Anglický buldok diskuze

Zde probíhá veřejná diskuse, kde se můžete ptát ostatních lidí na cokoliv, co se týká anglických buldoků, odpovídat jim nebo se prostě jen dělit o vlastní zážitky a zkušenosti s anglickými buldoky. Diskuze o anglických buldocích je tu jen pro vás, tak využijte možnost a diskutujte o tomto báječném buldočím plemeni.

Pro nový příspěvek musíte zajet až úplně dolů...pod všechny příspěvky a tam naleznete tabulku, kam napíšete svůj příspěvek. A nebo můžete jen odpovědět na příspěvek jiného návštěvníka.

Veřejná diskuze na téma anglický buldok

Re: Zprávy

Datum: 11.12.2012 | Vložil: Ladislava

Poslední zprávy které mám, tak se mají dobře, Brayenovi se i nožička srovnala. Jelikož mi stále ještě z ČMKU nedorazily PP, tak mi je hanba se vůbec o ně zajímat a čekám až PP dorazí.

Ladislava

Datum: 04.12.2012 | Vložil: Omluva

Omlouvám se že jsem zatím na blog nevložila recept s postupem. Nafoceno mám řádně, ale času málo. Určitě vložím, tak prosím o trpělivost.

Re: Ladislava

Datum: 06.12.2012 | Vložil: Hanka

:o) My vydržíme, ale těšíme se na fotky, teda aspoň já :o))

Re: Ladislava

Datum: 07.12.2012 | Vložil: Naďa

Moc děkujem za prima recept :))

Re: Re: Ladislava

Datum: 08.12.2012 | Vložil: Hanka

:o)) Já bych snad to psí pečivo snědla, jsem spíš masová než cukrová, takže ideální pro mě a ještě zdravé :o)) Že bysme s Guliverem zaskočili na ochutnávku ? Neboj, jsem v časové tísni a chápu, že by ti toho po naší návštěvě moc nezbylo :o))) Ale vypadá fakt skvostně :o)

První adventní neděle

Datum: 02.12.2012 | Vložil: Ladislava

je pomalu u konce a u nás doma nebyla provoněná ani vanilkou ani skořicí. Celé odpoledne jsem pekla játrovou hmotu a její vůně, kterou členové rodiny opovržilivě nazývali příšerným smradem se neromanticky dostala do každého kouta v našem domě. Mám, ale napečeno a řádně nafoceno. Samozřejmě šicky řádně odchutnávaly a moc jim chutnalo, tak se na Štědrý den doufám zavděčím všem miláčkům. Na Štědrý den vařím pro pejsky i několik litrů čaje ze slupek od jablíček, které už nějaký čas průběžně suším. Dárky jim žádné nedávám, stromeček jim nezdobím a maximálně jim přitopím víc než jindy.

Re: První adventní neděle

Datum: 03.12.2012 | Vložil: Hanka

:o))) Příšerný smrad je božská vůně pro pesany :o)) Pokud chutnalo i šickám, tak je úspěch zaručen :o)) Já jsem se inspirovala tebou a rozhodla se, že se nebudu patlat s pečením a udělám Guliverovi podle tvého receptu jenom paštiku uvařenou a zachlazenou v lednici. Sice nevydrží tak dlouho, ale na Štedrý den je to dar pro Gulivera nejlepší :o))) Guliver už vůbec nekulhá, tak jsem šťastná....

Vánoce a buldoci

Datum: 01.12.2012 | Vložil: Ladislava

Tak prosím o příspěvky, jaké plánujete Vánoce s buldoky. Budete péct buldočí cukroví ? Já tedy ano a to stejné jako každým rokem. Játrové kostičky.

Re: Vánoce a buldoci

Datum: 02.12.2012 | Vložil: Hanka

Tak já zase prosím o recept na buldočí játrové kostičky :o))) Jinak nemám v úmyslu vůbec nic vyrábět, protože to vypadá, že se budu na Vánoce zrovna stěhovat :o)) Ale co bych pro Gulivera neudělala, aspoň budu mít vánoční pocit :o) Včera mě chlapec dost vyděsil, byla jsme na jeho oblíbené procházce kolem rybníka, kde se pohledem porovnává s jedním labuťákem a kachny si myslí, že je bude krmit....chvilku běhal sám od sebe s nějakým klackem a nejednou začal kulhat na levou přední nohu, ale fakt hodně, sotva šel. Večer pořád kulhal, tak jsem byla rozhodnutá, že hned dneska ráno zavolám na kliniku a objednám nás, ale ráno se probudil a běhá zase normálně, přímo lítá s klackem v tlamě. Tak počkám......celou dobu mu dávám Caniviton, takže podporu kloubů má.....pacholek jeden, takhle mě strašit :o))

Re: Re: Vánoce a buldoci

Datum: 02.12.2012 | Vložil: Ladislava

Buldok má těžké tělo, krátké nožičky a velice často si nožku prostě "natáhne" a chvilku kulhá. Většinou se to stalo našim buldokům doma na dlažbě. O nic vážného nejde.
Co se týká receptu, tak základní recept je v sekci Váš buldok- krmení recepty. Já ho vylepšuji a dnes začínám péct a postup nafotím a dám na blog.

Re: Re: Re: Vánoce a buldoci

Datum: 02.12.2012 | Vložil: Hanka

Díky za uklidnění, docela mám dneska obavy jít s ním někam dál, aby si tu nohu zase nenamohl .o)) Podívám se na recept a už se těším na fotky :o))

Re: Vánoce a buldoci

Datum: 02.12.2012 | Vložil: Naďa

Recepty jsou úžasný. A paní Hanko ať je Guliver v pořádku a není to nic vážného.

demodikóza

Datum: 30.11.2012 | Vložil: Bára

tak Bertě dnes na veterině diagnostikovali demodikózu. Má na krku dva boláky, prý jsme přišli včas, takže to půjde lehce vyléčit. Na postižená místa jsem dostala Peroxyderm na potírání, v úterý si jdeme pro Advocate. Nejdřív jsem si myslela, že se jí dělá bradavička, ale rychle se to zvětšovalo. Pan veterinář říkal, že když to nepomůže, budu jí pak koupat v nějakém děsně smaradlavém šamponu. Jinak je ale v pohodě, řádí jako šílená, v noci jsem zapoměla uklidit nové boty, tak už nemám podpatky.....:)) je to moje zlatíčko, tak doufám, že se co nejdřív vyléčí! Je z ní velká puberťačka, moc neposlouchá, ale každý koho potkáme je z ní nadšený. Nejvíc samozřejmě ale já! Zdravíme ostatní!

