Anglický buldok diskuze

Zde probíhá veřejná diskuse, kde se můžete ptát ostatních lidí na cokoliv, co se týká anglických buldoků, odpovídat jim nebo se prostě jen dělit o vlastní zážitky a zkušenosti s anglickými buldoky. Diskuze o anglických buldocích je tu jen pro vás, tak využijte možnost a diskutujte o tomto báječném buldočím plemeni.

Pro nový příspěvek musíte zajet až úplně dolů...pod všechny příspěvky a tam naleznete tabulku, kam napíšete svůj příspěvek. A nebo můžete jen odpovědět na příspěvek jiného návštěvníka.

Veřejná diskuze na téma anglický buldok

Re: První žihadlo :o)

Datum: 28.08.2012 | Vložil: Ladislava

Tak hlavně že to dopadlo dobře. Naši Adélku jednou takto pěkně bodnula obyčejná vosa, tenkrát ji mohl být maximálně rok a natekla ji celá hlava. Bylo to příšerný a pokud si pamatuji, tak to trvalo 3 dny, než to splasklo.
Jinak jsi Haničko milá,že na mě myslíš, ale bohužel to tentokrát se štěňátky dopadlo hodně blbě. Webnode mě už nepustí na aktualizaci blogu, tak informaci dát nemůžu, tak alespoň přes blog. Je to velká škoda, protože štěňátka byla opravdu moc hezká, ale problém jsem nějak tušila. Naďa je skvělá máma a když u štěňat vůbec nechtěla být, tak jsem tušila nějakou zradu. Do pelechu jsem ji musela vyloženě honit a když jsem z ložnice byla na odchodu, tak už vyskakovala z bedny. Přitom mléka měla na rozdávání, vemínko má takové to ukázkové, naprostá prsíčka ze kterých teče plno mlíčka už od pohledu. Tak to normální nebylo a už vůbec nebylo normální že nechtěla být ani doma, ale když mohla, tak zdrhla ven a ke štěňatům jsem ji vláčela násilím. Štěňátka ani neudržela teplotu, přes to, že pelíšek měla vyhřívaný. Tak to bych je musela mít v troubě, protože to bylo věčně studené a žvejkací. už jsem něco odchovala a viděla, tak mě snad nikdo neodsoudí za to,že jsem štěňátkům sice šanci na život dala, ale nějak jsem to s péčí nepřeháněla, protože v tomto případě nepomůžou ani zaříkávači. Jedno jediné štěňátko se mi zdálo životaschopné a to paradoxně to nejmenší - strakatá fenečka. Ta taky jediná opravdu je naživu, zatím si svojí teplotu drží, u struku se taky udrží a zdá se v pořádku a vitální. Taky i Naďa se zklidnila a hodlá se ji věnovat a jsem si jistá, že feny tak hloupé nejsou a moc dobře vědí, co je životaschopné a co není. Já jsem si dnes raději zavařovala 30kg okurek, protože mi nějak tato činnost přišla užitečnější. Nechci už zachraňovat něco co nejde, protože s přírodou stejně vždycky prohraju. Jedu už druhou abecedu a tak už vše beru nějak tak, jak se to brát má. Slabé kusy musí uhynout a úhyny už dávno neřeším. Jen ve mě vždycky trošku hlodá to, proč a důvod!!! Ale na pitvu to fakt dávat nebudu a tak si to raději zdůvodním sama. Bylo to asi opravdu vyndané pozdě a štěňátka byla už přidušená, proto ten slaboučký srdeční tep. Tak snad příště bude lépe. Strakoška, pokud vydrží, tak mi je už jasné jakou bude mít přezdívku. Bude to prostě malá Výdržka!!!

Re: Re: První žihadlo :o)

Datum: 28.08.2012 | Vložil: Hanka

To je mi moc líto, ale přesně jako ty, řídila bych se chováním feny, ta nejlépe ví......Když si představím, že bys ty chuděrky nějakým neskutečnýn způsobem vypiplala a ony by byli stejně nakonec nemocné....jak píšeš, příroda ví své a proto dostala "Výdržka" šanci, asi je hodně silná osobnost, bojovnice. Držím jí palce, ale nechci aby se trápila a s ním i ty, tak uvidíme. Zavařit 30 kg okurek :o)) Ty nejsi troškař, to musela být fuška :o))) Gulivera jsem už zbavila svilušek, měl je i mezi prsty, takže jsem 2x denně omývala slabým hypermanganem a na noc dávala Bepanthen, už je úplně fit, nožičky jako miminko, ale hlídám a nepouštím ho dozadu na zahradu do keřů a rostlin, kdy si můžou ti hmyzové držet. Chlapes se naučil perfektně skákat, skáče na sedačku, do křesel a nejhorší pro mě jsou skoky do postele přímo na mě, s jeho váhou....ale je u toho tak vysmátej, že to zkousnu s úsměvem :o))

Re: Re: Re: První žihadlo :o)

Datum: 28.08.2012 | Vložil: Ladislava

Strakatá Výdržka - tak s tou práce snad nebude. Naďa je jinak skvělá máma a Výdržka se zdá od narození hodně vitální. Byla nejmenší, ale tak to většinou je. Sama se přisála a sama si cecík najde. Tak pokud to tak zůstane, tak to bude super.

Re: Re: Re: Re: První žihadlo :o)

Datum: 28.08.2012 | Vložil: Hanka

Doufám, že si jí potom necháš, říkala jsi, že chceš po Nadě holčičku :o))

Re: Re: Re: Re: Re: První žihadlo :o)

Datum: 28.08.2012 | Vložil: Ladislava

Ne, to bych si ji nenechala. Ctěla jsem béžovou holčičku, měla jsem tam vybranou tu druhou, co umřela, ta se mi moc barevně líbila. Já hodně světlé nemám ráda a tahle je dost světlá. Beru to tak, že to osud vyřešil za mě a že mi naschval holčičku podle mých představ prostě nenechal. Pejsků mám na strosti i radosti dost a není to můj poslední vrh. Alespoň teda doufám :-)
Ale jelikož se taky znám, tak nikdy neznamená že nikdy! Ale zatím to beru tak, že si ji prostě nenechám.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: První žihadlo :o)

Datum: 28.08.2012 | Vložil: Naďa

Tak teď pročítám nové zprávy. Je mě hrozně líto co se miminkům přihodilo, ale pravda je, že příroda je příroda a je mocnější než mi. Můžu jen popřát Vám i Výdržce hodně štěstí a ať je malá bojovnice. A Naďa, aby byla také v pořádku. Další vrh bude určitě lepší. Hodně štěstí a hlavu vzhůru.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: První žihadlo :o)

