebíčky!!!!!

Re: Všechno nejlepší!

Datum: 16.10.2013 | Vložil: Rosťa

Gratulace všem psím puberťákům.Naše Bára je nejhodnější a nejmilejší pes v okolí i podle ostatních pejskařů. Na zítra se taky plánuje oslava :-)

Re: Všechno nejlepší!

Datum: 16.10.2013 | Vložil: Ladislava

Ke gratulaci se připojuji....a jupíííí, konečně jsou doma rodokmeny. To je ale rychlost :-( , když už je půl roku....ale posledních několik let to tak je. Aź na třetí urgenci. Koupím velké obálky, přes víkend nadepíšu a pošlu.

díky

Datum: 06.10.2013 | Vložil: linet

Chci jen poděkovat paní Holmanové za rady,nám co začínáme jsou tyto stránky k nezaplacení.

Re: díky

Datum: 06.10.2013 | Vložil: Ladislava

Není zač. Když vím, nebo si myslím...tak poradím ráda. Ale všechno taky nevím.

PP

Datum: 03.10.2013 | Vložil: Ladislava

Všem lidičkám, kterým jsem ještě neposlala PP vrhu "D" a "E" se za ČMKU omlouvám, ale ještě pořádm mi je plemenná kniha neposlala. Šíleně se zlobím, ale není mi to nic platné. Dnes jsem už po druhé urgovala, tak snad už konečně přijdou.

Guliver

Datum: 03.10.2013 | Vložil: Hanka

Tak dneska si uvědomil můj miláček, že je lovecký pes, začal honit na poli zajíce, ne že by ho přímo ohrozil, ale setrvačnost mu hodně pomáhala. Když už byl v tom stíhání, pustil se za náklaďákem co se najednou zjevil na cestě....to už jsem začala mít obavy, protože jeho skvělá kondička mu umožnila ten automobil málem chytit......pohled neskutečný, tryskající koule zářící radostí ze života. Pozdrav všem buldokům a buldočím lidem

Re: Guliver

Datum: 03.10.2013 | Vložil: Ladislava

Gulča je neskutečný ďábel.

Ach ti veterináři!

Datum: 22.09.2013 | Vložil: Markéta s.

ANO, je to teď čtrnáct dní, co jsem navštívila veterinářku s tím, že má náš pěti měsíční ve stolici krev. Skutečně mi bylo řečeno, že je pes ve velmi vážném stavu, a že je jen zázrak, že se ještě drží na nohou. Dostali jsme entizol a jeli jsme domů. Jelikož nemám se psími nemocemi žádné zkušenosti, při dalším krvavé stolici na procházce jsem málem omdlela! Jela jsem se psem na kontrolu a dostali jsme prášky na odčervení a nakapáno mezi lopatky proti blechám! To už jsem ale nevydržela a zavolala jsem paní Holmanové, které také tímto velice děkuji za její pomoc. Nebýt její konzultace, pes by k tomu všemu dostal ještě další odčervovací tablety, které jsem mu na velké štěstí nedala. Psa jsem neustále pozorovala a čekala jsem, kdy to s ním teda praští. Naštěstí se nic takového nestalo, pes žral, pil a byl veselý – na rozdíl ode mně. Ulevilo se mi až ve chvíli, kdy jsme psa přivezli paní Holmanové ukázat. Ta na něj zkušeným okem mrkla a zavelela - změnit veterináře! Pes byl v dobré kondici, nehubnul, nic ho nebolelo, po týdnu podávání prášků bylo vše v pořádku. Na historku z ordinace – uděláme pro jeho záchranu všechno, ještě dlouho nezapomenu! Také paní Holmanové děkuji za její přínosný článek ohledně veterinárních služeb na blogu, neboť chovatel začátečník zkrátka zkušenosti s veterináři nemá a je dobré vědět, jak to také dnes u veterinářů chodí. Paní Holmanová je zkrátka buldočí Guru, který svou smečku umí ochránit i na dálku!!! Díky a s velkým pozdravem Markéta a Fantomas

Divné barevné skvrny na bílé srsti

Datum: 20.09.2013 | Vložil: Market P.

