Anglický buldok diskuze

Zde probíhá veřejná diskuse, kde se můžete ptát ostatních lidí na cokoliv, co se týká anglických buldoků, odpovídat jim nebo se prostě jen dělit o vlastní zážitky a zkušenosti s anglickými buldoky. Diskuze o anglických buldocích je tu jen pro vás, tak využijte možnost a diskutujte o tomto báječném buldočím plemeni.

Pro nový příspěvek musíte zajet až úplně dolů...pod všechny příspěvky a tam naleznete tabulku, kam napíšete svůj příspěvek. A nebo můžete jen odpovědět na příspěvek jiného návštěvníka.

Veřejná diskuze na téma anglický buldok

Re: Luďa

Datum: 10.02.2013 | Vložil: Ladislava

Anglický buldok je prostě AB. potom jsou ještě staroanglický, kontinentální, americký atp. Máte anglického buldoka s PP?

Re: Re: Luďa

Datum: 11.02.2013 | Vložil: Martina

Já to chápu.Luďa nemá papíry ale otec i matka jsou AB.Jen co vidím buldoky i tady u nás,jsou tlustí,břicho mají skoro na zemi a jsou menší,i rysi v obličeji mají jiné.Můj Luďa je vetší,hubený,no hubený má v 6.měsících a půl 23.kg,má dlouhé nohy a ty rysi taky má jiné:-).Tak nevím čím to může být.Je nádherný,jen mě to zajímá.Děkuji

Re: Re: Luďa

Datum: 11.02.2013 | Vložil: Martina

Mohu zaslat i foto,že nekecám :-D

Re: Re: Re: Luďa

Datum: 11.02.2013 | Vložil: Ladislava

Tak mi foto pošlete na mailík. Já Vám ho trochu okouknu :-)

díky

Datum: 09.02.2013 | Vložil: Samková

Hezký den,vy jste můj anděl....já to nevzdávám i se už těším,ale Coco je takovej můj pitomeček milovanej,že si ji ani nedokážu představit jako mámu.Je ve výborné kondici,má dvacetpět kilo ,ale není tlustá spíš taková vypracovaná to asi dělají ty procházky,Srdce má myslím také v pořádku-lítá jako blázen,spíš jsem na infarkt já ,když se vracíme domů z procházky.Dojdu s ní ,ale ma prohlídku abych měla jistotu,že je vše v pořádku.Taky už mám ohrádku a vyprané připravené osušky a deky.Sháním opravdu dobrého doktora k porodu.Ted už budu čekat až se začne hárat.Moc děkuji a mějte se hezky

Ahoj buldoci

Datum: 07.02.2013 | Vložil: Samková

Moc vás všechny zdravím a přeji Adélce i Gulliverovi,aby byli v pořádku.Taky myslím na Sáru.... Už mě konečně přišel rodokmen i s knihou odchovů,jak jsem si to prohlížela najednou jsem dostala strach,strach o Coco.Nějaká štěnátka jsem už odchovala ,ale nikdy né bukdoky.Ráda bych Coco štěnátka dopřála ,ženicha máme.Můžete mě sdělit své zkušenosti,když jste měli poprvé buldočky....Budu moc ráda,všem hezký den

Re: Ahoj buldoci

Datum: 08.02.2013 | Vložil: Ladislava

Snad by jste to teď nevzdala, Vy taková chovatelka!!! Nemá cenu přemýšlet nad tím, co by se mohlo stát a co ne. Pokud je Coco v pořádku, je v dobré kondici a má v pořádku srdíčko, tak je vše OK. A taky ...určitě Vám poradím se vším, co vím a znám.

Adélka

Datum: 05.02.2013 | Vložil: Ladislava

Tak mě pěkně zlobí Adélka. Nějak nechce přestat hárat
a už hárá přes měsíc. Asi je naštvaná, že jsem ji nenakryla, když je ještě chová :-) Ale krýt už ji nechci, už musí holka být v důchodu a tak ji to každý večer vysvětluji. Jětě počkám týden a potom budeme muset vyrazit na sono. Pěkně mě to štve. Dokud jsem ji kryla, tak nikdy problém neměla, já fakt tvrdím, že ty feny mají rozum a dělají mi to schválně. Usuzuji na hormonální změny, ale je v pohodě, baští dobře a je teď moc pěkná a v krásné srsti. Tak to snad nebude nic vážného. Velice nerada bych ji nechávala kastrovat.

Re: Adélka

Datum: 06.02.2013 | Vložil: Hanka

A myslíš, že by už skutečně neměla mít štěnda? Obdivuju tvůj úžasnej přístup ke svým psům, jsem hrdá, že mám štěně od tak zodpovědné chovatelky. Snad se příroda umoudří a hárat přestane. Já jsem teď měla velký problém s Guliverem, v neděli mu tu a tam odkápla kapička krve z pinďourka, vzala jsem ho hned na kliniku a tam zjistili, že se mu přímo na špičce močové trubice udělal nádůrek asi jako třešnička. Je to prý nezhoubný nádor mladých psů, který se vstřebá, jenom se obvykle dělá na nohách. Dostali jsme ATB a ještě nějaké pilule a jeli domů. V pondělí v noci začal z toho místa krvácet opravdu masivně, všude jsem měla louže krve, nestačila jsem jí uklízet, tak jsem se na to vybodla a jeli jsme zase na vet. Tam ho okamžitě operovali, nádor odstranili, udělali plastiku moč. trubice, dali mu krev, protože jí ztratil hodně. Včera jsme byli na kontrole, a je to dobré, vyndali mu kanylu a čekáme už jen na vyndání stehů 14.2. Jsem z toho šíleně unavená a jsem šťastná, že mám pračku se sušičkou, musela jsem prát i potahy na matracích......Guliver jak jinak, nechtěl odejít z kliniky, protože si tam sním hráli, doktorka se od něj nechala porazit na zem, aby se mohl lépe mazlit, doma se hned vrhl na vyprané složené prádlo, co jsem nestihla uklidit a vymetl mi s ním podlahu, prostě Guliver je opět v pohodě :o)

Re: Re: Adélka

Datum: 06.02.2013 | Vložil: Ladislava

Ježišmankote, to slyším poprvé. Nádor na pindíku? Tak to by mě tedy taky dost vyděsilo, obzvlášť když by to tak krvácelo. Tak hlavně že je v požádku. Když tak nad tím přemýšlím, tak si vzpomínám že ten můj první buldok Falko Fliper, co jsem mu říkala John ( jak je mu Guliver podobný) tak ten měl taky s tím podobný problém. On měl věčně zánět a musela jsem mu pindíka proplachovat hypermangánem. Moc účinné to nebylo a tak mu potom na veterině dělali taky plastiku močové roury, ale nebylo to nic vážného. Žádný nádor tam nebyl, ale vážné to bylo když se mi probral z narkozy tak asi za 3 hodiny na to mi zkolaboval, měl kolaps trachey a málem se mi tehdy udusil.
Adélku už připouštět nechci. Už teď měla poslední dva vrhy nic moc a tak škoda fenku řezat. Ke všemu ona je velice špatná matka. Jedna z nejhorších, které jsem tady měla. Tedy její matka byla úplně to stejné. Matky- zaléhačky štěňat a neochotné kojit a už vůbec by štěně neolízly ani za nic.