Datum: 29.08.2012 | Vložil: Hanka

:o) Guliver je taky světlej.....a jak je krásnej :o))

harani

Datum: 26.08.2012 | Vložil: katka

dobry den chtela bych se zeptat budeme si porizovat fenku ab a chtela bych vedet kolikrat do roka haraji a jak dlouho a haraji hodne nebo to neni ani poznat,a kdy na ni mam davat vetsi pozor porad nebo jen pri harani myslim kdy je plodna nerada bych mela potom doma nejake krizence chapete,a jeste nevadi,kdyz nebude mit za cely zivot stenatka nechteli bychom ji pripoustet dekuju za odpoved

Re: harani

Datum: 26.08.2012 | Vložil: Ladislava

Fena hárá 2x do roka. Některá fena to tak má, některá ne a hárá po 9-11 měsících, tzn. cca 1x ročně. Hárání je samozřejmě zjevné, cca úrvné tři dny to přehlédnout třeba i můžete, potom zcela jistě ne. Hárají cca 18 dní, opět záleží na feně. Hlídat by se měla po celou dobu hárání, ale nejvíce nebezpečný den pro nechtěné krytí je 8 - 14 den. Fena nemusí mít štěňátka. Tvrzení, že by měla mít alespoň jednou za život je nesmysl.

správná váha

Datum: 25.08.2012 | Vložil: Barbora

Dobrý den, chtěla jsem se zeptat na správnou váhu půlroční fenky. Berta (Zuzka) má teď 15,5kg a trošku mě překvapilo, že její bráška Guliver má už 24kg. Berta baští úplně všechno ale za poslední měsíc nepřibrala ani gram. Děkuji za odpověd.

Re: správná váha

Datum: 25.08.2012 | Vložil: M.Schiffner

Guliverovo bracha Udo ma 20kg.Myslim,ze guliver byl nejvetsi z toho vrhu:-)

Re: Re: správná váha

Datum: 25.08.2012 | Vložil: Ladislava

Ano, máte pravdu, Guliver byl byl největší a taky je to pes. Zuzanka byla poměrně drobná fenečka, taková princezna. Její váha je naprosto v pořádku, odhaduji že v dospělosti bude mít tak 20 - 22 kg což je u fenky iděál.

Re: Re: Re: správná váha

Datum: 26.08.2012 | Vložil: Barbora

Děkuji za uklidnění, už jsem se bála, že je snad podvyživená.....:)) jinak je to moje zlatíčko! minulý týden jsme byly na chatě, kde se od své kamarádky labradorky naučila lovit slepice a krást kosti z pečeného prasátka :) strašně ráda vyvádí všelijaké lumpárny, ale vždy ví, kdy už to přehnala a pak čelíčko poskládá do malých vrásek a já bych jí odpustila cokoliv! Zdravíme brášky Gulivera a Uda!

Re: Re: Re: Re: správná váha

Datum: 26.08.2012 | Vložil: Hanka

:o) Taky zdravíme Bertu, jako správná holčička nemůže mít váhu jako velcí kluci :o) Guliver si málokdy uvědomí, že něco přehnal, on má takový výraz jako " co je, v čem vidíš problé, vždyť se tak moc nestalo". Vysvětlila jsem mu, že ten můj oblíbený polštářek s hlavou buldoka není na vytírání podlahy a zápasení a teprve potom řekl Guliver, že teda dobře, že už ho nechá, ale radši mě přišel olízat....pro jistotu :o))) Co Udo a ostatní psi, u nás se ho většina malých bojí, ale velcí ho mají rádi a jsou ochotní si s ním hrát. Jenom když vidím děti musím ho přivázat, to je k neudržení, moc je miluje. Ale většinou chodí navolno, už umí povel k noze a i se zastavit na kraji chodníku a čekat až mu dovolím přejít :o)) Je bezvadnej, jenom nevím jak va výstavě za měsíc bude ukazovat zuby, to ho vždycky donutí sebou plácnout na záda...musím na tom ještě zamakat. Tak se všichni buldočí lidičky mějte co nejlíp .o))

Re: Re: Re: Re: Re: správná váha

Datum: 27.08.2012 | Vložil: M.Schiffner

Udo zdraví také Bertu a Gulivera:-)Udo je pěkný rošťák.Když zalévám zahradu tak mi tahá za hadici,nebo pořad někde něco okusuje.Už také umí povel sedni a zůstaň.Také ,když potkáme děti tak ho musím držet moc je miluje ale tady v Německu se snad všechny děti bojí:-( Udo se má moc dobře,protože má ještě doma dvě buldočí slečny a to je potom podívaná jak si spolu hrají:-)

Blahopřání

Datum: 24.08.2012 | Vložil: Samková

Dobrý den ještě jednou moc blahopřeji a přeji jen vše dobré.Dnes mi jde první den elektrika. V úterý jsem odešla do práce a když jsem se vrátila našla jsem Coco sedět na židli a celý byt pod vodou.Nahoře v patře v koupelně praskla voda ze stropu crčela voda v koupelně tak 20cm vody adole taky všechno pod vodou.Coco chudák seděla ,ale byla klidná bylo mi ji moc líto,ale myslím si ,že to zvládla bez újmy.Máme dost věcí zničených,pomalu to dáváme do pořádku.Proto mě štěnátka udělali velkou radost,jak mám chvilku ,tak si je prohlížím.Mějte se držím palce Samková a velmi statečná a rozumná Coco

Re: Blahopřání

Datum: 24.08.2012 | Vložil: Martin, Edita a Matylda

Moc Vám paní Holmanová blahopřejeme a stěňátkům přejeme do života hodně zdraví a hodné páníčky!

Blahopřeji

Datum: 23.08.2012 | Vložil: Naďa

Tak Vám i fence Nadi blahopřeji k tak nádherné rodince. Hlavně držím pěstičky ať jsou všichni v pořádku a dělají Vám jen samé radosti. Miminka jsou nádherná. :))

Re: Blahopřeji

Datum: 23.08.2012 | Vložil: Ladislava

Děkuji. Jsou opravdu nádherná, tak teď už zbývá se jen modlit aby i ta další fáze dopadla dobře.