Dobrý den, paní Holmanová, chtěla jsem vás moc poprosit o radu. Máte opravdu dlouholeté zkušenosti s chovem anglických buldoků a tak jste se doufám setkala s podobným problém, jaký nás teď trápí. Sotva jsme překonali "nechůzi" a hafan se nám pěkně rozpohyboval, tak jsem začala řešit něco minimálně zvláštního. Náš 3 měsíční Shelby je z 80-90% hnědočervený a má bílé znaky. Jednu dlouhou ponožku, jednu kraťoučkou, bílou náprsenku, spodní část brady a tenkou čáru mezi očima. Před 3 dny jsem si všimla, že má Shelby "obarvenou" spodní část brady a pak spodek krku v místě obojku. Barva je to taková růžovobordová. Nejdřív jsem si myslela, že to je od barevné bůvolí kosti, ale teď mám dojem, že to od toho nebude. Obojek nebarví, ten je v pořádku a nic jiného nového nedostal. Moc esteticky to nevypadá a hlavně jsem to zatím zkoušela odstranit dětským vlhčeným ubrouskem a pak jsem zabarvená místa lehce umyla šetrným štěněcím šamponem. Bohužel bez úspěchu. Pejska po každém jídle i napití poctivě utírám. Nechci aby byl mokrý, je na to naučen už od malička. Nevíte co by to mohlo být? Už se vám to někdy stalo? Má na bradě nehezkou celkem velkou světlou mapu a pod krkem trochu tmavší. Zdá se, že je obarvená jak kůže, tak i chlupy. Nevím si rady. Jak tomu předejít nebo jak se toho zbavit? Děkuji za odpověď.

Market P. a Shelby

Re: Divné barevné skvrny na bílé srsti

Datum: 20.09.2013 | Vložil: Ladislava

To je bohužel kvasinková infekce, u buldoků poměrně běžná především na bradě a pod očima a ve vrásce. Občas mají i tlapky růžovohnědé. Můžete utírat tlamičku jak chcete,ale těžko tomu zbráníte a přesně toto počasí tomu dost přispívá. Já si právě z tohoto důvodu nechávám co možná "nejbarejnější " buldoky a bílé znaky co možná nejméně. Kvasinkovou infekci odstraníte roztokem hypermanganu - slaboučký růžový, nebo dezinfekčním šamponem, ale nehezké zabarvení srsti - to je běh na dlouhou trať a já s tém bohužel nebo snad naštěstí zkušenosti nemám. Ale už zde v diskuzích toto téma bylo a někdo tam radil čím srst vybělit, tak to projeďte.

Re: Re: Divné barevné skvrny na bílé srsti

Datum: 21.09.2013 | Vložil: Market P.

Moc Vám děkuji za odpověď. jen mi nejde do hlavy, jak to, že jde o kvasinky. Kde by k tomu přišel? Ono je to hlavně ale suché, nikde mu nic nemokvá a nikde se nedrbe. :-( Jestli vás mohu poprosit, doporučila by ste mi tedy nějaký šampon, po případě kde bych sehnala ten hypermangan? Prodává se v lékárně? Až se mu to vyléčí, bude srst zase bílá? Jak tomu mohu předejít? Myslím té infekci. Mám mu nějak posílit imunitu? Nebo mu mám přidávat ke krmení třeba malinko kefíru? Obsahuje lactobacily a je kyselý, to by se rozhodně žádným takovým potvorám dařit nemělo. Otázka je, jak by to snesl.Tlamičku mu utírám po každé čistou bavlněnou plenkou. Mám jich doma spoustu ještě po dětech. Peru ve woolitu, aviváž nedávám. Přidávám malinko octa. Děkuji vám moc. Market

Re: Re: Re: Divné barevné skvrny na bílé srsti

Datum: 21.09.2013 | Vložil: Ladislava

Hypermangan běžně koupíte v lékárně a já ho s úspěchem používám na všechny kožní problémy.Dezinfekční šampon seženete u veterináře. Kvasinky jsou všude, stačí aby se pejsek trochu zapařil a je to hned. Prevence patrně neexistuje, kefír klidně dávat můžete, ale pochybuji že pomůže. AB je specifické plemeno které má řadu problémů, ale toto není problém jen AB. Já mám fenky červené, tak na nich nic vidět není, ale Naďa má taky nohy zarůžovělé i když bez infekce a bez mokvání.Bohužel u buldoků to není jako s prádlem, aby bílá zůstala bílá , tak prát v perwolu či v podobném pracím prostředku :-)

Re: Re: Re: Re: Divné barevné skvrny na bílé srsti

Datum: 22.09.2013 | Vložil: Ladislava

Dnes jsem měla moc milou návštěvu a to Gulivera se svojí paničkou Haničkou. Hned jsem si všimla, že má Guliver na hlavě takové hnědočervené fleky a Hanička mi řekla, že je to od svilušek či jak se ty potvory jmenují. Haničku jsem požádala, aby sem vložila příspěvěk. Má s tím zkušenosti a jsou to nějaký červený broučci. Hani, prosím že nám sem něco napíšeš. Děkuji.

Re: Re: Re: Re: Re: Divné barevné skvrny na bílé srsti

Datum: 23.09.2013 | Vložil: Market P.