Re: Re: Re: Adélka

Datum: 07.02.2013 | Vložil: Hanka

Té narkózy jsem se bála taky hodně, ale probudil se a hned byl akční, chtěl otravovat ostatní a opět si chtěl hrát s doktorkou :o))) Máš pravdu, ať si Adélka užije důchodu :o)) Co mi překvapilo, Guliver váží rovných 30 kg. Doktorka říkala, že pokud by si někdy koupila buldoka, tak by musel být jako Guliver, mohutný a ani deko tuku, jenom svaly. Nevím jak se bude líbit na výstavě, vypadá skutečně děsně vysportovaně :o))) Musíme se k tobě přijet ukázat, až bude trochu méně bahna a hnusu, to víš, mám neustálou touho mluvit o psech a teď jenom o buldocích :o)) Tak se všichni opatrujte a Udo, co děláš ty? A Coco bude maminkou? :o))

Jídlo

Datum: 02.02.2013 | Vložil: Irena

Chtěla bych se zeptat zda buldoci můžou celé menší kosti ?
Rozkoušou je ?
Děkuji :-)

Re: Jídlo

Datum: 02.02.2013 | Vložil: Laiislava

Tak já osobně kosti dávám. Nejlepší jsou syrové a pejsek si musí na konzumaci kostí zvyknout. Jelikož dávám kosti už v rozumné míře štěňátkům cca od 12 týdne, tak naši psi jsou na kosti zvyklé a rozkoušou je i staré šicky, přesto že němají přední zuby. Nesmí se pouze dávat kosti z králíka, krůty, kachny, husy a ze zvěřiny. Dříve se nedoporučovalo ani krmení kuřecích kostí, ale to už dnes neplatí, bylo to míněno z domácích chovů, kdy kosti byly tvrdé a štěpily se. Z dnešních kuřat jsou kosti krásně měkké a já dávám buldokům celé syrové kuřecí skelety, nebo křídla. Vařené kosti vepřové a hovězí nemá cenu dávat, to nejlepší je z nich už vyvařené, ty dávám tak maximálně na hraní německému ovčákovi, ktery je taky sežere a to i velké kosti, ale myslím mu to nic nedá. Začněte chrupavkami z kuřete, potom přidejte i kousek kostního kloubu atp. Kosti se taky nesmí dávat starším psům, ty už nemají takovou dobrou činnost střev.

Re: Re: Jídlo

Datum: 14.02.2013 | Vložil: Irena

Já našemu buldokovi kosti dávám a vždy když jde vykonat potřebu tak mu z konečníku teče krev.
Máme dojem že je to ze špičatých kostí ?
Neměla by jste nějakou radu proč když jde kakat a nejdřív vykaká pěkná tvrdá hovínka tak hned potom z něj teče krev.
Děkuji
F.

Re: Re: Re: Jídlo

Datum: 14.02.2013 | Vložil: Ladislava

Domnívám se, že to nebude mít spojitost, ale nevím jaké kosti dáváte. Jaké myslíte špičaté??? Ve střevě by už měla být strava bez přítomnosti kostí. Může se jednat o zánět, parazity a těch důvodů může být vic. Nechala bych pejskovi udělat výtěr a stanovit důvod krvácení.

Sára

Datum: 01.02.2013 | Vložil: Naďa

Přeji Sáře hodně sil a krásná a hlavně zdravá štěňátka a Vám už jen samé radosti z pejsků. Starosti přichází samy. Ať to Sáře vynde.

Re: Sára

Datum: 02.02.2013 | Vložil: Ladislava

Naďo děkujeme!

Hárání

Datum: 31.01.2013 | Vložil: Ladislava

Tak všem kdo netrpělivě čekají, až nám bude hárat nějaká fenka, tak vzkazuji, že zcela jistě bude hárat co nevidět Sára. Dnes při puštění celé smečky na zahradu se od ní Kukýn neodtrhl a chtěl ji už nakrývat :-) I ostatní fenky ji očichávají, tak hárání očekávám už brzy.

Re: Hárání

Datum: 01.02.2013 | Vložil: Hanka

Tak to bude mít Guliver další sourozence :o))) Ty si zase budeš užívat starostí a radostí se štěňátky :o)) Guliver je ťuk ťuk ťuk zdravý a enormě akční. Je to sice buldok, ale on si o sobě myslí, že je lovecký :o))) Včera jsem dělala po stěhování takový větší úklid a musím říct, že díky Guliverovi mě všechno trvalo několikanásobně déle. Bojoval s vysavačem, s mopem a tak jsem ho musela na chvilku zavřít do ložnice, tam se uklidnil naprostým zmuchláním dek a polštářů a celou dobu nespokojeně mňoukal :o))) Už bude mít narozeniny tento měsíc a je to nádherně osvalený pes, ale taky rozmazlený a paličatý :o)) Je to prostě AB :o)

Re: Re: Hárání

Datum: 01.02.2013 | Vložil: Ladislava

Jsem hrozná, ale na štěňátka se fakt už těším. Je to prostě závislost. Sára začala skutečně harát a večer při kontrolním stěru jsem hárání potvrdila.

Re: Re: Re: Hárání

Datum: 02.02.2013 | Vložil: Hanka

:o)) Já tě naprosto chápu, ale když jsem viděla ten záhul co se štěníky máš.....Ale je to nádhera mít takové kuličky s placatými čumáčky :o)) Tak fandím a vyber Sáře správného partnera :o))

Volby

Datum: 26.01.2013 | Vložil: Ladislava

Konečně je po volbách a snad nás opět začnou více zajímat buldoci. Naše buldoky tedy volby vůbec nezajímají a jsou naštvaný, že se všude píše jen o volbách a ne o AB :-)

Re: Volby

Datum: 27.01.2013 | Vložil: Hanka

Jj, Guliver také není zapálený do politiky a volby mu jsou úplně jedno :o)) Já jsem výsledkem spíš otrávená až zhnusená. Jinak jsme přestěhovaní, Guliver už si zvyknul a jsme oba blažení :o)) Pošlu ti pár fotek :o))

Kulhání

Datum: 19.01.2013 | Vložil: Romana

Zdravíme buldočí příznivce a prosíme o radu. Jeff se vrátil z procházky, pak si dáchnul a následně začal kulhat. Jeli jsme na veterinu, kde nám dr. řekla, že má špatně úhlené nohy, ale více nic. Zkusíme jít ještě na snímek, aby se zjistilo, jak na tom jsou kyčle, ale nevíme, co do té doby máme dělat. Na packu se nechce ani postavit, furt ji zvedá. Doufali jsme, že se z toho vyspí a bude to trochu lepší, ale žádná změna.

Re: Kulhání

Datum: 19.01.2013 | Vložil: Ladislava

Na displazii neodpovídá, to jsem řešila s majitelkou Gábinky telefonicky. Gábinka není od nás, ale přesto jsem operaci nedoporučila. Jeff je od nás a tak toto : v tomto období se skutečně nůže stát, že mladý buldok začne kuhat. Nedoporučuji ihned návštěvu veterináře, spíše počkat 3 dny a pokud to nepřestane,tak až potom navštívit veterináře. Samozřejmě myslím, pokud kulhání není způsobené úrazem. Doporučuji podávat nějaký kloubní doplněk stravy.

Re: Re: Kulhání

Datum: 19.01.2013 | Vložil: Romana

Děkujeme za uklidnění. Od vet. jsme taky dostali doporučení , aby byl teď v klidu a pak se uvidí. Venku kulhá míň, jakoby to rozchodil, ale doma, když vstane, sotva pajdá. Uvidíme, dáme určitě čas...