Re: Re: Blahopřeji

Datum: 24.08.2012 | Vložil: Romana

I my se přidáváme s gratulací, jsou krásná :-)

Re: Re: Re: Blahopřeji

Datum: 24.08.2012 | Vložil: Hanka

:o)) Taky se přidávám s blahopřáním a držím miminům palce, ať dobře prospívají. I když nevím proč by neprospívala :o)))

Re: Re: Re: Re: Blahopřeji

Datum: 24.08.2012 | Vložil: Ladislava

Všem gratulantům děkujeme, je to od Vás všech moc milé. Děkuji!!!!

co s tím vedrem..

Datum: 22.08.2012 | Vložil: Hanka

Laďko, asi by bylo dobrý, kdybys napsala jak se chovat když se v tom vedru moc rozdýchá pes, dneska jsem byla dost vyděšená, celou noc Guliver strašně rychle dýchal.......možná by to zajímalo víc lidí co mají AB. Díky, poraď..

Re: co s tím vedrem..

Datum: 22.08.2012 | Vložil: Romana

Jeff tu noc také nespal, rychle dýchal a neustále pochodoval. Takže jsme měli noční. Stále jsme ho otírali mokrým studeným hadrem, dávali hodně pít a na zádech měl mokrý ručník. Ani neprotestoval. Bylo mu to příjemné a tak se s tím výjimečně smířil. Také vyměnil pohodlí postele za podlahu, kde bylo příjemněji. Nám na zklidnění dechu pomáhá chlazení v oblasti třísel, břicha a chlazení čumáku, vlhčení pysků.

Re: Re: co s tím vedrem..

Datum: 22.08.2012 | Vložil: Hanka

To jsem dělala také, mokrý ručník a chlazení, ale trvalo příliš dlouho než se zklidnil.....Čekala jsem až si aspoň lehne, ale pořád se přesunoval...to byla noc

Re: Re: Re: co s tím vedrem..

Datum: 22.08.2012 | Vložil: Romana

Všude stejné :-( on to pak dospal přes den, ale já ne :-D dnes už to bylo lepší. I když zase spal na zemi v průvanu, ale aspoň už spal.

Re: Re: Re: Re: co s tím vedrem..

Datum: 22.08.2012 | Vložil: Hanka

Přesně tak u nás, teď chrápe ani se nechtěl jít vyčůrat. tahle noc byla ta špatná, včerejší ještě dobrá. Dneska ho nebudu brát ven, jenom na zahradu a rychle domů. Měla jsem strach a byla jsem připravená ho naložit a odvézt na kliniku, kdyby se jen trošičku zhoršil....Tak držím palce, ať se dneska vyspíme všichni :o))

Re: Re: Re: Re: Re: co s tím vedrem..

Datum: 22.08.2012 | Vložil: Ladislava

Dnes jsem moc smutná, protože jsem dostala moc smutnou zprávu, že jeden mě moc dobře znám AB tato vedra nezvládl a umřel. Není to z mého odchovu, ale toho pejska jsem měla ráda a je ho velká škoda.
A jak se chovat když je vedro jsem psala na blog. Když se pejsek opravdu hodně rozdýchá, tak se toho většinou už moc dělat nedá. Tím myslím když už kolabuje trachea, což poznáme podle typickécho hrčivého dýchání. Tomuto stavu je nutné preventivně předcházet a rozdýchaného buldoka chladit, zklidnit a klidně ho dát i do vany a sprchovat ho studenou vodou. Pokud zkolabuje trachea, tak si nějak neumím představit v tomto vedru nakládat psa do auta a vézt někam na kliniku. Ale je třeba rozeznat čisté dýchání, což je jasné že v tomto vedru asi dýchat musí a není to nic nebezpečné, ale i tak je dobré je chladit aby to právě nepřešlo na to nebezpečné zkolabování, protože to se potom pejsek vlastně dusí, začne dýchat ještě rychleji, trachea začne kolabovat ještě víc, přidá se stres, šok a malér je okamžitě. A proto žádné lítání, žádné procházky, žádné blbnutí!!! To si necháme na chladné dny. Já osobně se strašně bojím, až na Naďu přijdou porodní bolesti a začne dýchat, jak to zvládnene. zatím ji mám v ložnici kde mám klimatizaci na 16 stupňů.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: co s tím vedrem..

Datum: 22.08.2012 | Vložil: Hanka

je mi to líto....já bych ho naložila do auta mokrého a zapnula bych klimatizaci, ale doufám, že k tomu nikdy nedojde....Díky za rady, blog jsem četla až po napsání dotazu, ale každá rada se počítá, budu Gulivera držet doma a v klidu a chladit......ch jo, ať už to přejde i kvůli Nadě......

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: co s tím vedrem..

Datum: 23.08.2012 | Vložil: M.Schiffner

Můj Udo má teď také se spaním problém.Ale zatím s dýcháním je v pohodě.Celej den spí a potom se mu večer nechce spát a chtěl by řádit,tak že jsem s ním kolikrát až do3 do rána vzhůru a také spí na podlaze.V tomto vedru ho pořád chladím zahradní hadicí,má to rád když na něho stříkám:-)Udo zdraví svého brášku Gulivera.Chci se zeptat kolik váži a jestli je také tak nenažraný jak ten náš Udo:-)

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: co s tím vedrem..

Datum: 24.08.2012 | Vložil: Hanka

Taky zdravíme brášku , je to zvláštní, ale i Guliver je noční pták, to je nejčilejší a tak vyrážíme na procházky spíš v noci než večer. V tomhle vedru je to i příjemné. Guliver ani tak nenažraný není, dokonce jí i menší dávky než by měl, ale přesto už váží 24 kg. O vodě ani nemluvím, vleze do každého rybníka do kterého ho pustím a plave. Hadice, nebo bazének je pro něj blaho :o))) Doufám, že se chlapci potkají na výstavě :o))

Guliver je bomba :o))

Datum: 21.08.2012 | Vložil: Hanka

Tak včera oslavil Guliver půl roku svého buldočího života. Myslím, že už poznal co poznat může a je z něj vyrovnanej pes. Ovšem dneska ráno mě vyděsil, slyšela jsem rachot na schodech a srdce se mi zastavilo hrůzou, že můj psí chlapeček spadnul....vůbec ne, jenom neskutečnou rychlostí sbíhal schody, valil se jako kulatá bomba :o)) Potom vyběhl nahoru a zase šíleně radostně letěl dolů, jeho neuvěřitelná rychlost mě dostala :o))) hned jsem ho vzala ven, není pro něj běhání se schodů to pravé ořechové kvůli kloubům, tak lítal na zahradě, dělal kolečka, měnil směr a potom mě kousnul do nohy.....šťípla jsem ho do ucha a on se uklidnil, nohu mě olízal a dal mi pusinku :o)) Jak já to zvíře miluju.......:o))

Re: Guliver je bomba :o))

Datum: 21.08.2012 | Vložil: Ladislava

A potom že je buldok líný !!! :-)

Re: Re: Guliver je bomba :o))

Datum: 21.08.2012 | Vložil: Romana

To my včera "slavili" 5 měsíců, ale že by poznal co může...o tom asi není řeč :-)) je to pěknej ďáblík, člověk mu něco zakáže a on udělá natruc něco jinýho, ale ne silou, nebo hodně, prostě do něčeho kousne, aby měl poslední slovo a je klid. A i lenost u nás není nijak pozorovatelná, rád si hraje, běhá, aportuje. Jen v těchto vedrech jde hraní stranou a bere za vděk studené dlaždice a vaničku s vodou.