Re: demodikóza

Datum: 30.11.2012 | Vložil: Ladislava

Jak jsem psala paní Monice, demodex má v sobě velká většina pejsků a u některého nikdy nepropukne a u některého při oslabení organizmu. Boláky nejsou zrovna příznakem demodexu, spíše to byla souhra náhod, že se při stěru našel trudník. Příznakem demodexu je spíše zarudlá kůže a vypadaná srst. Boláky mají patrně jiný důvod. Požádejte Vašeho veterináře o ektodet. Sice smrdí, to je pravda, ale je účinný i na všechny jiné kožní problémy. Znám veterináře, který tímto přípravkem koupe své pejsky před výstavou (ne buldoky) a tvrdí že se mu to osvědčilo, že pejsci nechytnou na výstavě žádné breberky a mají krásně lesklou srst.

Re: Re: demodikóza

Datum: 30.11.2012 | Vložil: bára

aha, ona má jen ty boláky, kůže zatím jinak v pohodě a srst taky nevypadává, jen z těch boláků. Bral jí z nich stěr a koukal na to přes mikroskop. V úterý si řeknu i o ten ektodet a uvidíme. Děkuji za zprávy, budu vás ještě informovat, Bára

Re: Re: Re: demodikóza

Datum: 30.11.2012 | Vložil: Ladislava

Takové boláky ve velikosti asi dvacetikoruny a někdy i větší, které mokvají, tak tomu říkáme hot pot. Horká skvrna. U buldoků se vyskytuje poměrně často a většinou na krku nebo u hlavy - tváře atp. Léčíme to tak, že všechna srst z postiženého místa se musí odstranit, prostě opatrně vytrhat a místo potírat nejlépe roztokem hypermanganu. Někdy se to rozšíří tak, že je nutná i antib.léčba. Jedná se o určititý zánět kůže dermatida atp. Ale pokud byl ve stěru trudník, což je kožní parazit nalezen, tak aplikaci advocate rozhodně doporučuji. Já s buldoky skutečně kožní problémy nemám, ale je pravda, že je čas od času odčervuji Ivomectem nebo Noromectinem a tak se domnívám, že to je tím. i když pravda, že jim to aplikuji pouze 1 - 2x do roka a snažím se odčervovat i jiným přípravkem. Ale od té doby, co to takto praktikuji, tak nemám problém ani s hot potem a ten se mi občas zde objevil.

How To Prevent Prostate Problems And Diseases?

Datum: 05.06.2018 | Vložil: AlbertBum

The prostate related is the central a part of a male's reproductive system. It secretes fluids that help the transportation and activation of sperm. The prostate gland is found just while watching rectum, below the bladder and all around the urethra. When there is prostate problem, it is almost always really miserable and inconvenient for that patient as his urinary product is directly affected.

The common prostate medical problems are prostate infection, enlarged prostate and cancer of prostate.



Prostate infection, also known as prostatitis, is easily the most common prostate-related symptom in men younger than 55 yrs . old. Infections of the prostate gland are classified into four types - acute bacterial prostatitis, chronic bacterial prostatitis, chronic abacterial prostatitis and prosttodynia.

Acute bacterial prostatitis will be the least common of kinds of prostate infection. It is due to bacteria perfectly located at the large intestines or urinary tract. Patients may feel fever, chills, body aches, back pains and urination problems. This condition is treated by making use of antibiotics or non-steroid anti-inflammatory drugs (NSAIDs) to ease the swelling.

Chronic bacterial prostatitis is really a condition of the particular defect inside gland as well as the persistence presence of bacteria inside the urinary tract. It can be due to trauma to the urinary tract or by infections via the rest in the body. A patient can experience testicular pain, back pains and urination problems. Although it is uncommon, it may be treated by removal with the prostate defect as well as the use antibiotics and NSAIDs to treat the inflammation.

Non-bacterial prostatitis makes up about approximately 90% of prostatitis cases; however, researchers have not to determine the causes of these conditions. Some researchers feel that chronic non-bacterial prostatitis occur as a result of unknown infectious agents while other think that intensive exercise and high lifting may cause these infections.

Maintaining a Healthy Prostate

To prevent prostate diseases, an appropriate diet is important. These are some with the things you can do and also hardwearing . prostate healthy.

1. Drink sufficient water. Proper hydration is necessary for our health and wellbeing and this will also maintain the urinary track clean.

2. Some studies claim that a number of ejaculations weekly will help to prevent cancer of the prostate.

3. Eat steak without excess. It has been shown that consuming more than four meals of beef every week will increase the probability of prostate diseases and cancer.

4. Maintain a proper diet with cereals, vegetable and fruits to be sure sufficient intake of nutrients needed for prostate health.

The most critical measure to look at to be sure a wholesome prostate would be to choose regular prostate health screening. If you are forty years and above, you must choose prostate examination at least one time a year.

Re: demodikóza

Datum: 01.12.2012 | Vložil: Hanka

Držím palce, ať s tím rychle zatočíte. Ale je to náhoda, já jsme včera nechala Gulivera doma asi čtyři hodiny, a odstranil mi korkové podrážky z domácích bot, a jazyk z kotníčkových teploučkých botiček......krutě jsem ho potrestala, dostal morkovou kost :o))))

Re: Re: demodikóza

Datum: 01.12.2012 | Vložil: bára

Jaká náhoda :) Berta mi ve starém bytě vykousala tři díry do korkové podlahy.... ani já neumím moc trestat.....:) Pro paní Ladislavu, boláky jsou velký asi jen jako koruna a nemokvají, chlupy jí z nich vypadali. Já taky pravidelně odčervuji, tak nevím. Pravidelně jí to potírám a v úterý na kontrole bych měla dostat další instrukce....