Re: Re: Re: Kulhání

Datum: 27.01.2013 | Vložil: Romana

Tak pořád kulháme... týden podáváme ALAVIS - nějakou kombinaci. Včera to vypadalo, že už je skoro zdravý, občas zapajdal, ale nebylo to nijak znatelné. No a dnes to máme zase zpátky. A to byl týden v klidu :-(

Re: Re: Re: Re: Kulhání

Datum: 28.01.2013 | Vložil: Ladislava

Hm, tak to je divné. Předpokládám, že packu jste řádně prohlédli a nemá tam žádné bebíčko nebo zarostený dráp. Pokuste se mu nohu prohmatat, zda někde nezareaguje na bolest. Pomalu od tlapky, pokračovat ke kolennímu kloubu...tak to prohmatat řádně, zkoušt hohu natáhnout a zkrčit. Mohlo by se jednat o čéšku. Na displazii neusuzuji...to má opravdu kdejaký buldok, proto buldocí leží n nohama dozadu a ne pod sebou. Opravdu neporadím, ještě bych asi pár dní počkala a potom ho nechala zrentgenovat. Chtělo by to veterináře, který zná buldoky. Výborný je dr. Fídler ve Slaném.

Re: Re: Re: Re: Re: Kulhání

Datum: 29.01.2013 | Vložil: Romana

Zkoušíme prohmatávat od začátku, ale je to s ním boj. Vždycky si myslí, že si chceme hrát. Ale zkoušíme to i když je v klidu a nikdy nereaguje na bolest. Včera už to zase bylo lepší. Nejhorší to je ve chvíli, kdy má vstát po dlouhé době. Hodně si i ulevuje a tak se raději někam došoupe, než aby si tam došel. Řekli jsme si, že ještě týden počkáme. Stále podáváme Alavis - nějakou intenzivní dávku dle doporučení na natažení, záněty apod., tak uvidíme.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kulhání

Datum: 29.01.2013 | Vložil: Ladislava

Tak naopak bych se ho snažila rozchodit. Jestli není přeležený. Ona ta hmotnost na nožky je docela brutální, tak se pokuste s ním chodit na kratší procházky a pokud by po procházce bylo zlepšení, tak by se mohlo jednat o růstový problém. Pokusím se zjistit od ostatních chovatelů, co doporučují za doplněk stravy. Já s tím moc zkušenosti nemám, sice mi mladý psi občas taky někdy kulhali, ale já jsem tomu nějak nikdy výrazně nevěnovala pozornost a samo to přešlo.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kulhání

Datum: 29.01.2013 | Vložil: Romana

Je pravda, že pokud to rozchodí, je to lepší, ani potom nekulhá, možná minimálně, ale když si po procházce lehne, všechno to začíná znovu. Děkujeme za rady!

Re: Kulhání

Datum: 02.02.2013 | Vložil: ž.v.

Přesně tohle se nám stalo. Náš buldok si v lese narazil koleno. Bylo mírě nateklé, a tak jsme deostali protizánětlivé tablety a šli jsme domů s tím, že to bude bolet dlouho. Na kontrolu za tři týdny. To už ale pupik nekulhal. Jen krátké procházky a šetřit nohu. Ale je pravda, že na nohu se nepostavil jen ten první večer. Pak už jen kulhal..
PS: špatně úhlené nohy!! vyměňte veterináře!

Re: Re: Kulhání

Datum: 03.02.2013 | Vložil: Romana

Tak podle předchozího příspěvku koukám, že kliniku navštěvujeme stejnou :-) zatím není potřeba měnit. Pana Ošmeru máme v záloze a upřímně doufám, že jeho služby nebudeme potřebovat a budeme chodit jen na očkování :-))

Re: Re: Re: Kulhání

Datum: 10.02.2013 | Vložil: Ladislava

Pana Ošmeru znám, mé začátky s buldoky jsou s ním spojené :-) On zde právě taky začínal s paní doktorkou Kapčiarovou-výborná a milá lékařka, bohužel ujela studovat do USA. Občas jsem tam byla spokojená, občas ne. Naše spolupráce byla ukončená především proto, že pan doktor mě nechtěl vzít k císaři a taky stanovené dg občas správné nebyly.V každém případě kulhání může mít spoustu příčin od zánětu až po úraz, nebo natažené svaly. Já doporučiji doktora Filipa ve Vršovicích a doktora Fídlera ve Slaném ( výborně zná buldoky).

Re: Kulhání

Datum: 13.02.2013 | Vložil: Petr

Vážená paní
Já kdž měl Amerického buldoka tak jako štěně přestal chodit vůbec. doktor mě poradil razantně mu snížit dávky potravy,a že je lepší , aby mu kokaly žebra.Aže je to všechno rychlým růstem štěnete.A zakrátko bylo po problému To je moje zkušenost.

Re: Re: Kulhání

Datum: 14.02.2013 | Vložil: Ladislava

U anglického buldoka bych razantně nesnižovala krmné dávky a už vůbec ne aby mu koukaly žebra. To by na jeho vývoji nadělalo nenapravitelné škody. Americký buldok je něco úplně jiného.

operace kyč.kloubu

Datum: 18.01.2013 | Vložil: nina vlachopulu

dravím a prosím o radu máme krásnou 6 měsíční fenku AB nyní ji jistii dysplazii kyčelních klobů a navrhovali operaci trojitou osteotopii prosím všechny do má s tímto kušenosti aby mi poradil zda nechat naší gábinu operovat je to nesmírně bolestivé a výsledek prý nikdo nedokáže garantovat jsme zoufalí a sháníme jen to nejpříjatelnější řešení pro naši malou moc děkuji nina s gábinkou

Re: operace kyč.kloubu

Datum: 02.02.2013 | Vložil: ž.v.

Obraťte se na vynikající ortopedy - buď MVDr. Ošmera veterinární klinika Ivet Praha Krč, nebo MVDr. Hnízdo na Bílé Hoře. Nechci být ošklivá, ale někdy ti veterináři navrhují ta nejdražší řešení bez ohledu na zájem pejska..:(

Re: Re: operace kyč.kloubu

Datum: 03.02.2013 | Vložil: Romana

Také doporučujeme Ivet, chodíme jenom tam, jsou tam nonstop a super péče. Pan Ošmera nám byl doporučen jeho kolegyní na RTG, ale naštěstí už nekulháme :-)

všichni jste ve sněhu....

Datum: 15.01.2013 | Vložil: Samková

Coco se vydrží rozvalovat u krbových kamen celé hodiny a ze sněhu se podle mě moc neraduje mám pocit,že je jí venku zima.Prosím o radu dáváte někdo buldokovi vestu a kde bych ji sehnala.Dívala jsem se ve zverimexu všechno bylo malé a na buldoka takový divný.Mám strach jak je vyhřátá od těch kamen,aby nenastydla,chodíme totiž na dlouhé procházky.....díky hezký den

Re: všichni jste ve sněhu....

Datum: 15.01.2013 | Vložil: Hanka

Já Gulivera neoblékám, vycházím z toho, že pokud je pes v pohybu zahřeje se. možná že by nebylo od věci, než jdete ven jí nechat "aklimatizovat" v nějaké chladnější místnosti než vyjdete. Ale proti oblečkům nejsem, až bude Guliver starší pán, budu ho možná také oblékat. Psích oblečků je na netu spousta, např. na www.spokojenypes....je tam i jak změřit správnou velikost. Zdravíme Coco :o))

Re: všichni jste ve sněhu....

Datum: 16.01.2013 | Vložil: Věra

Já našeho buldu oblékám do svetru, když je venku okolo -4 nebo -5 stupňů, do zimy se mu taky moc nechce. Ten svetr je největší velikost jaká se prodává, ale stejně v něm vypadá dost zvláštně. No pes s takovou figurou - těžko na něj něco vybrat.