Trochu jsem si o tom také početla. Jedná se o sametku podzimní - nazývanou též sviluška. Opravdu je to pěkná potvora. Je docela možné, že i ten náš malý klučina je tím postižen. Jen se ale nějak zvlášť nedrbe. Je pravda, že se tyhle potvory drží momentálně místo v půdě lehce nad zemí, ve vyšší trávě, na lupenech keřů a pod. Náš mladej je pěknej zelinář. Kde může, tam uškubne lupení a leze ke keřům a pod. No, asi si ho budu víc při venčení hlídat. S tímhle jsem se nikdy dřív u našich hafanů nesetkala, ale je pravda, že jsme bydleli v rodiněm domě s velkou udržovanou zahradou. A pozor, pokud spíte s hafanama, můžete je mít taky. Kromě toho, že naleptávají kůži a pak se rády nakrmí nic zvláštního nezpůsobují. Jen ty kousance od nich prý úporně svědí. Za 2-3 dny je po nich, ale hafan zase může přinést domů z procházky nové. Jinak jsou to malí červení broučči - nymfy, které mají teplokrevného živočicha jako přechodné bydliště před změnou na dospělce. Chce to hlídat. Ale na štěstí mají období jen od konce srpna po září. Okolo 3 týdnů. Pak je od nich klid.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Divné barevné skvrny na bílé srsti

Datum: 23.09.2013 | Vložil: Market P.

Ještě vkládám ucelený popis:

Sviluška podzimní (Neotrombicula autumnalis) je nepříjemný roztoč, který dokáže lidem i zvířatům značně zkomplikovat život. Nebezpečné jsou oranžové šestinohé larvy. Jako dospělec už vypadá sviluška jako drobný červený pavouček, který není nebezpečný.
U psa se larvy nejčastěji uchytávají na pyscích, kolem očí a uší, pod krkem, na končetinách mezi prsty, kolem řitního otvoru a pod ocasem. Larvy pronikají do pokožky své oběti a do ranky vypouštějí sliny. Ty rozpouštějí tkáň pod rankou a mění ji v tekutinu, kterou pak svilušky sají. Postižená místa jsou zarudlá, svědivá, můžou připomínat zarděnky nebo pásový opar. Svilušky pobudou asi čtrnáct dní a pak sami odpadnou.
Vyhýbejte se proto venku místům, která jsou jakoby poprášená oranžovým pylem – nemusí to být pyl, ale kolonie svilušek. Proti napadení sviluškami nepomůže nošení antiparazitárního obojku ani preventivní postřiky proti blechám včetně různých přípravků typu spot-on včetně Strongholdu. Proti larvám je možné preventivně použít běžně dostupné repelenty proti hmyzu. Při napadení psa pak pomáhá nejlépe BioKill nebo některé další prostředky na bázi pyrethroidů.

Váha štěňátka

Datum: 09.09.2013 | Vložil: Librová Jana

Dobrý den máme 4. měsíčního klučíka anglického buldoka, který váží 16,5 kilo. Viděla jsem na vaší stránce orientační tabulku kolik by měl vážit ve 4. měsících tak to máme 5 kilo nadváhu??? Nevypadá ale tlustě i žebra mu jsou někdy vidět a to dáváme přesnou dávku ProPlanu. Tak co s tím?? Děkuji za odpověd

Re: Váha štěňátka

Datum: 09.09.2013 | Vložil: Ladislava

Nedělejte vůbec nic. mám zde dvě štěńata, bude jim 5 měsíců - fenky a mají myslím 20 kg. Některý se "zažere" dříve, některý později a žebra by buldokovi vidět být vůbec neměla. To já např. naprosto nesnáším.

Nechce venku chodit

Datum: 31.08.2013 | Vložil: Market P.

Zdravím Vás. Jsem majitelkou rozkošného štěňátka anglické buldoka s pp. Je mu 11 týdnů. Pesan je to úplně úžasný, ale máme zatím jeden problém. Hafanovi se vůbec nechce chodit venku. Dojde se vyvenčit, udělá co má do 1 minuty. A pak už se mu nic nechce. Sedne nebo lehne si do trávy a nikdo ho nedonutí bez jeho vlastní vůle k pohybu a nebo za cenu, že bych ho popotahovala na vodítku a to se mi dělat nechce, aby pak neměl blok už při jeho shlédnutí v ruce. Velký problém to zatím není, má 8,5kg ale nevím, co si počít, pokud tohle bude dělat i v dospělosti. Nečekám od něj moc pohybu. Dobře vím, že se s ním musí u buldoka opatrně. Ale kdyby alespoň obešel barák, bylo by to fajn. Zahradu bohužel nemáme, takže povalování v trávě mu dopřát nemůžu. Nemáte nějakou radu, jak ho trochu rozhýbat? Nebo se mám prostě připravit na to, že o pohyb nebude mít vůbec zájem? .-) A nebo třetí varianta je taková, že je prostě ještě mimino a časem se to samo zlepší, jak poporoste? Děkuji za radu.