Re: Re: Re: demodikóza

Datum: 01.12.2012 | Vložil: Hanka

:o)) Jsou to pacholci buldočí :o)) já bych zkusila něco přírodního, pokud neřekne vet něco jiného. Osvědčilo se mi dávat pangamin, ten mimo jiné pomáhá ke kvalitě srsti a kůže a nedá se předávkovat. A ty boláky bych potírala vodou zředěným Tea Tree olejíčkem. zatím to pomáhalo všem mým psům.......

Re: Re: Re: demodikóza

Datum: 01.12.2012 | Vložil: Ladislava

Jejda, boláčky jako koruna :-) tak to je paráda. To se asi jeden trudníček probudil a chtěl kouknout co je venku nového :-)
Suché boláčky měla Adélka v březosti a to po bocích a docela dost. Suchý stroupek,taky takový jak bradavička, po odškrábnutí zůstalo místo bez chloupků, ale suché a klidné. Měla jich ale šíleně moc. Na stěru nic nebylo a prý to byla hormonální záležitost. Je fakt že po porodu přelínala a srst i kůži má v pohodě.

Narozeniny

Datum: 29.11.2012 | Vložil: Naďa

Zajímalo by mě, jak se svými miláčky trávíte jejich narozeniny.

Re: Narozeniny

Datum: 30.11.2012 | Vložil: Ladislava

Asi vás zklamu, ale narozenin ya svátky neslavíme ani v rodině a s pejsky tedy už vůbec ne.

Re: Re: Narozeniny

Datum: 30.11.2012 | Vložil: Hanka

Já před Guliverem jeho narozeniny tajím a nemusím mu nic dávat :o)) Ale myslím si, že on má oslavu každý den :o))

Re: Re: Re: Narozeniny

Datum: 30.11.2012 | Vložil: Ladislava

Já si ani přesné datum narozenin pejsků nepamatuji. Jsem ráda že si vůbec pamatuji narozeniny všech rodinných příslušníků a ještě k tomu pejsků...tak to bych musela mít mozek jak PC.
U pejsků pouze dodržuji Vánoce a co vše pejskové dostávají, to plánuji napsat na blog, který trochu zanedbávám, ale mám v plánu se polepšit. A dnes jsem tam vložila fotky brášky naší Nadi.

Re: Re: Re: Re: Narozeniny

Datum: 30.11.2012 | Vložil: Bára

Tím, že nemáme děti, slavím nadšeně narozeniny i svátky obou našich zvířat. Berta je ještě mladá, tu čeká oslava v únoru, ale už se těším na Vánoce, jak jí uvařím něco dobrého a dostane nějaký hodně velký pamlsek. Kočce bylo minulý měsíc 8 let a abych naznačila, jak velký blázen jsem: uvařila jsem jí rybu a když jsem jí tu misku nesla, slavnostně jsem jí zpívala Happy Birthday :) přítel má ze mě srandu, ale co bych pro své miláčky neudělala......:))

Vanda a xanto

Datum: 27.11.2012 | Vložil: Michaela

Dobrý den,chtěla jsem se zeptat jestli se Vanda a Xanto z Agátové cesty neprodali do Plzně.Syn tvrdí že je dneska viděl na procházce v Plzni -Bolevci.díky za odpověď s pozdravem Michala

Re: Vanda a xanto

Datum: 27.11.2012 | Vložil: Ladislava

O tom nic nevím a dost o tom pochybuji. Spíše se jedná o podobné jedince.

Re: Re: Vanda a xanto

Datum: 28.11.2012 | Vložil: petr

v prosinci slavime Max 5let 30.12 a pipina Fibina 5.12 2roky......

Re: Vanda a xanto

Datum: 28.11.2012 | Vložil: petr

No videl dobre jsou to buldoci z Agatovy cesty,ale tyhle krasavci se jmenujou Max a Fibi : ))

Re: Re: Vanda a xanto

Datum: 28.11.2012 | Vložil: michala

Tak to jsem ráda že se nemýlil a jsou alespoň z Agátové cesty.Prý byli nádherní!Máme totiž také fenku Barču,dnes slaví 1.narozeniny.Ono totiž buldoci nejsou tak často k vidění.S pozdravem Michala

Re: Re: Re: Vanda a xanto

Datum: 28.11.2012 | Vložil: Ladislava

Aha, tak to byl Max a Fibi.
Xanto a Vanda žijí společně ve Švýcarsku, tak mi to přišlo nepravděpodobné je vidět v Plzni.

Naďa

Datum: 26.11.2012 | Vložil: Ladislava

Tak Naďa už má zánět dásní v pohodě, nic nekrvácí a zdá se to vše už klidné. Tak jsem ráda, ještě budu v léčbě pokračovat jen pro doléčení, ale bude to dobré.

Re: Naďa

Datum: 27.11.2012 | Vložil: Hanka

Tak hurá, věděla jsem, že to Naďa zvládne, díky tobě :o))

Kontinentální buldok

Datum: 25.11.2012 | Vložil: Helena Míková

Dobrý den, zajímal by mě váš názor na toto plemeno....díky

Re: Kontinentální buldok

Datum: 25.11.2012 | Vložil: Ladislava

Doma bych ho rozhodně nechtěla. Jinak se nemohu vyjadřovat, protože toto plemeno neznám , vůbec se mi nelíbí, tak se o něho ani nezajímám.

Re: Re: Kontinentální buldok

Datum: 26.11.2012 | Vložil: Helena

děkuji :-), také toto plemeno neznám, zatím jsem o něm jen četla, vzhledově se mi taky nelíbí, povahové a zdravotní rysy by měl mít asi dobré...