Počteníčko na blogu :o))

Datum: 14.01.2013 | Vložil: Hanka

Ahoj Laďko, jsem ráda, že se cítíš aspoň trochu zdravě, už bylo načase :o) Tuberu neřeš, tu mám taky vlastně pořád :o))) Musím říct, že jsem se skvěle pobavila tvým popisem událostí...jenom Kukýna je mi líto, chlapečka zmrzlého, ale hlavně že to ustál šikulka. Já jsem na tom stejně jako ty, taky mám pocit, že jediný člověk na kterého se můžu spolehnout jsem já sama, proto nikam bez Gulivera nejezdím, ale ty máš těch pesanů poněkud více, že :o))) Jj, my cvoci psí :o))

Re: Počteníčko na blogu :o))

Datum: 14.01.2013 | Vložil: Ladislava

Ano, cítím se překvapivě výborně. ( jestli to tedy není úleva před smrtí :- )
Včera jsem dokonce s celou smečkou byla celé odpoledne venku. Jen Adéla musela zůstat doma, protože ještě hárá a Kukýn by ji mohl nakrýt, což není žádoucí. Musela jsem uznat, že mám krásný psy, jen Naďa by mohla být trochu tlustší, ale jinak jsou ve výborné kondici, mají teď skvělou srst a jsou opravdu hezký. Musím si je pochválit !!! Dnes je pustím do sněhu, to bude něco !!!

Re: Re: Počteníčko na blogu :o))

Datum: 14.01.2013 | Vložil: Hanka

:o)) My jsme se právě vrátili ze sněhové procházky, Guliver šťastnej, ale padnul doma a chrápe. Pořád mi připadá, že na tu zadní nohu občas divně našlapuje, každý večer jí masíruju a řekla bych že to pomáhá. Na první pohled to není vidět, ale když se soustředím....taky má nádhernou srst a je pořád hezčí a hezčí. V pátek jsem odchytila policejní hlídku, protože kousek od nás z prázdného baráku nosili bezdomáči radiátory a další věci. První co policajti udělali bylo, že se pomuchlali s Guliverem a potom si ho vyfotili ze všech stran. Doufám, že se dostalo i na ten prázdný domek :o))

pro Moniku

Datum: 13.01.2013 | Vložil: Samková

Hezký večer,ráda bych té buldočce také pomohla.Vím,že existuje projekt Welfare na pomoc buldokům v nouzi,myslím si ,že je na stránkách Arcita.Jinak všechny moc zdravím a jestli v ráji nejsou buldoci,tak po smrti chci jít tam kam odešli oni......mějte se

Re: pro Moniku

Datum: 14.01.2013 | Vložil: Hanka

:o)) Já už mám zamluvené místo u sv.Rocha, tam jsou všichni psi co odešli za duhový most........moji tam už na mě čekají a bude to velké vítání až přijdu :o)))

štěně

Datum: 09.01.2013 | Vložil: Samková

Milá Nikolo,škoda každého dne,který prožijete bez anglického buldoka je úžasný.Mé Coco budou v dubnu dva roky a je to zlatíčko.To víte,že taky zlobila,když byla malinká,ale všechno těm buldokům pro tu jejich povahu odpustíte.Jsou to pohodáři je jim úplně jedno jestli jdete na procházku nebo ne,můžete je všude vzít-pokud nebude vadit Vám,že se stanete středem pozornosti.Naše Coco je vyloženě kavárenský typ a klidně zůstanou doma ,když si potřebujete něco vyřídit a tu dobu prospí.Milujou lidi a hlavně dět,neslintají a těch chlupů je jako u ostatních psů spíše méně.Určitě si štěnátko pořidte anglický buldok je láska na celý život,mějte se hezky

Re: štěně

Datum: 13.01.2013 | Vložil: MOnika

Uplne mi mluvite z duse. Napsala jste to moc hezky a myslim ze muzete mluvit za vsechny, co anglickeho buldoga maji. Je to opravdu partak do nepohody, mazel, nenarocny pes, ktery je rad stredem poornosti a miluje byt s psi nebo i lidskou smeckou. Ted jsem narazila na anglickou buldocku, ktera byla zachranena z mnozirny a rikam si jak to udelat, abychom ji treba mohli dat novy domov
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=315490311894009&set=a.302703559839351.64440.268352836607757&type=1&theater

Re: Re: štěně

Datum: 14.01.2013 | Vložil: Nikola

Moc všem děkuji za odpovědi, u mě štěňátko zatím bohužel není úplně aktuální, chtěla bych si ho vzít až v létě abych na něj alespoň ze začátku měla co nejvíc času :) tak doufám, že se mi to splní ..... Ještě bych se chtěla zeptat na buldoka kontinentálního, víte něco o jeho povaze, jestli je to hodně podobné tomu anglickému? Ještě jednou děkuji :)

Re: Re: Re: štěně

Datum: 02.02.2013 | Vložil: ž.v.

kontinentální buldok je větší a sportovnější. je to temperamentní plemeno. potřebuje více pohybu a sportovat:) povahově jsou fajn, ale zatím jich v republice není tolik, aby se to dalo zobecňovat. je to krásný pes.

krvácení z tlapek

Datum: 08.01.2013 | Vložil: Veronika

Dobrý den,

byla jsem venčit 8-mi měsíční štěně anglického buldoka. Po 5 minutách chůze jsem si všimla, že mu teče krev z předních tlapek. Vzala jsem ho domů a krvácející nohy mu očistila. Měl popraskané všechny polštářky u drápků. Napadlo mě, jestli to není solí na chodníku, ale to by krvácel na chodidlech, nebo zmrzlým sněhem, ale nikdy dříve takový problém nebyl. Máte podobnou zkušenost? Prosím o radu.

Re: krvácení z tlapek

Datum: 08.01.2013 | Vložil: Hanka

Osobně s tím zkušenost nemám, ale určitě nic nezkazíte, pokud až do vyhojení budete mazat kalciovkou, nebo mastí s propolisem a hlavně na ven dávat botičky, nebo pevnější ponožky.

Re: Re: krvácení z tlapek

Datum: 08.01.2013 | Vložil: Ladislava

Taky bohužel poradit nemohu, podobné zkušenosti nemám. Skutečně se mohl proběhnout po nasoleném chodníku a časem mu to na tlapkách z toho důvodu popraskalo. Mohli mu tlapky i před časem trochu namrznout a tím rozpraskat. Taky bych mazala calciovkou a před venčením mu pořádně tlapky promazala vazelínou, nebo něčím hodně mastným a po procházce řádně umýt a namazat. Botičky nebo ponožky by asi na tlapkách nesnesl.

Re: Re: Re: krvácení z tlapek

Datum: 08.01.2013 | Vložil: Romana

I já doporučuji preventivně mazat vazelínou. Dá se sehnat v lékárně za pár korun. My jsme to tak dělali minulou zimu, letos to zatím nebylo potřeba.