Re: Nechce venku chodit

Datum: 01.09.2013 | Vložil: Bára

Mám buldočí holčičku, které už je rok a půl a to samé mi dělala, když byla malá, myslím, že je to jen nějaké přechodné období. Dnes už mám spíš problém jí zastavit a dělá to teď naopak, když se jí na procházce líbí a ví, že už jdeme domů, lehne si taky a nechce se hnout...:) po chvilce se ale nechá přesvědčit a zvedne se.... Buldoci mají prostě svojí hlavu a podezřívám jí, že jí trochu baví si ze mě dělat srandu....

Re: Nechce venku chodit

Datum: 01.09.2013 | Vložil: Ladislava

Není to ani tak o neochotě chodit, jako o neochotě chodit na vodítku. Tento problém mám s každým buldokem, kterého jsem si kdy nechala na další chov. V lepším případě si sednou a dělají jako že ne a ne se hnout, v horším dokonce dají hlavu na zem a vystrčí zadek. Je potřeba vydržet a nejprve s volným chodítkem nechat štěně jít kam samo chce, nebo vydržet jak dlouho bude trucovat ( někdy oprvadu hodně dlouho) a potom se snažit mirně zatáhnout a pokud se rozejde, tak chválit a chválit za každý krůček. Mám právě stejný problém, protože má dvě štěňátka - fenečky a když konečně přesvědčím jednu, tak se sekne druhá a tak pravidelně ujdeme asi tak 20 m a já jsem z toho na palici :-(

Re: Re: Nechce venku chodit

Datum: 03.09.2013 | Vložil: Market P.

Moc Vám všem děkuji za uklidnění a radu. Musím říct, že mi to celkem překvapilo, jak paličatý může být. Bez vodítka jsme ho venku nechali chodit/běhat celý první týden, co jsme si ho přivezli domů. Ani tak se nepohyboval o moc líp. .-) Nutno podotknout, že se ničeho a nikoho nebojí. Při každém venčení jde za lidmi a nechává se rád hladit a mazlit. Zvuky ho z míry nevyvádějí, ba naopak na všechny a všechno je po svém pomalém buldočím způsobu zvědavý. :-) Až teprve po tom prvním týdnu jsme ho tedy pomalinku nechali seznamovat s chůzí na vodítku. Blok největší má, když vyjdeme z domu. Pak když se kousek poponese (tahat by ho asi nemělo smysl) a dá na vodítko, jde trochu lépe. Často sedá, lehá do trávy, ožvýká každé stéblo trávy, vše očuchává ze všech stran. To je docela normální u každého štěněte. Ale ta chůze, tak to mě dostalo. Doufám, že zrovna náš buldok nebude jako domácí kočka :D

Re: Re: Re: Nechce venku chodit

Datum: 03.09.2013 | Vložil: Rosťa

S naší Bárou (Daisy) to bylo zezačátku podobný,taky nechtěla okolo baráku chodit.Ale osvědčilo se nám ji donést do auta a zajet s ní do lesa,tam jí to běhání šlo o moc líp i když měla vodítko.Dnes kdy jí už bude pět měsíců je to lepší,všude běhá,ale z auta a do auta je to pořád ještě šnek-aspoň jí nemusíme už nosit :-)

Re: Nechce venku chodit

Datum: 09.09.2013 | Vložil: Librová Jana

Dobrý den, my máme klučíka angl. buldoka, kterému jsou 4 měsíce, první měsíc jsem myslela, že ho budu pořád nosit na ruce,přesně jak píšete, udělal svojí potřebu a sednul si a seděl. Ale chce to čas, tedko už normálně ujde i kilometr a bez problému, tedko ho spíš krotím já a naháním :) předtím to bylo líné prasátko a tedko je to živý tvor. Chce to jen trošičku čas. My máme jiný problém, schody nám vyjde ale nesejde, takže ho musíme do 16. schodu nosit :) a to už má 16,6 kg. Tak držíme palečky

Re: Re: Nechce venku chodit

Datum: 14.09.2013 | Vložil: Market P.

Huráááá, vypadá to, že už se náš Shelby konečně pomalu rozchodil. :-) Asi už konečně pochopil, že chůze na vodítku i bez něj je prospěšnější než sezení v trávě na místě. Moc vám všem děkuji za radu i za povzbuzení. :-)

Zeď

Datum: 24.08.2013 | Vložil: Vršanský

Moje fenka začala v poslední době olizovat zeď,znamená to že jí něco chybí ve stravě?