Papání

Datum: 20.08.2012 | Vložil: Licique

Dobrý den, mám dotaz k jídlu pro AB 9 týdnů staré. Dáváme jí granule Brit Care - pupy, ale všude čtu, že mají mít pestrou stravu.. Ráda, bych jí dopřála nějaké dobroty, ale nevím s čím a kdy začít. Poradíte prosím, co zkusit a od kdy?
Děkuji

Re: Papání

Datum: 20.08.2012 | Vložil: Ladislava

Ano, rozhodně Vaší volbu pestré stravy musím pochválit. AB by pouze na granulích být neměl. Pokud do této doby bylo štěňátko krmeno pouze granulkami, musíte přistupovat opatrně. Začněte přidávat vařené kuře s rýží, kosti vyndejte a ponechte jen chrupavky, později můžete nechat i nějakou tu kostičku. Pár dni nebudete přidávat nic jiného, pouze granule a 1x denně misku s kuřecím masem s rýží. Můžete jako pamlsek přidat každý den dětský piškot cca 5 ks. Až si štěňátko zvykne, což většinou není žádný problém, přidáte mu k masu nějakou tu zeleninu. Kuřecí maso budete střídat s hovězím, vepřovým, vnitřnosti atp. Rýži zase bude střídat s těstovinou, ovesnými vločkami atp. Zařadíte i syrové maso. Nejprve dva malé kousky o velikosti 2x2 cm - nejlépe hovězí svalovina. Vše musí být pozvolna a opatrně, především u mléčných výrobků. cca za 3 týdny Vám bude baštit úplně všechno.

ZRADA

Datum: 19.08.2012 | Vložil: Naďa

Dlouho jsem přemýšlela jestli sem mám napsat. Ake proč ne. S manželem jsme nyní šest let oficiálně a to nám je kolem čtyřiceti let.Nikdy se nehádáme o nevěře není řeč. Ale dnes něco selhalo. O AB jsem s manželem mluvila ale najednou dnes to nebyl on. Stále pláču a je mě vážně zle. Bolí mě ta ppředstava že už vlastně se nemúžu ani na manžela spolehnoit :((

Re: ZRADA

Datum: 19.08.2012 | Vložil: Laďka

Milá Naďo, sem skutečně můžete vložit úplně všechno. Radosti, starosti, ale i smutek. Každý máme někdy nějaký ten den blbec a já bych o nich mohla povídat. A víte co vám řeknu? Anglický buldok je právě ten doping a když mám nějakou tu smutnou náladu a depku, tak moje pesani za to nemůžou a musím se zvednout a postarat se o ně. Buldok je Váš kamarád, je to přítel co nezradí nikdy a je s Vámi vždy, když to potřebujete. Já jsem se svého manžela nikdy neptala, zda si AB mohu koupit. Já to doma pouze oznámiuji. Jsem svobodný člověk, myslící bytost, o své psy se starám pouze sama a po nikom v rodině nechci aby se mi o pejsky starali.
Pamatuji si před lety, když jsem začala uvažovat o tom, že si pořídím chovnou stanici, tak si mě podal můj švagr, že jsem se snad zbláznila a že to jsou hnusný čoklové a měl prostě divné řeči a hlavně...něměl žádné právo mi do toho kecat. Zachovala jsem klid a s ledovou tváří mu řekla : Vláďo, já si je pořídím, tobě do toho nic není, platit mi je nebudeš a pokud tě to uklidní, tak ti slibuji, že po tobě nikdy nebudu chtít, aby ses mi o ně staral. Tak hlavu vzhůru a zítra bude lépe. Pokud je AB Vaše přání, tak život je příliš krátký na to, aby si člověk přání neplnil. Váš manžel Vás k vůli pejskovi neopustí a pokud ano, tak nestojí za nic.

Re: ZRADA

Datum: 20.08.2012 | Vložil: Hanka

tvoje pocity moc dobře znám, žila jsem s jistotou, že se na manžela nemůžu spolehnout celých čtyřicet let. Teď si našel přítelkyni a soudíme se o majetek, dělá obstrukce a snaží se mě deptat co to jde. Já jsem v pohodě, konečně šťastná a brzy svobodná a můžu si užívat se svými přáteli a hlavně se svojím AB. Má smysl pro humor, je šťastnej z každého dne, prostě má všechno co potřebuju k životu a co neměl manžel :o)))

krmeni

Datum: 18.08.2012 | Vložil: katka

dobry den chtela jsem se zeptat jakymi granulemi bych mela krmit ab od stenete do veku dospeleho psa uz vim,ze mam davat i pestrou stravu jidlo masove varene,nasla jsem si ty granule royal,ale jsou pomerne drahe tak jestli muzu koupit jine dekuju za odpoved

Re: krmeni

Datum: 18.08.2012 | Vložil: Ladislava

Royal Canin je dle mého mínění nejlepší a cena samozřejmě odpovídá kvalitě. Chápu, že pro někoho to je opravdu hodně drahé, nakonec my lidé taky nejíme jen to nejkvalitnější, protže na to prostě nemáme a tak Vám doporučím granule Chicopee. Je střední cenová relace za poměrně slušnou kvalitu. Samozřejmě musíte přidávat i maso, mléčné výrobky atd.....

Re: Re: krmeni

Datum: 18.08.2012 | Vložil: Romana

Dobrý den, za nás mohu doporučit zmiňovaný Royal, sice je drahý, ale pokud budete kupovat na internetu, dá se v akcích sehnat o pár stovek levněji. Někde dávají kila navíc v balení, pak také výhodná cena při koupi více kusů, je to různé, doprava bývá vetsinou zdarma, při objednávce nad 1000,-. Jde jen o to natrefit na dobrou akci...