štěně

Datum: 07.01.2013 | Vložil: Nikola

Dobrý den všem,
mám velké přání pořídít si AB, nechci ale nic unáhlit a proto bych byla ráda kdyby jste mi mohli trošičku poradit. Zatím jsem vždy měla jen yorkshirskeho teriera, proto mám obavy z buldočího línání a slintání (teda pokud vůbec slintají, alespoň tak působí, že jo :)) samozřejmě to překousnu protože oni za to prostě stojí :) ale dá se alespoň nějak omezit? Nerada bych měla plný byt chlupů .... AB jsem si vybrala jak proto, že je podle mě nádherný tak hlavně také kvůli povaze. Jsem studentka vysoké školy takže zatím bych na pejska měla času dost ale bydlím sama, takže občasné samotě nezabráním a proto mi přijdou buldoci ideální protože se o nich říká, že jsou klidní a doma většinu času prospí je to pravda? Pro mě je pes na prvním místě a chtěla bych s ním trávit co nejvíc času proto bych ráda kdybych ho mohla brát všude kam to půjde sebou, dá se AB dobře socializovat, aby nebyl ve větším počtu lidí (v restauraci atd) vystresovaný? A jak je to tedy s tou jejich aktivitou asi je to individuální a mnou neovlivnitelné že? Ráda si přečtu vaše zkušenosti a názory :) moc moc předem děkuji za jakoukoliv odpověď a přeji Vám ať si život s buldočky jen užíváte a máte co nejméně starostí .... Snad se k vám také přidám ......

Re: štěně

Datum: 07.01.2013 | Vložil: Ladislava

Milá Nikolo,
AB je zcela jistě výborná volba, protože je to jedno z nejúžasnějších plemen jaké znám. Jsou společenský, klidný, nekonfliktní a milují děti. K porovnání s jorkšírským teriérem se to, ale nedá srovnat. Je to krátkosrsté plemeno a sem tam nějaký ten chlup i přes pravidelné kartáčování prostě v bytě naleznete, s tím musíte počítat. Buldoci neslintají, ale taky je pravda, že když se napijí, tak to není jako u jorka, ale je to prostě "lemtání" s mírnou potopou kolem misky. Jsou to věci na které si akždý majitel AB brzy zvykne, protože to vyrovná zase jejich úžasná povaha.

Re: Re: štěně

Datum: 07.01.2013 | Vložil: Nikola

Se vším co píšete počítám, je mi jasné že se línání nedá úplně vyhnout, ale na jedné diskuzi (kam psali asi samý hysterky) psali, že AB už nikdy, protože mají chuchvalce chlupů absolutně všude, tak jsem řekla, že se radši poptám ještě někde ..... Jinak jak říkáte "lemtání" tak z toho obavy nemám, je to prostě pes a i když náš jork není zrovna drobeček vůbec se to nedá srovnat to je mi jasné. Chtěla jsem jen vědět jestli se nejedná o nějaké extrémy v tomhle směru, tak moc děkuji za odpověd

Re: Re: Re: štěně

Datum: 08.01.2013 | Vložil: Vítek

Máme pejska doma sotva 3 měsíce, ale moje sodavadní zkušenost je taková - pejska pravidelně co 2-3 dny "drbeme" rukavicí na vyčesávání chlupů a díky tomu rozhodně žádné chuchvalce doma nemáme - samozřejmě se chlupy v bytě objevují, ale když to porovnám s domácnostmi od známých co mají růlzné pejsky, tak to rozhodně k nějakému extrému nesměřuje.
Náš pejske rozhodně také neslintá - za ty 3 měsíce slintal jen 2krát a to když venku viděl kachny - Bůh ví proč:-)), ale je pravda že po napití je to trošku náročnější, uvědomil jsem si, že mu někdy už automaticky utřu kapající vodu, aniž bych o tom uvažoval..
Ohledně socializace a posezení - snažíme se vybírat nekuřácké prostory, kde nehraje moc nahlas hudba a v takových prostorách nemá pejsek nejmenší problém. Samozřejmě pokud se jedná o nové prostředí tak je zvídavý co kde je, ale není to nic hrozného. Tento rok jsme byli na Silvestra v rodinném domě, kde bylo cca 25 lidí a štastnějšího pejska sem už dlouho neviděl :) (a když už toho na něj bylo kolem 22:30 dost, tak v klidu usnul..)

Re: Re: Re: Re: štěně

Datum: 14.01.2013 | Vložil: Nikola

I vám děkuji za odpověď. Tak takové slintání mi opravdu nevadí a jsem si jistá, že za chvíli bych to dělala taky tak automaticky jako vy :) ... a že je tak společenský to jste mě moc potěšil, ráda bych totiž aby mohl být co nejčastěji se mnou :)

Re: štěně

Datum: 02.02.2013 | Vložil: radka

Přečtěte si knížku Pes ve městě. Je v ní odpověď na všechny Vaše otázky. Kromě toho se pobavíte!! Hlavní hrdinkou knížky je fenka AB. Na konci zjistíte, že bez AB je život jen promarněnýčas...

zase slzy

Datum: 06.01.2013 | Vložil: Samková

Tak zase brečím,četla jsem si poděkování Maxovi,byl to opravdu krásný pes.Zazpomínala jsem si na ty moje holky.S některou jsem se stihla rozloučit a jiné odešly aniž bych to tušila,ale bolelo to vždy stejně.Mám je na zahradě,tak jsou vlastně stále s námi.Dnes jsem pekla buchty a až půjdu na zahradu vezmu nějakou sebou,jenom nevím jestli Max měl rád tvaroh......mám Vás ráda

Re: zase slzy

Datum: 06.01.2013 | Vložil: Naďa

I mě ukápla slzička po přečtení ruzlučného dopisu. Max byl opravdu krásný a jak píšete PAN PES. A určitě Vás měl taky hrozně rád. Ted se na Vás usmívá z psího nebíčka. Držte se paní Laďko.

Re: Re: zase slzy

Datum: 07.01.2013 | Vložil: Hanka

Krásně jsi to napsala a jsem si jistá, že tě měl moc rád, měl u tebe krásný život a máš tady po něm nejen jeho dcery, ale i potomky jeho dcer. Na těch fotkách je vidět, jak byl nádhernej a já mám moc velkou radost, že postavou, hlavou i povahou je Guliver po dědečkovi. Tak to ber, Max je vlastně pořád tady, jenom v trochu jiných podobách a barvách...........

prostě brečím....

Datum: 04.01.2013 | Vložil: Samková

Je mi to tak strašně líto,nechci tomu uvěřit a brečím,mnohokrát jsem si ho prohlížela a myslela jsem si,jak by jim to s Coco slušelo.....je to pro mě,jako by odešel můj psí kamarád,pár odchodů do psího nebe jsem zažila a vím,jak to bolí.Samková Coco

Re: prostě brečím....