Re: Re: Re: Kontinentální buldok

Datum: 26.11.2012 | Vložil: Hanka

Mě se na pohled líbí, jenom mě vadí, že není toto plemeno uznané FCI. Myslím, že se dá přirovnat povahově k boxerovi, je to temperamentní pes, pravý opak AB, evidentně potřebuje víc pohybu a zaměstnání....

Re: Re: Re: Re: Kontinentální buldok

Datum: 26.11.2012 | Vložil: Ladislava

Mě se teda nelíbí, je to vysoké a ten ocas...no, prostě vořech :-) A s tou povahou bych si jistá moc nebyla. Popravdě nechápu, proč se to šlechtilo a proč nestačil americký buldok, což je hodně podobné. Slyšela jsem, že to je hodně oblíbené plemeno v Německu, ale u nás se to zatím naštěstí moc nechytlo. Anglický buldok je prostě anglický buldok a ten je nejlepší ze všech buldoků.

Re: Re: Re: Re: Re: Kontinentální buldok

Datum: 27.11.2012 | Vložil: Hanka

Jasně, AB je ten správný a nejsprávnější buldok, Guliver tady vedle mě to taky tvrdí :o))

Re: Re: Re: Re: Re: Kontinentální buldok

Datum: 27.11.2012 | Vložil: Helena

Taky se mi nelíbí ten ocas a vysoké nohy, ale četla jsem, že ho šlechtili, aby měl co nejméně zdravotních problémů a netrpěl stejnými typy nemocí jako AB, zdravotní stránka se jim možná podařila, ale na úkor vzhledu- bohužel

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kontinentální buldok

Datum: 27.11.2012 | Vložil: Ladislava

Já to šlechtění popravdě nechápu. Proč jim nestačil americký buldok? Podle mě je to hodně podobné.

pro Naďu

Datum: 25.11.2012 | Vložil: Hanka

Jenom mě tak napadlo, pokud se nic nezměnilo a manžel nechce o AB ani slyšet, co ho nenápadně seznámit třeba s Guliverem na procházce. Že bychom se potkali náhodou........? Včera jsme obešli s Guliverem celou Hvězdu a všichni "chlapi" z něj byli úplně vedle, opět jsem dávala kontakty na jeho chov. stanici. Třeba by to pomohlo. Je mi líto, že nemůžete tak báječného psa mít.......

Re: pro Naďu

Datum: 25.11.2012 | Vložil: Naďa

Moc Vám děkuji. Možná by to pomohlo, ale mi bydlíme pár kilometrů od Brna :)) Což asi nebude možné :)) Ale bojuji dál, zvláště ted co se mě po MD podařilo najít v blízkosti bydiště práci. On by možná manžel pookřehl, ale na dvorku máme RTW a on nechce o druhém psu bohužel ani slyšet. Ale já to nevzdám a budu bojovat a čekat a hlavně se těšit až si tohoto miláčka budu moci i já jako malé štěnátko od paní Laďky ovésti domů. Věřím že se jednou dočkám.

Re: Re: pro Naďu

Datum: 26.11.2012 | Vložil: Hanka

Tak držím moc palce :o)))

Re: Re: Re: pro Naďu

Datum: 26.11.2012 | Vložil: Naďa

Moc děkuji. A jakmile nastane můj šťastný den, určitě o tom budete všichni na těchto stránkách vědět. Moc dík a hodně úspěchů s Guliverem. :)))

Lepší nudné ticho, než problém.

Datum: 24.11.2012 | Vložil: Ladislava

Tak novinku mám, ale nic moc. Lepší by bylo novinku nemít. Při kontrole ústních dutin a zubů našich AB jsem bohužel zjistila, že má Naďa zánět horních dásní. Naštěstí je to doufám včas podchycené a zatím nic nehnisá, ale všude kolem zubů ji teče krev a horní dásno má jako po resekci :-(
Ach jo! Musím tedy říct, že kdybych se ji nepodívala do tlamy, tak bych věděla houby, protože na ni není nic vidět a mlátí tam se vším a kouše i dřevěnou přepážku jako by zánět neměla, ale léčit se to musí. Tak dostává antibiotika a dásna ji čistím a potírám. Už za 24h bylo vše mnohem lepší, tak snad to zvládneme bez komplikací.

Re: Lepší nudné ticho, než problém.

Datum: 24.11.2012 | Vložil: Hanka

Tý jo, to je nadělení, ale dobrý žes to podchytila včas. Tohle období je nějak nepříznivé, já mám zánět průdušek, hrtanu a hlasivek, takže taky ATB a děsná bolest v krku. Můj lékařkou doporučený naprostý klid vypadá tak, že místo hodinových procházek chodíme s Guliverem jenom na půl hodiny, i když dneska je hezky, tak půjdeme na delší. Horší je, že nemůžu mluvit, vůbec, tak děkuju sama sobě za to, že jsem naučila Gulivera na píšťalku a můžu ho pouštět na volno. Naštěstí už nemám horečky, takže pohoda. Zítra na oslavu přežití půjdeme s Guliverem do pizzerie a Gulivetrovi objednám Carpaccio bez rukoly, ta mu nechutná :o))) Držím Nadě palce, ale vím, že to bude dobrý hodně brzy :o)))

Re: Lepší nudné ticho, než problém.

Datum: 24.11.2012 | Vložil: Naďa

Je mi moc líto fenečky a přeji brzké uzdravení. Brzké uzdravení přeji i Vám paní Hanko.

Re: Re: Lepší nudné ticho, než problém.

Datum: 25.11.2012 | Vložil: Hanka

Děkuju, já už jsem dobrá, budeme držet palce hlavně buldočí holce. Jak je jí dneska Laďko, doufám, že se rapidně zlepšuje.....

Ticho

Datum: 20.11.2012 | Vložil: Naďa

Nějak to tu utichlo. Nemáte nikdo žádné zprávy o Vašich miláčcích ani žádné novinky ?

Re: Ticho

Datum: 20.11.2012 | Vložil: Ladislava

U nás tedy opravdu nic nového.