Re: Re: Re: krmeni

Datum: 19.08.2012 | Vložil: Hanka

Já jsem objevila Taste of the Wild. Složením je velmi dobrý, ovšem cena odpovídá kvalitě..

nemoci

Datum: 14.08.2012 | Vložil: Dana

Dobrý den,
mám skoro pětiletého angl. buldoka - Béďu, když ho pravidelně prohlížím, zda nemá klíště, tak jsem si všimla, že má na varletech bulku... mám strach, nevím, co to může být? Nemáte s tím někdo zkušenosti? Dále trpíme na kožní problémy, 1x za rok na cca 2-3 měsíce se mu dělají fleky na strsti, kde mu srst skoro opadá, je to hrozný, musíme to léčit antb., už to měla asi 3x, veterinář říká, že je to z granulí, tak nevím. Dále jsem si všimla, že má na jedné straně zarudlé dásno, jak to mám prosím vás léčit? Děkuji za informace. D.

Re: nemoci

Datum: 14.08.2012 | Vložil: Ladislava

Máte asi rozumného veterináře, protože kožní problémy skutečně způsobují granule. Bulku musíte nechat vyšetřit, nemusí se jednat o nic drastického a může to být jen tuková bulka. Zarudlé dásno...nevím co si pod tím mám přesně představit, pokud pejsek baští a nezdá se vám, že by měl při kousání nějaké problémy a bolesti, tak bych Vám doporučila pejska méně sledovat :-)

Naďa

Datum: 11.08.2012 | Vložil: Naďa

Chci se zeptat, jak se daří fence Nadi. A zdali je v pořádku. Už se jí to krátí, tak ať jí to vše dobře dopadne. Už se těším na nové fotečky :))

Re: Naďa

Datum: 12.08.2012 | Vložil: Ladislava

Naďa je v naprostém pořádku a omlouvám se že zanedbávám blog. V tomto týdnu napravím.

Sníh a mráz

Datum: 10.08.2012 | Vložil: Naďa

Ráda bych věděla, jak tito pejsci snášejí procházky v zimním období. A jeli potřeba pejskovi pořídit obleček v takovém období.

Re: Sníh a mráz

Datum: 11.08.2012 | Vložil: Ladislava

Obleček rozhodně není na místě a není potřeba. AB je pes jako každý jiný s krátkou srstí.

Sametky

Datum: 09.08.2012 | Vložil: Romana

Nemáte někdo osvědčenou radu, jak se tohoto parazita jisto jistě zbavit? Pesan je má na tlapkách a na hlavě. Používame Arpalit, ale jedny zmizí a objeví se další. A frontline nám nijak nepomáhá. Díky za rady ;-)

Re: Sametky

Datum: 10.08.2012 | Vložil: Ladislava

Tak teď nějak nevím, co to jsou sametky :-(
A tento příspěvek je od slečny Romany ze Zlatník? Pokud ano, zastavte se u nás a něco vám na to dám.

Re: Re: Sametky

Datum: 10.08.2012 | Vložil: Romana Bredová

Jj, ze Zlatník ;-) jsou to takoví oranžoví neřádi, co si dělají hnízda na kůži a svědí to. Navíc je to přenosné i na lidi, takže se drbeme a drbeme... Už jsme to měli loni u fenky a i letos. Děkuji za nabídku, ještě se vám ozvu, ukázala bych vám našeho draka a ráda se vás zeptala na něco ohledně klubové výstavy.

Re: Sametky

Datum: 10.08.2012 | Vložil: Naďa

Zkuste v lékárně koupit přípravek FENISTIL. A nebo jsem Vám zkopírovala domácí návod na vlastní přípravu prostředku. Recept prý je to prastarý, za zkoušku v případě sametky stojí všechno: potřebujete jen nádobku na dvě deci, do které lektvar naložíte. Do sklenice plné jahodového listí přidejte dva stroužky česneku a jeden bobkový list.
Uvedené ingredience zalijte čtyřmi lžícemi petroleje. Nechte den ustát a potom dávkujte kapátkem na jednotlivé pupence dvě až tři kapky. Nebudete zřejmě vonět, ale jestli se nebudete škrábat jak posedlí, za trochu zápachu to stojí.

Re: Sametky

Datum: 13.08.2012 | Vložil: Hanka

Mě se na ty hnusný brebery osvědčil TeaTree olejíček, jemně nanést přímo na postižené místo a je klid. Ale je lepší ho mírně naředit...

Mám doma stěhováka :o))

Datum: 09.08.2012 | Vložil: Guliver-Zorro

Guliverovi se blíží první oslava, bude mu už půl roku. Miluju ho, ale někdy bych ho zmuchlala do kuličky a zahodila. Jeho největším potěšením je "vrh" křeslama, prostě čapne do tlamy křeslo a odhodí ho klidně na metr dozadu, strašně při tom vrčí a je vidět, že toho nepřítele opravdu nemá rád, mám velkou práci se nesmát nahlas, aby to nedělal potom ještě pro moje potěšení....Ale ta síla je úžasná. Jinak má už krásné zuby a pravidelně čistíme, chutná mu pasta s masovou příchutí, takže žádný problém. Venku úžasně poslouchá, chodí navolno, jenom když potkáme děti, musím ho přivázat, samou radostí a láskou neovládá svoje tělo a děti by zporážel jako kuželky :o))

Re: Mám doma stěhováka :o))

Datum: 10.08.2012 | Vložil: Ladislava

Cože, křeslo? To asi musíš mít Haničko nějaká lehká křesla co ? Si nějak neumím představit, že by odhodil to naše z masivu :-)
Už se na Vás těším na výstavě. Příští týden se určitě spojíme. Zítra mi odjíždějí všechny 4 vnoučata. To bude úžasný klid !!!!

Re: Re: Mám doma stěhováka :o))

Datum: 13.08.2012 | Vložil: Hanka

:o))) Nóóó zrovna masiv to není, ale přece jenom je to křeslo :o))) Těším se :o)))

Sám doma

Datum: 09.08.2012 | Vložil: Naďa

Chtěla bych se zeptat, jestli ve vaší nepřítomnosti toto plemeno vydrží v klidu. Myslím tím, když skončí dovolená, kterou si kvůli novému členu rodiny vemete a musíte opět nastoupit do zaměstnání a pejsek je doma sám. Není Váš návrat domů potom šokující ? Dá se nějak naučit, aby v tyto chvíle nic vážného neprovedl ?