Datum: 04.01.2013 | Vložil: Ladislava

Ano, je mi to taky velice líto. Max byl dobrý pes a pohodář.Neměla jsem ho od štěňátka, ale o to víc jsem si vážila našeho vzájemného vztahu, věděla jsem přesně co od něho čekat a jak zareaguje v dané situaci. Jenom tu smrt mi nedal předem znát a zaskočil mě tedy jedinkrát za tu dobu co jsem ho měla. K podzimu měl určité problémy, které jsem považovala za "nedobré" od kterých se nedá nic radostného očekávat. Trpěl nechutenstvím a strašně moc a abnormálně pil. To se, ale jako zázrakem někdy v listopadu srovnalo, začal baštit dobře, jeho žíznivost se taky znormalizovala a dokonce jsem si pochvalovala, že se mu hodně zlepšili oči. Max od té doby co jsem si ho koupila hodně trpěl na záněty spojivek...pravda že více v létě. Max miloval buchty. Když jsem koukla z okna a on usilovně koukal do okna, zda si všimnu že mě sleduje, tak to prostě nešlo mu nehodit kus vánočky nebo nějaký ten vanilkový rohlíček. Obzvášt ve vánočním čase jsem buldokům dopřávala hodně papáníčka a Max s takovou chutí vše sbaštil, že by mě ani omylem nenapadlo, že
se jeho čas krátí.Jediné, co na něm bylo jiné a co mi tedy myšlenka prolétla proč to dělá bylo to, že nechtěl ležet v pelíšku. Léta spal v plastovém pelechu na dece a nikdy nebyl jako ostatní, aby tahal deku ven a zase dovnitř tak, jako to dělají ostatní buldoci. Pěkně si deky považoval a pěkně si v pelíšku liboval. Taky z toho důvodu dostával vždy tu nejlepší deku, protože ji nikdy nezničil. V posledním měsíci v pelíšku nespal. Deku vytáhl..naštěstí ne ven, ale před pelech a ležel jen na dece, což bylo zvláštní. 1.1. neměl sežranou svojí krmnou dávku, ale nic více jsem na něm nepozorovala a nepřikládla tomu žádnou váhu. Bouchalo to zde všude kolem jako o závod a pokládala jsem to, že je Max na starší kolena už tak trochu ze střílení rachejtlí vynervovaný.
Jsem opět nemocná a tak jsem se ani nechtěla moc jitřit a proto se o pohřbení Maxe musel postarat manžel a syn,protože jsem si samotřejmě pobrečela a teplota mi opět vylítla hodně vysoko. Večer jsem ani nedokázala jít pokrmit a požádala jsem kamaráda, aby to udělal za mě. Až dnes jsem dokázala vstoupit do domečku a všem pejskům říct, že už nemáme Maxe. Opuštěný pelíšek a jeho prázdný kotec ...chvilku jsem si tam poseděla a zavzpomínala . Asi jsem si naivně myslela, že tam snad najdu nějaký poslední vzkaz, ale nic jsem nenašla. Max zemřel venku, z okna jsem si
všimla, že leží venku, což bylo divné a tak jsem otevřela okno a volala jsem na něho..potom už asi hystericky řvala a letěla jsem si pro župan a ven za ním, ale tušila jsem co uvidím. Ležel klidně, jako by spal a musel být mrtví jen malou chvilku. Co mě moc trápí je vědomí, že se snad šel rozloučit, že mě vyhlížel do okna až z toho usnul. A já se bohužel v té době potila v posteli ze chřipky. Ach jo, snad mi to odpustil.

Re: Re: prostě brečím....

Datum: 04.01.2013 | Vložil: J+P+H Sukičovi

Paní Holmanová, to nám je veľmi lúto, až mi po prečítaní tohoto Vašeho príspevku ukvapla slzička. Držte sa.

Re: Re: prostě brečím....

Datum: 06.01.2013 | Vložil: Monika

To je mi moc lito pani Holmanova,

Max byl krasny pes a moc mu dekuji za to nase stesti, ktermeu rikame Gustik. Gustik je hodne po nem

ps: mej se v tom psim nebicku hezky, taťko - Gustík

smutné oznámení

Datum: 03.01.2013 | Vložil: Ladislava

Dnes tj.3.1.2013 kolem poledne zemřel náš Max - Caro Perizu. Zemřel náhle, bez očekávání a ve spánku, což mi je bohužel slabou útěchou.

Re: smutné oznámení

Datum: 04.01.2013 | Vložil: Hanka

Já nemám slova, jenom vím, jak ti je.......je mi to moc líto

Re: smutné oznámení

Datum: 04.01.2013 | Vložil: Naďa

Paní Laďko i mě hrozně mrzí co se přihodilo a Maxe mě je líto. Držte se. Určitě má tam v nebíčku už spousta psích kamarádů a nechtěl by , aby jste se trápila.

Ahoj buldoci

Datum: 01.01.2013 | Vložil: Samková

Přeji všem buldokům a jejich páníčkům vše nejlepší v roce 2013.Letos jsme měli snad nejhezčí vánoce,sešli jsme se celá rodina a Coco bala ve svém živlu,byl to úžasně štastný pes.Dováděla s vnoučaty a já viděla,že se snad i směje.Každého vítala.lítala s dětmi a dárky rozbalovala nejrychleji ze všech.Silvestr byl horší,byli jsme s Coco doma.má ráda procházky,tak jsme se šli projít a jak slyšela petardy běželi jsme honem domů protože sezačala bát.Já bych ty petardy zakázala.Coco mě seděla u nohy a ani se chudák nehnula.Snažila jsem se ji zabavit,hladila jsem ji a nahlas jsem pustila televizi.No,přežili jsme to ,ale Coco byla štastná,když ten rámus skončil.Pozdravuji paní Hanu a Gulivera....poznaly jsme se v Nižboru,Coco dostala výbornou a je chovná,máme už vybraného ženicha,tak uvidíme jestli se nám podaří štěnátka.Mimochodem jěště mi nepřišel rodokmen.Tak se mějte všichni moc dobře a at Vám buldoci dělají jenom samou radost,jako mě Coco...je strašně hodná,nic neničí,abych to nezakřikla a všechny miluje,je to takovej mazel mějte se

Re: Ahoj buldoci

Datum: 01.01.2013 | Vložil: Hanka

Taky zdravíme Coco a všem přejeme v roce 2013 jen to dobré. U nás byl Silvestr celkem v klidu až na půlnoc. Sice už od odpoledne to tady bylo jak na válečné stezce, ale to Gulivera nijak nerozhodilo. Byli jsme se projít, kolem to bouchalo, večer na zahradě ještě Guliver dováděl s klackem a sledoval se zájmem rachejtle. O půlnoci jsme šli ještě na zahradu pokochat se blbostí střílejících lidiček a najednou přiletělo něco, vybouchlo to a rozbilo naši zahradní nádobu....to byla konečná, Guliver odmítá jít i dneska ven, když jsem ho už už přemluvila, znova se ozvala šílená petarda. Takže je pod stolem a spí.....Copak neexistuje jiný způsob oslav, než ta hnusná pyrotechnika...

2013

Datum: 01.01.2013 | Vložil: Naďa

Přeji Všem hodně štěstíčka a hlavně zdravíčka a trpělivosti a lásky. Myslím, že zdraví je nejdůležitější od toho se může odrážet více či méně štěstí a láska pokud má přijít přijde sama, ať už jakákoliv. Mě osobně vždy potěší láska naší rotwajlerky ( Peggy ) už jen proto, že když budu na dvorečku s manželem vždy jsu na prvním místě. A to je na ni manžel hodnější :)) Tak vše nej

Haló, kde jste .o))

Datum: 28.12.2012 | Vložil: Hanka

Ahoj buldoci, co se děje, copak nemáte žádné zážitky se svými svalnatými koulemi buldočími? Tak já začnu :o)) Vánoční stromeček nepřežil ani půl hodiny, Guliver se tak rozradostnil nad světýlky, že ho nejdřív porazil, potom odtáhnul a začal likvidovat, prý ho tady nechce a nechce. Stromeček je pryč a Guliver opět spokojený :o)) Doufám, že příští Vánoce už bude klidnější a stromek se dožije aspoň konce roku. Taky můj miliáček jako jediný pes opět plaval, moc se mu líbil tenký led, který prorážel jako ledoborec a když jsem ho donutila vylézt, oklepal se a vrhnul se do vody znovu. Přežil bez nastydnutí :o)) Taky jsem se urazila já i Guliver, když jsme potkali jakousi dámu co pouštěla dva jorkšíry na fleksinách místo draků, opovržlivě se podívala na Gulivera a řekla: " A tohle je s čím křížený" :o( řekla jsem, že je to anglický buldok křížený s výmarským ohařem a šli jsme pryč. A co vy, máte opravdu takové vzorňáky, že nic nespáchali? jestli ano, tak závidí :o))