Re: Re: Ticho

Datum: 21.11.2012 | Vložil: Romana

Dobrý den, u nás také nic nového. Jeff je pořád stejný rošťák. Jen jsme si před dvěma týdny prodělali nějakou střevní virózu či co, ale to už je za námi. První sníh s ním byl veselý a plný legrace, stejně jako u Gulivera. :-)

Re: Ticho

Datum: 23.11.2012 | Vložil: M.Schiffner

Tady u Nas take nic noveho.Udo porad bojuje s problemem kuze.Demodex uz nema,trikrat vysel negativni ale porad ma problemy.U usi nema srst na zadecku take ne a na krku ma bolaky vypada to jako puchyre:-( uz jsem z toho dost spatna.Kdyz nic nepomuze,tak mu budou muset vzit pod narkozou vzorek kuze:-( jeste budeme muset udelat vysetreni stitne zlazy.Jinak je to mazel a muj chlapecek.Doma zadny nabytek nekouse.Udo ma 25kg a uz asi vic vazit nebude,protoze se drzi na 25kg od pul roka.Jinak vsechny zdravime Monika a Udo:-)

Re: Re: Ticho

Datum: 23.11.2012 | Vložil: Hanka

To je mi líto, že má Udo problémy s kůží. Jen mě napadlo, sice to není samospasitelné, ale zkuste mu dávat pangamin. Já dávám pangamin jaksi preventivně všem svým psům, má dobrý vliv na podporu imunity a na srst obzvlášť. Ale jsou daleko sillnější léky na podporu imunity, zkusila bych to, tím se nemůže nic zkazit a mohlo by to pomoct. Moc držím chlapečkovi buldočímu palce :o))

Re: Re: Ticho

Datum: 23.11.2012 | Vložil: Ladislava

Moniko nezoufejte, určitě se to spraví a srst doroste. Na podporu srsti je dobrý lososový olej, ale pokud je krmený kvalitně,což určitě je, tak bych mu nic nepřidávala. Maximálně ob den syrové vejce. Pokud máte ten roztok, co jsem Vám radila, tak ty místa 1x týdně stejně raději potírejte.

Blíží se zima :o))

Datum: 12.11.2012 | Vložil: Hanka

Zdá se, že bude tuhá zima :o) Guliver si z každé procházky přinese pořádný kus klacku, teda spíš polena. Ještě chlapec nevychytal, jak by mohl to dřevo přinést pohodlně, tak ho nosí tak, že drží v tlamě jeho konec a ten přečnívající zbytek používá k ničení plotů a lidských lýtek. To obzvlášť miluju, když dostávám při každém kroku ránu do nohou klackem, jsem už samá modřina, ale máme slušnou zásobu dřeva na topení, škoda, že topíme plynem :o)) Jak se má Udo a Matylda a další buldočí pacholíčci....

Re: Blíží se zima :o))

Datum: 19.11.2012 | Vložil: Martin, Edita a Matylda

Zdravíme Gulivera, Matylda se má moc dobře, je to městská slečna, strašně ráda chodí po centru Prahy. Všude kouká, aby jí něco neuniklo. Je také ráda, když ji bereme do restaurací nebo mezi přátele, všude ji obdivují a chtějí si ji hladit. Jediný problém s Matyldou je ten, že jak byla doma vzorná (zničila pouze jedny dveře v bytě, které okousala), tak se v pátek takto pustila i do skříně v obýváku. Bohužel ne že jen skříňku okouše, ale asi i sežere veškeré třísky, nic jsme nenašli. Ale zatím je v pohodě, je veselá a dnes si to opět štrádovala centrem. :-)

Re: Re: Blíží se zima :o))

Datum: 20.11.2012 | Vložil: Hanka

Nóóó konečně se i Matylda dala do pořádného kusu nábytku, Guliver blahopřeje, já soucítím....Jak tady píšu co všechno Guliver podniká, tak jsem poněkud zapomněla, že i my žijeme společenským životem, Praha a restaurace též patří mezi oblíbené cíle cest. Přesně jako Matylda, Guliver si to mezi lidmi vychutnává, jaksi samosebou se rozumí, že si ho každý na koho se podívá pohladí, obsluha restaurace ho vítá úsměvem a Guliver rozdává svou přízeň na všechny strany. Nejšťastnější je ale venku se s spoustou psů, kde se společensky vybíjí po psím způsobu :o)) V neděli to poněkud přehnal a jako jediný účastník procházky si zaplaval v rybníku a potom ještě lítal v potoce jako rapl. Ujistila jsem všechny okolo kteří se divili, že AB je vodní pes, že AB jako takový vodní pes není, že jenom do Gulivera vstoupila duše mého ohaře, který vodu miloval jako teď Guliver.

domácí či venkovní pes?

Datum: 10.11.2012 | Vložil: Helena

Nemáme doma sice buldoka, ale časem snad budeme mít a jak tady pročítám diskuze, tak mi připadá, že je máte všichni doma, my máme současné psy celoročně venku (boudu mají zateplenou a vystlanou slámou ve stodole), domů je bereme přes den, když jsme doma a v zimě na noc, když je veliký mráz, AB asi přes zimu musí být doma,co? Nevadí mi to, jen se ptám? Co tady tak čtu, tak před pořízením AB si nebudeme rozhodně pořizovat žádný nový nábytek :-)

Re: domácí či venkovní pes?

Datum: 10.11.2012 | Vložil: Ladislava

AB navzdory tomu, že to byl dříve bojový pes atp., tak je dnes společenský. Tak jako všechna společenská plemena nemohou být celoročně venku, tak stejně tak ani AB. Vyjímku tvoří jen chovatelské stanice kde mají více pejsků a v rámci zachování alespoň relativního domova nikoliv psí boudy mají své chovné jedince v kotcích které musí být vytápěné. Já pro své pejsky mám vytápěný domeček, který je přímo postavený pro pejsky podle mé představy a tak,aby vyhovoval mě i psům.
S nábytkem to není tak hrozné :-)

Přemisťování pelíšku

Datum: 10.11.2012 | Vložil: Naďa

Zajímalo by mě zda je vhodné pejskovi přemisťovat pelíšek do různých místností. Když si pořídíme štěňátko bude vyžadovat naši společnost. Když ho necháme i s pelíškem v naší blízkosti to znamená v ložnici, jak potom pokračovat přes den. Nechat pelíšek na jednom místě, aby si pejsek zvykl jen na jedno místo, nebo je možné během dne pelíšek přemisťovat podle toho kde se zrovna zdržujeme mi, aby byl pejsek v naší blízkosti.