Re: Sám doma

Datum: 09.08.2012 | Vložil: Hanka

AB je i tady v tom úžasné plemeno. Když odejdu lehne si a spí. Ale nejdřív jsem ho na to připravovala, odcházela jsem jenom na chvilku a vracela se, potom na delší dobu, ale ani to u něj snad nebylo třeba. Ví že se vždycky vrátím s nějakou pochoutkou :o))

Re: Sám doma

Datum: 09.08.2012 | Vložil: petr

No tak muj Maxik vydrzel v pohode i pres 12h,nic nenicil jen spal.Ale cubka ta mi davala!!!Ta byla sama doma max 4h a za tu dobu dokazala znicit pulku bytu.A jesti se to da nak naucit to nevim,ale dlouha rani prochazka ho na dost dlouho unavi a mozna ho to prejde zlobit.

RADA

Datum: 07.08.2012 | Vložil: Naďa

Dá se nějak přesvědčit manžel(manželka) o kráse, inteligenci a atd. co se týče AB ? Já si chci AB pořídit, ale nějak se mě nedaří přesvědčit manžel. Znáte na to měco ?

Re: RADA

Datum: 07.08.2012 | Vložil: Adéla

Bohužel, mám stejný problém, strašně moc bych chtěla buldoka ale přítel o tom nechce ani slyšet...

Re: Re: RADA

Datum: 08.08.2012 | Vložil: M.Schiffner

Koupit AB a privezt domu.Ja mela moji Emmu driv nez jsem poznala meho manzela.Emma se mu absolutne nelibila a rikal,ze je to oskliva rasa ale potom ji poznal a dnes rika,ze je to nej nej rasa na svete.Dnes mame uz tri AB a Emma je jeho nejvetsi milacek:-)

Re: RADA

Datum: 07.08.2012 | Vložil: Ladislava

Doporučuji léčbu šokem. Pořídit a nechat to na buldokovi, aby si našel cestu k nepříteli :-)
Zatím co vím a že těch případů bylo opravdu hodně, tak nakonec ten kdo AB původně vůbec nechtěl, tak ho časem začal milovat více než ten kdo si pořídil.

když začne buldok zlobit

Datum: 05.08.2012 | Vložil: Marcela

Máme buldočí slečnu a je naprosto úžasná a mi ji milujem.Občas něco rozkousala hlavně kabely u vozíku,ale v roce přestala.Má k dispozici celý dům i zahradu a zatím dobrý.Vůbec není líná je jen pohodář,chvilku ji trvá než se rozejde,ale pak v pohodě zvládne i dlouhé procházky má ráda les a vodu a jízdu autem.Těd v 15 měsících začala dělat jednu věc,chytne ji rapl začne lítat a vrámci její hry nám útočí na nohy a kouše.Pro ni je to hra,ale ono to docela bolí.Poradíte mi,nechci ji trestat a přitisknutí na zem nepomáhá.Jinak je opravdu moc hodná,hodně se ji věnujeme sama doma je max.4hodiny a to po procházce takže je prospí.Jěště jsem chtěla,že na vrásky je úžasné modré mýdlo od italské kosmetiky myslím Sain Bernad,koupí se na veterině.Namydlím hadřík avrásku vytřu a potom jěště vlhčeným ubrouskem ado jídla přidávám mořské řasy a korály máme moc hezkou srst.Chtěli bychom ještě jednoho buldoka,ale nevíme jestli pejska nebo fenu a jak se žije s dvěma buldoky neperou se.Díky

2 buldoci

Datum: 05.08.2012 | Vložil: petr

Zdravim mam 2 buldoky pejska 3,5 roku a fenku 19 mesicu.Kdybych to vedel driv tak sem si poridil rovnou 2,buldoci proste musi bejt ve dvou.Je to uplne neco jinyho nez s jednim pejskem,dokazu se na ty jejich vypeceny hry koukat celej den.A uvidite ze Vy i vase fenecka budete jeste stastnejsi kdyz bude v paru!!!

Re: když začne buldok zlobit

Datum: 05.08.2012 | Vložil: Ladislava

Poměrně často si majitélé AB kterého mají od nás přijedou časem koupit druhého. Pokud vím, tak nikdo se soužitím nemá problém a to ať se jedná o dve feny nebo o dva psy, nebo pes a fena. Tak se přijeďte podívat na Béďu ( Brayena) dokud je ještě volný a možná budete mít po problémech :-)

Poděkování

Datum: 03.08.2012 | Vložil: Naďa

Chci Vám poděkovat za Vaše veškeré bezva odpovědi na dotazy. Ale mám přesto ještě jeden dotaz. Vaše stanice se mě opravdu velice líbí, a i když jsem z daleka od Vás tak až budu pořizovat štěňátko, jsem rozhodnuta pro stanici z Agátové cesty. A proto se Vás chci zeptat, jestli toto plemeno budete chovat i nadále. Tím mám na mysli i během příštích dvou až tří let. Děkuji ( kéž by to vyšlo dříve :)) )

Re: Poděkování

Datum: 03.08.2012 | Vložil: Ladislava

Děkuji, moc mě to potěšilo a AB budu chovat tak dlouho, dokud budu živa...tedy pokud mi to zdravotní stav dovolí. To co různě píšu je pravda a já si skutečně živoz bez chovu buldoků neumím představit. Je to můj obrovský koníček, ale ani ne tak koníček, je to prostě velká láska.

Re: Výstavy

Datum: 03.08.2012 | Vložil: Ladislava

sekce Váš buldok - příprava na výstavu. Na výstavy může pejsek podle propozice od mala, pokud je třída puppy. Jinak od od 6-9 měsíců třída dorostu. Od 9 měsíců třída mladých atp. a to už jde do chovnosti.

Kouše a ničí co ji přijde pod tlapky

Datum: 30.07.2012 | Vložil: Michaela

Dobrý den,chtěla jsem se zeptat jestli má nebo měl někdo takového gaunera jako my. Máme fenku ab 8měsíční a poslední dva měsíce řádí :rozkousaná elektrika na vleku. -již podruhé,rozkousané brzdové hadičky na motorce-manžel objednal již pancéřované,máme již plný pytel nakousaných bot na vyhození-nejraději ty gumové,uštěchtané břečťany a další na zahradě,sedáky na zahradním nábytku atd.zkrátka toho stačila za tak krátkou dobu dost!jak dlouho to ještě potrvá?měli jsme již několik psů(fr.buldočka,dogy),ale s takovým gaunerem jsme se ještě nesetkali.poraďte prosím!!!!dêkuji moc