Re: Zeď

Datum: 25.08.2013 | Vložil: Ladislava

Většinou se jedná o nedostatek vápníku.

Ťapka

Datum: 22.08.2013 | Vložil: Rosťa

Dobrý den paní Holmanová. Dnes jsme s Bárou dováděli na louce a ona asi špatně došlápla a namohla si přední ťapku že na ní nemohla chvilku ani stát. Celou jsem ji prošahal a na zlomeninu to nevypadá,ani na mačkání nijak nereagovala.Po chvíli mohla chodit,ale teď chudinka kulhá. Domů jsme ji raději donesli. Máme zajít na veterinu,nebo počkat jestli se nožička uklidní?

Re: Ťapka

Datum: 23.08.2013 | Vložil: Ladislava

Určitě počkejte. U AB je velice časté že občas kuhají v době růstu.

Dermatitida pod ocasem

Datum: 20.08.2013 | Vložil: Monika

Dobrý den, chci se zeptat na Vaše zkušenosti. Naší fenecce se zapařila kůže pod ocáskem. Hrozně ji to svědí, byly jsme u veterináře a máme potírat surolanem a čistit betadinem. Mažeme od včerejška a porad svědí, je z toho chudinka celá nervózní. Jaké máte s tím zkušenosti a za jak dlouhou dobu to bude dobré? Vet říkal, ze tak za 3 dny by mělo svedeni ustoupit. Děkuju za odpovědi.

Re: Dermatitida pod ocasem

Datum: 21.08.2013 | Vložil: Ivana

Tohle znám, jeden z našich minulých buldoků měl ocásek tak "přilepený" k tělu, že jsme museli neustále místo pod ním vytírat a čistit. Někdy mu to dělalo problém i při chůzi. Ale jen denní péčí o postižené místo to bylo celkem ok. A používala jsem normální hygienické kapesníčky nebo umyla psím šamponem, úplně suchý to taky nechce.

Re: Dermatitida pod ocasem

Datum: 21.08.2013 | Vložil: Ladislava

Naštěstí s tímto problémem zkušenosti nemám. Já bych opět omývala roztokem hypermanganu, na ten nedám dopustit.Pokud ji to svědí, tak tam je nějakí kvasinková infekce a hypermangan na to pomůže. Taky je perfektní na kožní problémy Prurivet.

Re: Re: Dermatitida pod ocasem

Datum: 21.08.2013 | Vložil: Monika

Naštěstí se nám to už hodne zlepšilo :-), surolan zabral. Dekuji za odpovědi.

Fenka ?

Datum: 19.08.2013 | Vložil: Rosťa

Dobrý den paní Holmanová. Tak si nejsem jistý jestli jsme si od Vás před dvěma měsíci odvezli fenku :-) Poslední dobou na nás dělá pohyby ,které bych předpokládal u psa. Je to normální nebo máme doma vyjímku.která ještě neví jestli bude holčička nebo raději kluk :-)

Re: Fenka ?

Datum: 20.08.2013 | Vložil: Ladislava

Je to úplně normalní. :-)

Venčenie buldoga

Datum: 19.08.2013 | Vložil: Blanka

Dobrý deň,
rozmýšlam o kúpe bulldoga. Problém je iba v tom, že neviem, či by netrpel tým, že ho môžem cez týždeň venčiť iba ráno cca o 7:00 a potom poobede cca 16:00, a ešte okolo 22:00. Medzi 7:00 - 16:00 by bol doma sám. Mám králika, ktorý by mu mohol robiť spoločnosť, no či to je dostatočná náhrada, neviem.
Ďakujem za odpoveď.
Blanka

Re: Venčenie buldoga

Datum: 19.08.2013 | Vložil: Ladislava

Většina majitelů pejsků musí chodit do zaměstnání a pejsek doma musí být sám. U buldoka je fajn, že tuto dobu většinou prospí. Jen štěňátko nevydrží a musíte počítat s tím, že nějakou loužičku doma určitě najdete.

Re: Re: Venčenie buldoga

Datum: 20.08.2013 | Vložil: Blanka

Ďakujem za odpoveď. Ešte sa chcem spýtať, či je dobre, keď si priateľ vezme 2 - 3 týždne dovolenky aby si šteniatko zvyklo. Alebo je lepšie hneď ho učiť, že bude doma samé?

Re: Re: Re: Venčenie buldoga

Datum: 20.08.2013 | Vložil: Ladislava

Pár dní se štěňátkem doma, než si zvykne na nové prostředí je určitě vhodné. Stačí cca 5 dní.