Re: Přemisťování pelíšku

Datum: 10.11.2012 | Vložil: Ladislava

Já majitelům štěňátek nedoporučuji společnou ložnici se štěňátkem. V době kdy štěňátko předávám, je již plně naučené spát ve svém pelíšku bez přítomnosti svého pána a tak by to mělo pokračovat i v novém domově. Může se stát, že štěňátko v noci pláče, neboť je v novém prostředí, taky se mu patrně stýská i po sourozencích z vrhu, ale to je otázkou tří dnů, kdy si zvykne. Pokud si naučíte štěně na ložnici a postel, bývá velice obtížné ho to odnaučit a považuje to za trest. Proto má rada zní : pejsek by měl mít své místo v bytě jasně dané. Mělo by to být místo klidné, teplé, bez průvanu a v takovém místě, aby mohl v klidu pozorovat dění v rodině.

spánek

Datum: 09.11.2012 | Vložil: Veronika

Dobrý den,

s přítelem jsem si pořídili před třemi týdny štěně anglického buldoka. Má půl roku. Když jsme v práci, vydrží bez čůrání i 8 hodin v kuse. Poslední venčení je kolem půlnoci a máme nastavený budík na 6 hodin na ráno. Má svůj pelíšek vedle naší postele. Ale občas nás vzbudí o půl 3. v noci, jindy v 5 ráno. Po vyvenčení se mu nechce spát a vyžaduje pozornost. Můžeme tomu nějak zamezit? Není mi jasné, proč nás budí po tak krátké době, když přes den vydrží.

Děkuji moc za odpověď.

Re: spánek

Datum: 09.11.2012 | Vložil: Ladislava

Domnívám se, že pejsek nepotřebuje venčení...nic méně když už ho ven vezmete, tak svojí potřebu vykoná, ale dožaduje se kontaktu s Vámi. Má rada zní : vyvenčit, ale žádná další pozornost. V noci se prostě musí spát! Když se mu věnovat v noci nebudete, brzy pochopí, že jeho "nátlak" je zcela zbytečný.

Kde má pejsek spát

Datum: 02.11.2012 | Vložil: Vítek

Dobrý den, rád bych zkušenější chovatele požádal o radu. Máme doma štěně (půl roční) AB, pejska. Koupili jsme ho před cca 11 dny. Je velmi učenlivý, takže čurání doma už je nyní opravdovou vzácností. Objevil se ale nový problém - pejsek spí v kuchyni, která dveřmi sousedí s naší ložnicí. Od začátku s tím nebyl problém, ale včera nás poprvé vzbudil kolem 3:30 ráno, otevřel si pootevřené dveře do ložnice a já to chápal jako znamení, že chce ven - tak jsem ho vyvenčil (obě hlavní činnosti byly provedeny :) ) a pejsek znovu usnul. Dnes v noci nás vzbudil už v 1:40 (poslední venčení bylo cca v 23:10), opět jsem ho tedy vzal vyvenčit, už jen čural - ale po návratu do bytu odmítal jít na své místo. Neustále se dobýval do ložnice a když jsem "natvrdo" zavřel dveře, tak začal poštěkávat (což v domě plném lidí kolem 2hé ráno prostě není ideální..) - po několika důrazných nesmíš a jiných pokusech jsem to vzdal, vzal spacák a lehl si k němu do kuchyně, usnul jak nemluvně. Chtěl bych se tedy poradit co s ním - přesunout mu pelíšek do ložnice? Ignorovat jeho probuzení a štěkání?, předem děkuji moc za radu.

Re: Kde má pejsek spát

Datum: 02.11.2012 | Vložil: Hanka

Každé štěně chce být co nejblíž svého člověka. Pejsek možná ani nechtěl v noci vyvenčit, jenom chtěl být s vámi. Můj buldok spí se mnou, takže bez problému, ale pokud vy ho v ložnici nechcete, nezbývá, než vydržet jeho "brekot" několik dní, dokud si nezvykne. Teď to možná potrvá delší dobu, když zjistil, že štěkotem vás donutí se mu věnovat. Ideální by bylo, kdyby měl pelech vedle vaší postele, a když znejistí pohladit ho, aby cítil vaší přítomnost, máte ho doma přece jenom krátce a pes si začal dělat na vás vazbu, což je dobře. Držím palce .o)

Hárání

Datum: 01.11.2012 | Vložil: Michala

dobrý den,chtěla jsem se zeptat jestli je normální ,že naše fenka AB,teď 28.11.ji bude 1rok ještě nehárala?Nemůže být nějaký problém?Bylo nám řečeno že první hárání bývá kolem 6.měsíce?Co je na tom pravdy?Děkuji za Váš názor.Michela

Re: Hárání

Datum: 01.11.2012 | Vložil: Ladislava

Ne, žádný problém určitě není. V 6 -ti měsících AB někdy sice už hárá, ale většinou spíše 7-9 měsíc a že harájí v roce a dokonce až po roce je celkem běžné.

Buldok a střídavá výchova

Datum: 30.10.2012 | Vložil: Ladislava

Dobrý den, tak nám zde trochu diskuze pokulhává a já bych ráda nadhodila jedno zajímavé téma. Poslední dobou často slyšíme o střídavé výchově u dětí po rozpadu vztahu. Já osobně nejsem tomuto nakloněná, přeci jen patřím do generace která uznává že dítěti je nejlépe u matky, ale jak tomu je u pejsků a je celkem jedno zda se jedná o AB nebo jiné plemeno. Jaký máte názor? Co je pro pejska nejlepší? Aby zůstal s tím, ke komu má vřelejší vztah, nebo ten, který si ho původně pořídil a nebo si ho střídat, když o něho mají zájem oba dva páničkové??? Vaše názory mě opravdu budou zajímat a proto žádám a prosím všechny návštěvníky diskuze, aby svůj názor napsali. Děkuji.