Re: Haló, kde jste .o))

Datum: 28.12.2012 | Vložil: Bára

Tak i my přejeme opožděně krásné svátky! Musím Bertu více než pochválit, protože když jsem stromeček zdobila, koukala na něho s údivem, ale zatím se ho ani nedotkla a jen jemně čumákem ťuká do ozdob. Horší to bylo s dárky....:)) intezivně mi pomáhala balit, hlavně motat mašličky jí fascinovalo. U štědrovečerní večeře usnula pod stolem, což hlavně další členy rodiny pobavilo, protože jí do té doby neslyšeli chrápat....:)) pad dostala jako první dárek - kost, přiznám se, abych jí zabavila u dalšího rozbalování, což se podařilo a když jsem k tomu přidala ještě novou hračku, hystericky běhala od jedné věci k druhé a nevěděla co dřív vzít do tlamy.... po dvou hodinách vyčerpáním usnula.....:)) je to moje zlatíčko a řekla bych že už celé Kampy.... miluje všechny psy, nejraději by si hrála bohužel přesně s těmi malými psíky, což ale většinou jejich paničky moc neocení.....:)) musím jí jen držet na vodítku když kolem běhají děti, chtěla by si s nimi hrát, ale jejich maminky to moc nechápou a taky když kolem někdo táhne kufr na kolečkách, to se může Berta zbláznit radostí...:) Zajímavé je, že jsme jí s babičkou vzaly s sebou, když jsme šly pro kapra, myslela jsem, že bude nadšená z ryb, ale poté co čuchla ke kádi, dostala něco jako panický strach, začala se kroutit z vodítka, lehat si na zem a kňučet, tak jsem jí musela vzít do náruče a odnést pryč...... zdravíme ostatní chrochtavé tančíky.....:))

Re: Re: Haló, kde jste .o))

Datum: 28.12.2012 | Vložil: Hanka

:o)) To jsem ráda, že Guliver není jediný, co musí být na vodítku, když vidí děti a malé psíky :o)) Přesně stejné jako u vás, chce si hrát a oni se ho bojí :o))

Re: Re: Re: Haló, kde jste .o))

Datum: 28.12.2012 | Vložil: Ladislava

Ahoj všichni. U nás vážně žádné zajímavé příhody. Játrové kostky samozřejmě téměř sežrané a jako vánoční dárek je myslím ocenili všichni. Moc všem chutnalo převelice :-)
Jinak u nás nic nového. Stromeček stojí, šicky jsou na něho za ta léta už zvyklá. Pravda...první roky několik krásných červených jablíček sice bylo zničených, zbyl jen polysterén a šicky měly červené držtičky ještě pěkně dlouho, ale už vše nechávají v klidu. U buldoků nic nového, začala hárat Adéla, ale ta už je v důchodu tak krytí nebude. Myslím se, ale rozhárají i ostatní fenky, tak to všechno začne nanovo, ale přiznávám, že se těším až zase na ta mrňata budu nadávat :-)

Re: Haló, kde jste .o))

Datum: 29.12.2012 | Vložil: M.Schiffner

Preji take krasne svatky,sice opozdene ale preci:-)No Udo neni takovej rostak jako braska Guliver:-)Udo je neposlusny jen,kdyz jde o jidlo,to dokaze rvat hodiny a hodiny.U pani Veterinarky dostava piskoty,uz v cekarne rve jak kdyby slo o zivot, ale ne ze by se bal,proste se tam moc tesi a hlavne na ty piskoty:-)Mam tri buldoky ale Udo je moje nejvetsi laska.Je porad tam kde jsem ja.Jeste porad bojujeme s Demodexem.Jinak uz jsem mela v zivote dost pejsku ale Udo je nejuzasnejsi muj pes.Vsechny moc zdravim a Udo take:-)

Re: Re: Haló, kde jste .o))

Datum: 29.12.2012 | Vložil: Hanka

Vy máte všichni takové vzorňáky, po kom ten Guliver je takový padouch....Opravdu zničí co může, teď si "podal" koberec. Přitom jsme neustále venku, běhá se psama, tahá klacky, doma má k dispozici milion hraček a každý den čerstvou kost a přesto škodí :o)) U veterináře je, jak říkají, jediný pes co nechce z ordinace, všichni ho tam mazlí a muchlají a pak se diví :o)) Ječí doma jenom když krájím syrové maso, to je jako kočka, vydává mňoukavé zvuky a tře se mi o nohy. V noci je ovšem k zulíbání, má tlamičku přilepenou k mému krku, a když se otočím, sleze z postele, obejde jí a zase se mi přimačne ke krku. Jak já to padouše miluju :o)) Laďko, to vychází zase na únorová štěňata, pokud se ti holky rozhárají :o)) Moc si vážím chovatelů, kteří si nechávají fenky a psy i když už nemají věk na rození, jsem na tebe hrdá, co tady slyším kolem je to všude spíš naopak. Všechny zdravím a držte mi palce, ať už dostane Guliver rozum :o))

Re: Re: Re: Haló, kde jste .o))

Datum: 29.12.2012 | Vložil: Ladislava

Zatím hárá jen Adéla, tak těžko říct kdy rozhárá své sousedky :-) Spíš bych štěňata viděla na březen - duben. Adélka má své vrhy za sebou a nechat ji doma mi nedělá problém, s krmením nemám nouzi a uživila bych třeba 30 buldoků, ale spíš by to člověk nestíhal a hlavně by je neměl kam dát. Už jsem taky prodala fenu která mi v chovu nevyhovovala, ale byla to mladá fena. Pokud se někdo zbavuje starých fen jen proto, že už z nich nic nekouká, tak je to hnusné, ale když se jim najde dobrý domov, kde se mají na stáří dobře, tak proti tomu nic nemám. My chovatelé, když máme více pejsků, tak to není takové jako když má někdo jen jednoho a vše se točí kolem něho a mnohdy se starší fena v nové rodině krásně ubytuje a stáří si užije lépe než u chovatele. Ale každý buldok se proto nehodí a Adélka se zde narodila a taky tady dožije, protože jinde by asi steskem umřela. Bude mi ji líto, až fenky budou mít štěňata, protože já si jsem jistá, že moje fenky jsou rádi březí a vzájemně si březost závidí a Adéla přesto, že byla vždy mizerná matka, tak bude fenám štěňata závidět. Je to, ale nádherná fena a je ve vynikající kondici a doufám že ji to ještě dlouho vydrží a udělá výstavní kariéru jako " důchodky" -veteránka :-)

Re: Haló, kde jste .o))

Datum: 30.12.2012 | Vložil: Jarka

Ahoj všichni. Naše Xandra měla obrovskou radost z kapra ve vane. Chodila ho kontrolovat a děsně se u toho olizovala až jsem měla obavu o štědrovečerní hlavní chod. Raději jsem důsledně zavírala dveře aby za nim náhodou neskocila. Stromeček ji nevadí ale dárky rozbalovala statečně. Nevím co budeme dělat zítra tj na Silvestra, protože ma panickou hrůzu z delbuchu a rachejtli a jak to slyší zaleze do koupelny a nikdo ji nedostane ani vyvencit. JInak my musíme mezi lidmi pouze na vodítku, ona bezi ke všem dětem i psům a chce se kamaradit, jenže budí tím svým vyzorem respekt a já nechci aby někoho porazila nebo uspinila tlapkama. Tak zdravime všechny jeji sourozence a ostatní buldoky a jejich majitele

Re: Re: Haló, kde jste .o))

Datum: 30.12.2012 | Vložil: Ladislava

Jo, dělbuchy a ohňostroje taky nenávidím. Dávejte si pozor na své miláčky ať Vám ve stresu někam neutečou.