Hot Spot

Datum: 17.08.2013 | Vložil: Bára

Dobrý den, chtěla jsem se zeptat na vaše zkušenosti z hot spotem. Bertě se udělal dnes a nevím, čím přesně jí mám pomoci. Na internetu jsem našla několik rad, od Betadiny po odvar z heřmánku, tak se chci radši ještě poradit tady. Má ho na krku pod tlamou, ale vůbec si ho nevšímá, nedrbe, nechá si postižené místo i v klidu prohlídnout. Má to pravděpodobně z vody, protože udržet jí v klidu u jakékoliv vodní plochy, kaluže či kašny je malý zázrak :) taky jsem se chtěla zeptat, jak dlouho léčba trvá a na co si mám dávat pozor, protože příští týden jedeme na chatu, kde bude velký problém jí udržet v klidu :) děkuju, Bára

Re: Hot Spot

Datum: 18.08.2013 | Vložil: Ladislava

Snažte se ji odstranit všechnu srst z postiženého místa a i kolem co půjde a omývejte ji to slaboučkým roztokem hypermanganu. Nic víc bych nedělala. Hlavně ji na to nic nemažte. Žádné masti ani krémy. Ty to spíše zhorší. A snažit se, aby to měla v suchu což bude asi těžké.

Jitka

Datum: 08.08.2013 | Vložil: Jitka

Děkuji.Pejska mam bez PP.a dostala jsem ho jako darek který jsem opravdu chtěla.Roky už od mala ma tři operace za sebou.Prvni byla ve třech měsicich to byl z roštěpem který mu vadil když papal.Vše co snědl tak šlo čumáčkem ven.Veterinář mi naznacil že by bylo pro toho pejska lepši ho nechat uspat.Což něco takového u mě nepřipadalo v úvahu.,bojovali jsme oba,ja i Roky,ale především on.Prvni operace se nezdařila,že mu špatne srustaji tkaně,tak šel na druhou.Dnes už ani nejde poznat že něco takového měl a ja jsem rada že jsem ho na tom stole nenechala.A ta třeti operace,ta byla kastrace.Joo a špatny vrh beru jako,to čim si ten pes už prošel.Později jsem se dozvěděla že všechny štěňatka byly darovane,že neměli vyvynute na zadnich nohách klouby a majitelka fenky,neměla silu je nechat uspat.No hruza!.Dnes už vim že to přežil jediny Roky který měl,roštěp,nesestouple varle.A i potom co vše zažil u veterinařu,tak jim škrabe dveře že chce jit dovnitř.Vůbec se neboji a chodi tam rad i když jen na očkovani:o))Dnes je to zdravy pes,a vim že jsme ten boj spolu vyhrali.A vy jste mi otevřela oči,tim že bych to určitě poznala kdyby ho něco bolelo.Teď když zavzpominam tak opravdu on zna mě a ja jeho.Tak vam moc děkuji za vše a pozdravujte Roxanu a zbytek psi posadky:o)) přišti rok se vam ozvu v případě zajmu o štěnatko.Děkuji a mějte se i s hafikama dobře.Jitka

Re: Jitka

Datum: 08.08.2013 | Vložil: Ladislava

Tak to máte pravdu, to byl skutečně špatný vrh, tam si to na sebe nesedlo. Co se týká rozštěpu patra, tak taková štěňátka nechávám uspat už po porodu. Vlastně je to první věc, na kterou koukám když štěńátka po císaři rozdýchávám. Naštěstí...musím zaklepat na dřevo já rozštěpy patra u štěňátek nemívám, ale už se to mi to taky stalo. Já takové štěně považuji za neživotaschopné, nemůže sát od matky, mléko mu vytéká nosem, hrozí vdechnutí a zápal plic. Zkušený chovatel takové štěně nechá uspat. Není nic horšího, než darovat neživotaschopná štěńátka, která nemohou chodit. Nakonec je musí stejně nový majitel nehat uspat a štěňátkům se jen prodlouží utrpení a majitelům taky. Toto by chovatelé dělat opravdu neměli. Buďte ráda, že se plastika patra zdařila, často tomu tak nebývá. Držím pejskovi palce aby se měl dobře, je to určitě bojovník a nesnáze už snad máte za sebou.

Slečna

Datum: 08.08.2013 | Vložil: Tomašková Jitka

Dobry den a hezky den pani Holmanova.Mám AB z problémového vrhu a mam otázečku?Mému fešakovy budou čtyři ročky.Veterinař mě upozornil že může mit později problémy s nohama.Prosim vás jak to poznám že ho boli nožky?Je to rasa která snáši bolest jinak jako ostatní pejsci.Tak bych nechtěla něco zanedbat.Taky bych se chtěla zeptat,na kdy plánujete štěňátka od vaši Roxany.Je to tak krásna fenka a je radost se divat na jeji uspěchy a fotečky.Jistě jsou všichni vaši pejsci krasni,ale u mě vede roxana.Předem moc děkuji za odpovědi a pomoc.J.Tomašková