Re: Buldok a střídavá výchova

Datum: 30.10.2012 | Vložil: Hanka

Já myslím, že jak pes, tak dítě by měli mít jednoho vychovatele, teda pes určitě, protože jenom jeden člověk je pro něj alfa pes, ty ostatní sice uznává, ale alfa je jen jedna. Vidím to i doma, já jsem vychovala psa a manžel mi ho kazil pokud s ním šel ven nebo na hon sám. U dětí, pokud střídavá péče, tak snad jedině, aby se střídali rodiče v jednom bytě, kde budou děti pořád doma. Je to dost hrozné téma.....Naďo vydržte, třeba se jednou zadaří, já bych bez psa nemohla, asi bych obětovala manžela :o)))

Re: Buldok a střídavá výchova

Datum: 31.10.2012 | Vložil: Jana

můj názor na střídavou výchovu jak u dětí ,tak u mazlíků je naprosto jednoznačný - děti rozhodně u maminky (samozřejmě jen pokud je mamina v poho a nebere např. drogy , nepije a tak podobně - no prostě se o svá mláďátka řádně stará :-)) a mazlík u toho z pánečků ,kterého uznává a respektuje nejvíce .... myslím ,že pokud už se dva rozcházejí ( což se prostě stává ) , že by to neměli odnášet děti (mazlíci také ) - ty dva by měli být schopni se mezi sebou rozumně domluvit v zájmu svých dětí (mazlíků ) - proč by měli trpět za něco, za co nemohou ? ... tak jim to alespoň rozumným řešením situace trochu ulehčit - myslím ,že už tak to pro ně není lehká situace - proč jim to ještě ztěžovat nějakými hádkami a schválnostmi ? .. vím , že se to snadno píše a realita bývá dost často podstatně odlišná - bohužel :-( J.

Re: Buldok a střídavá výchova

Datum: 03.11.2012 | Vložil: Naďa

Já osobně pro střídavou výchovu dětí nebo i psích mazlíčků nejsem. Můj názor je takový, že by pejsek měl zůstat u toho koho si vyvolil a zůstat v prostředí na které je zvyklí. Pokud o pejska projevuje zájem i druhý z partnerů ať ho přichází navštěvovat. Samozdřejmě stále v přítomnosti vyvoleného. Protože i sebemenší změna toto němé stvoření stresuje. A to by si měl každý uvědomit, pokud k takové situaci dojde. Protože pokud si pejska mermomocí chce dotyčný odvést i přesto, že ví že větší náklonnost má k druhé osobě neublíží tím sobě nebo druhému. Ublíží pouze a jen tomu němému stvoření. A to snad žádný milovník psů nechce.

Re: Re: Buldok a střídavá výchova

Datum: 03.11.2012 | Vložil: Ladislava

Naprostý souhlas, je to jako s dítětem. Bohužel na toto téma jsem žádný web ani blog nenalezla, ale co se týká dětí, tak je výborný www.Jeden domov.cz
Toto občanské sdružení Jeden domov bych velice ráda podpořila. Pokud máte nějaké nápady a inspirace, prosím pište, volejte.

Re: Buldok a střídavá výchova

Datum: 04.11.2012 | Vložil: Monika

Zaujmulo me tema teto diskuse. A to prave proto, ze jsme se s bratrem na stridave peci dohodli, jeste pred tim, nez jsme si stenatko poridili. Nasemu Gustikovi je pres 14 mesicu, a stridavou peci zvlada naprosto s bravurou. Nic nam nikdy nerozkousal, nikdy nam nicim nedal najevo, ze je mu takto zle. Prijde mi prave, ze ma kazdy tyden jine vzruso, a ze mu to naprosto vyhovuje. SOudim z toho jak moc je hodny, mazlivy a hravy.Dela nam jen samou radost.
Co se tyce u deti. Podle me by melo mit dite matku i otce, oba dva rodice jsou ve vychove ditete duleziti a ovlivnuji jeho chovani do konce zivota. Priklanim se k tomu aby zustalo u matky ale aby otci i diteti nebylo odepirano ho vidat nebo u nej stravit cas.

Re: Re: Buldok a střídavá výchova

Datum: 04.11.2012 | Vložil: Ladislava

Ano, o vašem rozhodnutí jsem samozřejmě věděla a jsem ráda že to Gustík zvládá v pohodě. No, buldok je pohodář :-)
U dětí to je horší, střídavku nepodporuji, ale dítě musí mít s otcem kontakt, to je jasné. Separace dítěte od otce je někdy mstou matek, což není dobré pro nikoho. Střídavka mi,ale pro děti vhodná nepřijde, dítě potom nemá stabilní domov ani vnitřní stabilitu.
Taky, ale vím že i někteří pejskové nemají rády stěhování z chalupy do bytu a opačně.

Re: Re: Re: Buldok a střídavá výchova

Datum: 05.11.2012 | Vložil: Monika

Souhlasim.Je to hodne individualni, co vyhovuje jednomu, nemusi vyhovovat druhemu. Jinak za Gustu jsme strasne radi, uvidime jak to bude mit na stari, ale to ma jeste cas a nechceme si to pripoustet:) Je to fakt uzasne pes, s nadhernou povahou, milujici vsechno zive, zvirata deti, lidi. Za celou dobu co ho mame jen trosku nakousal desky u stolu, ale to mu zrovna rostly zoubky. Jinak hracky ma uz od stenatka, plysaky si s sebou nosi ven a je to uzasnej mazel a tulivec. A kdyz jsme se ted byli podivat na vystave, tak nam Gustik vsechny prerostl - kam chodime, tak budime pozornost:)

Re: Buldok a střídavá výchova

Datum: 07.11.2012 | Vložil: stridavka

Děti mají standardně výchovu dvou rodičů, takže je přirozené, pokud jim zůstane i po rozchodu rodičů. U psů je to různé - záleží na tom, zda před tím měl jednoho pána, nebo dva...