Re: Kouše a ničí co ji přijde pod tlapky

Datum: 30.07.2012 | Vložil: Derp

Budliky budliky

Re: Kouše a ničí co ji přijde pod tlapky

Datum: 30.07.2012 | Vložil: Ladislava

Budliky budliky asi nepomůže :-)
Prostě se někdy takový nezbeda najde a já osobně bych o tom mohla napsat knihu. Mohu vás ubezpečit, že kabely od přívěsného vozíku jsou oblíbenou hračkou ne jen AB. Náš syn má kamaráda a jeho německý ovčík už mu je rozkousal 9 x. :-) :-) Divím se, že má takovou trpělivost!!! T
Ale jaká rada? Michaelo, tady každá rada drahá. Hlídat a hlídat pokud je v místě kde může něco zničit. Když ji načapete při likvidaci čehokoliv, tak v místě kde má lopatky ji dlaní přimáčkněte k zemi a chvilku ji takto přidžte a důrazně dejte povel fuj! Musíte ji ale načapat při likvidaci. Naše Naďa svého času rozkousala co se dalo, od dětské tříkolky, kojenecké lahve, plastový nábytek až po hračky všeho druhu. Naučila nás docela důkladně na zahradě uklízet. Dnes už je to matka po štěňatech a už nezlobí.

Re: Kouše a ničí co ji přijde pod tlapky

Datum: 31.07.2012 | Vložil: M.Schiffner

Moje prvni fena AB to delala do roka a dnes je nejhodnejsi.Delala to i nase druha fena.Znicila vsechno doma co bylo ze dreva.Nic nepomohlo.Jak pise p.Holmanova,kdyz jsem ji u toho nacapala tak poslechla a nic nekousala ale jak se clovek nedival,tak se zase pustila a okousala co se dalo.Presne jako u te prvni feny v roce s tim prestala.Ted momentalne to dela nas petimesicni Udu,ten kouse take kabely,zahradni hadici a dokonce take ty nase fenky.Laskuje s fenkama ale nekdy si je asi plete a mysli si,ze to je kus klacku.Doufam,ze az mu bude rok,ze ho to prejde a bude hodny,jak ty nade fenky:-)

Re: Kouše a ničí co ji přijde pod tlapky

Datum: 31.07.2012 | Vložil: petr

Tak se taky pridavam se zkusenostma s nicenim vseho moznyho.Maxik nikdy neznicil jedinou vec,ale co mi delala cubka kdyz byla mala to nemelo obdoby.Rozkousanej stul pod tv,stul v obyvaku,postel,dve matrace,polstar,botnik,pelech,kus zdi z predsine,asi 6 uchytu od supliku a mnoho dalsich veci.No delala to jen kdyz sem odesel z domova.A asi kolem 8-9mesice to prestala delat :)

Re: Re: Kouše a ničí co ji přijde pod tlapky

Datum: 04.08.2012 | Vložil: Ladislava

Této radě opravdu nevěřím. Když vezmu v úvahu, že někteří naši buldoci si pochutnají i na kyselé okurce nebo milují kyselé zelí ...

Re: Hárání

Datum: 03.08.2012 | Vložil: Ladislava

A co znamená ok. Jako že pes si nevšímal fenky, nebo že fenka by nedržela?

přibírání

Datum: 30.07.2012 | Vložil: Martina

Dobrý den, kolik by mělo štěně přibrat za týden? Ptám se jenom ze zvědavosti, protože naše Agáta se vždy vrhne na misku, jakoby týden nejedla. V 8 týdnech váží 4,2 kg - je to normální váha? Děkuji za odpověď

Re: přibírání

Datum: 30.07.2012 | Vložil: Laďka

Ano, je to normální váha a v 8 týdnech mívám štěňata i váhově větší.

krmeni

Datum: 29.07.2012 | Vložil: katka

dobry den chtela bych vedet od kolika se povazuje buldok za dospeleho a jak a cim krmit stenatko do doby dospeleho buldoka dekuju za odpoved

Re: krmeni

Datum: 30.07.2012 | Vložil: Ladislava

Od 15 měsíců považuji buldoka za dospělého. Malé štěně krmím opravdu hodně, prakticky tolik, kolik sežere. Vařené i syrové maso, mléčné výrobky atp. Od 6- ti měsíců dle potřeby. Každý buldok je jiný, některý je sportovní a "hubený", tak takového krmím stále tolik, kolik sežere a některý je hodně žravý a tak mu musím odměřovat, aby netahla břicho po zemi :-) Prostě na to tabulky nejsou a člověk se musí řídit vlastním rozumem.

Krmení

Datum: 28.07.2012 | Vložil: Naďa

Chtěla bych Vás poprosit jestli by jste mě nemohli sdělit bližší informace o krmení syrovou stravou. Díky

Re: Krmení

Datum: 28.07.2012 | Vložil: Ladislava

Co by Vás přesně zajímalo?

Re: Re: Krmení

Datum: 29.07.2012 | Vložil: Naďa

Chtěla bych vědět jak se vlastně takovou stravou krmí. Kolikrát denně a jak to vlastně servírujete. Určitě nedáváte pejskovi celé kuřecí stehno :)) Jsem ještě asi ze staré školy poněvadž pejskovi ( ne buldokovi ) stále kosti i maso vařím. AB si do budoucna pořídím a zajímalo by mě vše co se ho týče. Proto mě i tento způsob stravy zaujal, jen nevím jaké množství čeho a jak dáváte. Děkuji

Re: Re: Re: Krmení

Datum: 30.07.2012 | Vložil: Ladislava

Dávkování jsem popsala Katce. I já vařím pejskům a nedávám jen syrové maso. Prostě se snažím, aby měli pestrou stravu. Kuřecí skelety nasekám a dávám syrové. Kosti dávám taky syrové a hovězí svalovinu taky syrovou. Vepřové, kuřecí, všechny vnitřnosti a hovězí vemeno vařím a dávám přílohu. Rýži, těstoviny, vločky atp.Vejce dávám syrové, ovoce taky. zeleninu přidávám do vařené stravy a spíše ji musím maskovat. Moc o ni nestojí. Nemám nic ani proti granulím, ale buldok by neměl být krmený pouze granulkami a už vůbec ne podle tabulek, které jsou uvedeny na krmení.

Re: Re: Re: Re: Krmení

Datum: 30.07.2012 | Vložil: Naďa

Děkuji moc za jasnou odpověď. Opravdu mi pomohla si udělat a sestavit psí jídelníček.

Štěně a nový domov

Datum: 26.07.2012 | Vložil: Naďa

Ráda bych se zeptala, jak jste to dělali při dovezení štěňátka domů, když jste museli do práce. Takové miminko přece potřebuje více pozornosti a péče. A když musí člověk do zaměstnání jak to skloubit dohromady ?