Re: Slečna

Datum: 08.08.2013 | Vložil: Ladislava

Dobrý den. Tak předně bych ráda věděla, co je myšleno " z problémového " vrhu. Jaké problémy zmíněný vrh měl ? Dále nemám ráda prognozy veterinářu typu : později by moh mít problémy s nohama :-( Víte, dříve nebo pozdějii můžeme mít problémy s nohama všichni :-) Ráda v životě řeším problémy až tehdy, když nastanou. AB je pes jako každý jiný a přesto že se říká, že má snížený práh bolestivosti, tak se domnívám, že to je blbost a že je vše bolí stejně jako křížence z útulku a ptroto když ho něco bude bolet, tak to určitě poznáte. AB pouze nezná míru kdy má přestat být aktivní...tím myšleno že ve vedru bude lítat za míčkem tak dlouho, dokud nepadne an srdeční selhání atp.

Re: Re: Slečna

Datum: 08.08.2013 | Vložil: Ladislava

Jo a Roxana by měla mít štěňátka až v příštím roce. Letos už měla. Je to sice medvídek, ale Sára je prakticky geneticky stejně jako Roxana. Mají stejné rodiče, ale i ona by měla mít štěňátka zase až příští rok. V září bych měla mít poslední vrh v letošním roce od Naďi.

Hypermangan

Datum: 06.08.2013 | Vložil: Vítek

Dobrý den, chceme Hugovi ošetřit mokvající ranku, co má ve vrásce nad čumákem (má momentálně žlutou barvu - hnisá, je asi 1cm široká) a našel jsem tady doporučení na hypermangan. Můžete mi někdo poradit jaké množství go máme ve vodě rozpustit a otřít jim tu ranku?

Re: Hypermangan

Datum: 06.08.2013 | Vložil: Hanka

Stačí jen pár zrnek, roztok musí mít světle růžovou barvu. Držím palce :o))

Re: Re: Hypermangan

Datum: 06.08.2013 | Vložil: Jinula

Nám vždy pomohl ředěný roztok Betadinu. Betadin s vodou, světle žlutá barva. Brzy to vyprchá, nědělat do zásoby. Přeji brzké uzdravení a sil.

Re: Re: Re: Hypermangan

Datum: 06.08.2013 | Vložil: Ladislava

Světlounce růžový roztok hypermanganu používám na vše mokvající s velkým úspěchěm. V případě zapaření - zánětu vrásky je třeba místo několikrát denně opláchnout roztokem, ale následně vysušit a místo držet v naprostém suchu..tzn. vytírat suchým ubrouskem, toaletním papírem, nebo papírovým kapesníčkem.

Buldoci

Datum: 02.08.2013 | Vložil: Naďa

Ráda pročítám Vaše příspěvky. Jsou úžasné a zároveň poučné. A paní Laďko posílám gratulaci fence Nadi a držím pěstičky ať vše až do konce probíhá v pořádku.

zlobí

Datum: 02.08.2013 | Vložil: Mona

Dobrý den,máme 9měsíčního pejska a mívá chvíle kdy je agresivní, hlavně když se má vracet z procházky domů. Poslouchá pouze manžela a na mě i na cizí dost nepříjemně skáče.Někdy má i tendenci kousat a to nemyslím takové to hrací okusování, ale opravdové kousnutí. Je chyba v nás, nebo nikde a ono ho to přejde,jak nám tvrdí veterinář a známý?
Děkuji za radu.

Re: zlobí

Datum: 02.08.2013 | Vložil: Ladislava

AB je naprosto neagrsivní plemeno, ale jak se říká...vyjímka potvrzuje pravidlo... prostě se může stát že vyjímečně některý jedinec může agresivní být. Že neposlouchá, tak to je celkem běžné, to se spíše divím že poslouchá vůbec někoho. To kousání je horší. Pokud skutečně má tendenci kousnout, tak to může být sice pubertou a časem to přejde a nebo se to bude zhoršovat. Vůbec vám neporadím, nevím co bych dělala
já, protože takovou zkušenost nemám a nikdy se mi to nestalo.