Vánoce

Datum: 23.12.2012 | Vložil: Samková

Krásné a pohodové Vánoce všem buldokům a jejich páníčkům přeje Samková a její miláček Coco

Vánoce

Datum: 20.12.2012 | Vložil: Naďa

Chtěla bych tímto všem pejskům a jejich páníčkům popřát krásné prožití svátků Vánočních a šťastný Nový rok. Všem buldokům hodně úspěchů v dalším roce a Vám páníčkové jen samou radost ze svých čtyřnohých kamarádů a oboustrannou lásku.

Re: Vánoce

Datum: 21.12.2012 | Vložil: Hanka

I já všem přeju jenom to hezké a příjemné.

očička a flíčky na polštáři

Datum: 18.12.2012 | Vložil: Ladislava

Tak k zanětům očím bych chtěla napsat, že AB oči opravdu nadměrně slzí a proto se jim tak nehezky zabarvuje srst pod očima. Není to vždy známka zánětu spojivek i když je pravda, že k tomu jsou opravdu hodně náchylní. Jedná se často i o vchlípení spodního víčka, nebo dráždění spojivky srstí atp. Slzy zabarvují srst do růžova až rezava a to může být právě ten diskutující flíček na polštáři, který nemusí vůbec být z tlamičky a slin, ale právě z těchto zbarvených slziček, které ukápnou na polštář.

Ludánek

Datum: 14.12.2012 | Vložil: Martina

Dobrý den,máme problém s naším Ludánkem.Neustále mu tečou oči,už má ošklivé pruhy a nevím co stím.Oči mu čištím,i několikrát za den,nedřu ale má to opravdu ošklivé.Můžete mi poradit nebo s tím už mám zajít na veterinu.Děkuji Martina a Ludánek



Re: Ludánek

Datum: 14.12.2012 | Vložil: Monika

Dobrý den, my měly to samé, zajdete na veterinu, nesouvisi to s čištěním, je to zánět spojivek - drážděním spojivky nebo rohovky dochází ke zvýšené produkci slzného filmu, který není schopný drenážní systém odvést. Slzy odtékají vnitrnim koutkem a způsobuji hnědé zabarvení srsti, která je mokrá a dráždí kůži, popřipadě srst může lehce zapáchat. Dostaly jsme na oci lek Hylo Care( doplňuje slzy) a na srst kolem očí lek Surolan 2-3x denne mazat (ne do oci, jen srst pod ocima! - do týdne bylo po mokvání a zapachu). Snad jsem alespon trochu poradila...

Re: Re: Ludánek

Datum: 17.12.2012 | Vložil: Romana

Díky za zprávu, protože Jeff měl to samé, ale moc jsme to neřešili. Brali jsme to jako běžnou věc, jako když člověku slzí oko. Pak jsem si přečetla příspěvek zde, dnes jsme byli na veteriněna ejhle, zánět spojivek. Takže jeste jednou DÍKY! :-)

ČMKU

Datum: 11.12.2012 | Vložil: Ladislava

Příspěvek Nadi mě inspiroval k tomu, abych se omluvila majitelů štěňátek Brayena a Cara.
Přesto, že Brayen je narozen 29.6.2012 tak stále nemám PP a nemám ani PP s přeregistrací uchovněného pejska Kukýna, kterého jsme uchovňovala v září. ČMKU už asi od podzimu slaví vánoce, jinak to nevidím a už jsem vše urgovala u poradce chovu, který přislíbil nápravu.

Re: ČMKU

Datum: 16.12.2012 | Vložil: Bára

Tak to jsem ráda že nejsem sama,koncem září jsme uchovnila fenečku Qelču a pořád mi papíry nedorazily:-(

Re: ČMKU

Datum: 20.12.2012 | Vložil: Adam

Vypadá to že se funkčnost našeho státu horší a ČMKU čeká na úplatek ;-(

krev ve slinách

Datum: 10.12.2012 | Vložil: Martin, Edita a Matylda

Všechny zdravíme, doufám, že se máte všichni dobře. Matylda je v těchto dnech naprosto nadšená, strašně ráda nyní chodí na delší procházky a užívá si hrátky ve sněhu. Doma je to trošku horší :) jak bývala jako malá naprostý andílek, co se týká ničení věcí, tak nyní si to trochu vynahrazuje. :)
Poslední dobou si děláme lehce starosti s jednou věcí, kterou jsme již diskutovali i s veterinářem, který říkal, že to je normální. Matylda s námi spí v posteli :) Občas jsme si ráno všimli, že v místech kde měla tlamičku, tak jsou růžové skvrny - jako sliny smíchané s krví. Mysleli jsme si, že je to tím, že jí ještě dorůstají zuby, ale tento "problém" pokračuje stále, i když ji nyní bude už 9 měsíců. Nemáte s tímto také zkušenosti?

Re: krev ve slinách

Datum: 11.12.2012 | Vložil: Hanka

taky zdravíme Matyldu a její pánečky :o)) myslím, že by si mohla holka psí podat s Guliverem packu, Guliver "škodí" doma ze všech mých psů nejvíc, má na svědomí spoustu zničených věcí, včetně nábytku a zdí. sníh taky miluje, ale bohužel ho co sebe cpe jak nezavřený, takže musím pořád hlídat. S tou krví ve slinách mě nic nenapadá. Zkontrolovali jste jí pořádně tlamičku, mohla se zranit při ničení věcí.

Re: krev ve slinách

Datum: 11.12.2012 | Vložil: Ladislava

Ráda bych poradila, ale opravdu jsem se s tím nikdy nesetkala a vůbec netuším o co by mohlo jít. Jednak není jisté, zda se skutečně jedná o krev, může to být něco vráceneho z jícnu co zabarví sliny a hlavně se domnívám, že jde o "přehnanou péči" na kterou upozorňuji a varuji od ní. Kdyby Matylda spala v pelíšku, kde by měla tmavou deku, tak víte houby :-)

Re: krev ve slinách

Datum: 11.12.2012 | Vložil: Romana

My s Jeffem máme to samé. Ale u první fenky se nám to také občas stávalo. Ale u Jeffa to je furt ( a ano, také je to PP, neboli pes postelový :-)). Podle mě to je něco jako aft. Nebo nejaký "pohárek", který občas praskne. Jsem ráda, že sem tento dotaz vložil, protože u nás se o tom také mluví. Třeba někdo bude vědet ;-)

Re: Re: krev ve slinách

Datum: 11.12.2012 | Vložil: Ladislava

Tak to abych k játrokostkám ještě každému buldokovi ušila satenévý polštářek v bílé barvě :-)
Tak to nevím, já jsem to v životě neslyšela, ale určitě se na to budu různě ptát.

Re: Re: Re: krev ve slinách

Datum: 19.12.2012 | Vložil: Romana

Když budete v tom šití, brali bychom i peřinku :-)

Zprávy

Datum: 10.12.2012 | Vložil: Naďa

Nevíte jak se daří buldočím klukům Brayenovi a Carovi ?

Záznamy: 1001 - 1100 ze 1477
<< 9 | 10 | 11 | 12 | 13 >>

Přidat nový příspěvek