Re: Štěně a nový domov

Datum: 26.07.2012 | Vložil: petr

Tak u prvniho pejska sem si bral 14 dni dovolenou aby si trochu zvyk a fenka mela to stesti ze uz nikam nemusim vstavat.

zaparovani vrasek a ekzem

Datum: 26.07.2012 | Vložil: Monika

rada byh se zeptala, jestli mate nejake rady na vrasky u AB. Ikdyz pravidelne v obdobi horek cistim a vymyvam, neubranili jsme se zapareni vrasek snad vsech na tlame:( veterinar nam doporucil masticku zlute barvy, ktera nam pomohla snad uz uplne na vsechno.. ale rikam si, jestli neexistuje i neco prirodnejsiho..omyvame i cajem, ubrousky namocene v chrpe..ale ty horka jsou silnejsi

Re: zaparovani vrasek a ekzem

Datum: 26.07.2012 | Vložil: Monika.Schiffner

Ja pouzivam detcke vlhcene ubrousky,ty co jsou urcene pro miminka na prdelky:-)Nekolikrat denne jim vytru vrasky v okoli obliceje a take oci jim tim utiram.Pomaha to a je to prakticke.Mam je porad pri ruce a vsude,v aute v kabelce:-):-):-)

Re: Re: zaparovani vrasek a ekzem

Datum: 26.07.2012 | Vložil: petr

Presne tak,detske vlhcene ubrousky.Ja pouzivam ubrousky s aloe vera.Po kazdy i mensi prochazce jim utiram nos i zadek a nevim co to je plisen nebo neco podobnyho.

Buldok a línání

Datum: 25.07.2012 | Vložil: Naďa

Zajímalo by mě, jak je to u buldoků v období línání.

Re: Buldok a línání

Datum: 25.07.2012 | Vložil: Ladislava

Buldok líná úplně stejně jako ostatní krátkosrstá plemena. Při pravidelné péči, kartáčování a vyčesávání to není nic hrozného a jedná se o postupné přelínání. Pouze feny po porodu a po odstavu štěňat začnou línat opravdu masivně. V této době odumírá srst najednou a fena se dá klidně "oškubávat jako husa". Potom má, ale nádhernou a leskou srst.

Třetí víčko

Datum: 23.07.2012 | Vložil: Romana Bredová

Ráda bych se s vámi podělila o naši zkušenost se třetím víčkem. Je to pár týdnů zpátky, co nás to potkalo... Ve chvíli, kdy žláza natekla, řešili jsme, zda ji nechat vystříhnout a nebo zpátky přišít. Ptali jsme se na rady paní Holmanové, prošli řadu diskuzí, ptali se veterinářů... Názory se vždy různily. Asi po týdenním váhání jsme se rozhodli nechat žlázu přišít zpátky. Vše probíhalo hladce, ale třetí den se žláza několikrát zvětšila vylezla zpátky ven - stehy nevydržely.Nezbývalo tedy nic jiného, než ji nechat vyndat. Po vyndání probíhá vše v pořádku. Očíčko kapeme, čistíme a za chvíli bude jistě v pořádku. Z vlastních zkušeností můžu doporučit veterinární kliniku Ivet v Praze na Lhotce. Chodíme tam už s druhým pejskem a jsme maximálně spokojeni.

Re: Třetí víčko

Datum: 23.07.2012 | Vložil: Laďka

Děkuji za přínosný příspěvek. Slznou žlázu já osobně doporučuji vždy vystřihnout, neboť velice často se setkávám právě s tímto problémem. Přišívání je poměrně finančně náročné a žláza dříve nebo později stejně vyhřezne a vystřihnutí se nevyhnete. Veterináři mají různé názory, některé tvrdí, že by pejsek ve starším věku mohl mít s okem problém. Já sama zde mám nebo jsem měla pejsky, kteří problém s očima ve starším věku mají i přesto, že slznou žlázku mají. Oproti tomu zde mám fenky, které žlázku vystřihnutou mají a oči mají výborné. Tak si vyberte!!!

Jsou opravdu tak líní ?

Datum: 23.07.2012 | Vložil: Naďa

Já zatím AB nevlastním, ale určitě budu. Chci se proto zeptat jestli jsou opravdu tak lenošní, jak o nich někteří píší. Že je nemůžou ani dostat ven, jak jsou prý líní. Nebo jsou to jen nepravdivé lži ? Vím, že tito krasavci mají lenošení rádi a nemůže se s nimi chodit tůra jak s jinými psi.

Re: Jsou opravdu tak líní ?

Datum: 23.07.2012 | Vložil: Ladislava

Dobré téma do diskuze a jsem zvědavá na názory. Tak, vážení majitelé AB, jsou Vaši buldoci líní ? Naši buldoci líný nejsou. Počkám na názory a potom vysvětlím, jak je to s tou leností :-)

Re: Re: Jsou opravdu tak líní ?

Datum: 24.07.2012 | Vložil: petr

Tak nevim jak jsou na tom ostatni buldoci,ale mí pejsci milujou pohyb.Cim vic tim lip.Zrovna odchazime na nase oblibeny misto k rybniku.To zas budou hrošici ve svem zivlu.Milujou vodu a jeste vic kdyz chodime ve smečce min 5-8 psu.Kdyz jim reknu ze na ne čekaji kamosi tak zacnou vít,mluvit a doslova bezi ven:))....english bulldog forever!!!!!!!

Re: Jsou opravdu tak líní ?

Datum: 23.07.2012 | Vložil: Bára

Tak já musím podotknout, že moje 5ti měsíční Zuzanka je líná dost. Na procházku okolo 15min ji vytáhnu tak jednou denně. Jinak se vyvenčí víceméně před domem, pak si sedne a rozhlíží se, kdo by jí pohladil. Když nechce jít ven vůbec, nevyleze ani z výtahu :) pamlsky v tomto případě nepomáhají. Nevím jestli je to normální, takže Vám lenost nepotvrdim, znám pár aktivních buldoků. Co určitě potvrdím je tvrdohlavost! :-)

Re: Re: Jsou opravdu tak líní ?

Datum: 23.07.2012 | Vložil: Romana

Našemu Jeffovi jsou 4 měsíce a o lenosti zatím nemůže být řeč. Přes den to je čipera a přemýšlí nad kdejakýma lumpárnama. Procházky si užívá. Ale třeba do fáze lenosti jednou dospěje :-)

Záznamy: 1301 - 1400 ze 1413
<< 11 | 12 | 13 | 14 | 15 >>

Přidat nový příspěvek