Re: zlobí

Datum: 03.08.2013 | Vložil: Hanka

Já mám takový dojem, že váš pejsek není agresivní, ale rozmazlený. Začíná si myslet, že je pánem rodiny hned po manželovi. I když je pravděpodobně v pubertě, tohle prostě nesmí. Řešila bych to obojkem za kterého se nemůže vyvléknou a vodítkem, při návratu z procházky by musel jít o nohy, bez řečí a ječení, stačí škubnout a říct k noze. Tím vodítkem mu znemožníte i kousání a zmítání se. Když půjde chvilku správně, pochvalte ho poplácáním na hrudi a řekně te, že tak je hodný. Potom hned pokračujte. Dělejte si častěji "civilizační" procházky, tzn., že bude chodit jenom na krátkém vodítku mezi co největším množství lidí a pokud se pokusí se k někomu rozběhnout, škubněte, povel k noze a jděte dál. Nejdůležitejší ovšem je, aby chodil zásadně na nenapnutém vodítku. Pokud napne vodítko a má tendenci tahat, opět škubnout a zůstat klidně stát, pokračovat dokud nepůjde na volném vodítku. Hlavní zásada je být dokonale klidná a nad věcí, jinak pes vycítím vaši nervozitu, nrbo strach a nehnete se z místa. Pokud vás bude chtít pesan kousnout doma, hned mu dát po papule, vůbec ne silně, ale symbolicky, říct ostré a přísné ne a klidně vy vystrkat na chvilku do jiné místnosti, ale jenom doslova na dvě minuty, jinak si pes v klidu lehne a už to pro něj nebude trest. Určitě jsem na spoustu věcí zapomněla, ale tohle snad pomůže do začátku....držím palce, AB je snad nejpaličatější pes co jsem kdy měla. A na konec, musí z vás cítit lásknu, on lásku od člověka moc potřebuje, potom pro něj dělá i nemožné, ale láska není rozmazlování, ta se musí cítit :o)

Línání

Datum: 01.08.2013 | Vložil: Vršanský

Dnes jsem na naší tříměsíční fence začal pozorovat neobvykle velké línání.Člověk ji jenom pohladí a chloupky padají jak listí na podzim.I přes každodenní vyčesávání se nějaký ten chloupek objevil,ale tohle je úplná záplava.Je to z toho horka nebo nějaká nemoc?

Re: Línání

Datum: 01.08.2013 | Vložil: Ladislava

Je to z horka. Naše strašně línají všichni.

šikovná fenečka ale bojí se schodů

Datum: 31.07.2013 | Vložil: dáša

Dobrý večer potřebuji radu máme fenečku AB je úžasná čistotná máme rodiný dům a ona má strašný strach chodit po schodech moc prosím o radu jak na to.Jsou jí 4 měsíce umí sedni lehni dává pac no je skvělá ale jen ty schody.Mám problém s páteří a neunesu jí.Nejde ani za milované piškotky na horu to jo ale dolu ani náhodou.Děkuji

Re: šikovná fenečka ale bojí se schodů

Datum: 31.07.2013 | Vložil: Monika

Chce to cas, nauci se to :-) .Mame 5ti mesicni fenecku AB, sice uz ted schody zvlada sama, ale taky ji to trochu dele trvalo.

Re: Re: šikovná fenečka ale bojí se schodů

Datum: 01.08.2013 | Vložil: Vítek

My jsme to začli řešit když měl Hugo cca 5-6 měsíců - do té doby ho většinou přítelkyně do schodů nosila. Pak ale musela odjet na nějakou dobu pryč a já jsem Huga nosil asi tak nešikovně, že radši začal chodit sám..:-) - docela se vyplatilo donést ho například do půlky schodů, a pak na piškot, nebo jiný pamlsek, a ze schodů se naučil rychleji než nahoru..:)

Re: Re: Re: šikovná fenečka ale bojí se schodů

Datum: 01.08.2013 | Vložil: Monika

Samozrejme, ze ji taky stale jeste nosim ze schodu, cim dele tim lepe.

Re: Re: Re: Re: šikovná fenečka ale bojí se schodů

Datum: 01.08.2013 | Vložil: Ladislava

Tak popravdě naše štěňata běhají po schodech už v osmém týdnu a vůbec se nebojí. Ne tedy zrovna do pátého patra, ale 5-6 schodů naprosto běžně a vůbec se nebojí. Mám zde tříměsíční Dorotku a Ewelínu a řekla bych, že je to jejich jedna z nejoblíbenějších zábav běhat nahoru na podestu a zase dolů. Nejsou schody jako schody. Doma v domě máme dubové schodiště na kterém by jim to klouzalo a to se taky bojí. Na nich se bojí i dospělé fenky a chodí s velkou opatrností.

Re: Re: Re: Re: Re: šikovná fenečka ale bojí se schodů

Datum: 02.08.2013 | Vložil: Hanka

Guliver běhal po schodech hned, jenom jsem mu to nedovolila když byl malý, ale pro něj velká zábava.....Taky strašně líná pacholek buldočí :o))

Poradce

Datum: 30.07.2013 | Vložil: Aduš

Máme fenečku a hledáme pro ni nějakého poradce, neví te o někom? Děkuji

Záznamy: 701 - 800 ze 1477
<< 6 | 7 | 8 | 9 | 10 >>

Přidat nový příspěvek