Re: Re: Buldok a střídavá výchova

Datum: 07.11.2012 | Vložil: Ladislava

Ano, máte pravdu. Dětem musí zůstat oba dva rodiče. Tak jak zde uvažujeme všichni, zůstat pěkně u maminky, rodiče by se neměli hádat a vzájmu dětí se domluvit jako rodiče. Otec navštěvovat dítě/děti jak jen to bude možné a matka by neměla otci bránit ve styku. Na toto téma připravuji nové webové stránky, sem se toto téma moc nehodí.
Co se rýká pejsků, tam to tak jednoznačné není a velice záleží na rase. Dobrman, německý ovčák atp., prostě pes k výcviku musí mít jednoho pána, kterého poslouchá na slovo a respektuje ho. Společenská plemena a bezesporu i AB nemohou mít jen jednoho pána. Jsou to právoplatní členové rodiny, vyhledávají předevší děti, ale milují celou rodinu. Neumím si představit, že by otec odešel od rodiny a AB si vzal sebou je proto, že se bude cítit jako jeho pán, neboť ho koupil a platil například nemalé výdaje za veterináře.

Re: Re: Re: Buldok a střídavá výchova

Datum: 07.11.2012 | Vložil: Bára

Musím souhlasit se všemi příspěvky:-)

Re: Re: Re: Re: Buldok a střídavá výchova

Datum: 08.11.2012 | Vložil: Marie

Tak vás nebylo nijak těžké najít...dobrý večer, dámy.

Re: Re: Re: Re: Re: Buldok a střídavá výchova

Datum: 08.11.2012 | Vložil: Ladislava

Dobrý večer Marie.
Obávám se, že hledáte jiný web :-)
Napište mi mailík a adresu webu co hledáte Vám pošlu.
Ale vítám Vás i zde a pokud máte zkušenosti s AB, rádi Vás přívítáme i zde na diskuzi.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Buldok a střídavá výchova

Datum: 08.11.2012 | Vložil: Karel

Pani Holmanová, Vaše stránky sleduji pravidelně a jak jsem Vás již informoval, náš Kája už nežije. S Kájou jsem odešel po rozpadu manželství ( slušně a bez hádek). Abych nebyl sám, odešel jsem alespoň s Karlem, bylo to naše rozhodnutí se ženou společné. Náš společný život s Karlem trval krátce, jen 4 měsíce. Jsem přesvědčený, že se mu moc stýskalo po domově a po dětech a to, že umřel v klidu ve spánku mi úlevu moc nedává ani po dvou letech. Nestřídejte domov ani dětem ani psům, je to špatná volba. Vám paní Holmanová přeji krásné vánoce, už zase odjíždím. K.J.

Opět nezdar

Datum: 29.10.2012 | Vložil: Naďa

Tak jsem zas zkoušela manžela přemlouvat k pořízení AB a zkuste hádat jak to dopadlo :)) Opět velmi a velmi špatně. Už nevím co s tím mým chlapem mám dělat. Nepomohla ani přímluva naší čtyřleté dcerky :(((

sníh

Datum: 29.10.2012 | Vložil: Hanka

Ahoj, tak jak si užívají vaši pesové sněhu. Já jsem se děsně pobavila, když Guliver viděl poprvé sníh. Nejdřív k němu podezřívavě čichal, ale potom v něm začal lítat systémem buldozer, strašně rychle před sebou hrudníkem ten bílej hnusík tlačil před sebou, potom dělal bagr, s otevřenou tlamou pokračoval v dělání cesty :o)) No a potom jsem si vzpomněla na tebe Laďko, když jsem se k němu otočila zády vrazil do mě takovou silou, že jsem málem upadla :o)) Kdy už ten padouch dostane rozum......

Co dělají vaši buldoci :o))

Datum: 25.10.2012 | Vložil: Hanka

Kde jste lidi buldočí, copak máte tak hodné psy, že se nic neděje? Pokud ano, tak vám závidím, Guliver totálně rozkousal předsíňovou stěnu, vyndal si šuple a celý jeho obsah roztahal po celém baráku. Jenom košík neodolal a jeho zbytky mě opravdu zaměstnaly, sbírala jsem je snad hodinu za radostné asistence viníka :o)) Gulivet si našel nové kámošky, tři chrtí slečny, jejich hry opravdu stojí za zkouknutí, všichni se skvěle bavíme. Nejhezčí hra ovšem probíhala s Německou dogou, to je kolem zastavovali lidi a sledovali ten "souboj titánů". Na buldoka je neobyčejně mrštný a rychlý, chlapeček můj zmuchlaný :o))) Co Udo a ostatní......

Re: Co dělají vaši buldoci :o))

Datum: 25.10.2012 | Vložil: Bára

zdravíme Gulivera! Berta už má za sebou první hárání a chvilku to vypadalo, že je už dospělá rozumná slečna.... bohužel sem zapoměla, že ještě přijde puberta! Na procházkách mě naprosto ignoruje, běhá za každým člověkem co potkáme, pak se nechá hladit až to vypadá, že doma si jí nikdo nevšímá. Musíme se obloukem vyhýbat loužím, protože v tomhle počasí jsou plné bahna a ona tam uprostřed řádí jak malé dítě, pak domů odchází celá černá a mokrá a v tu chvíli se ke mě hrdě hlásí....:) vypadá to, že zapoměla veškeré povely co jsem jí naučila a doma ničí vše co jí přijde pod tlamu. Je zajímavé že přítele poslouchá na slovo, ze mě si ale bohužel momentálně dělá jen srandu.....:)) doufám že to brzo přejde a bude zase ta roztomilá princezna.... zdravíme ostatní!!

Re: Re: Co dělají vaši buldoci :o))

Datum: 25.10.2012 | Vložil: Ladislava

Taky jsem si už říkala, kde všichni jste ! U nás nového nic. Všichni jsou docela v pohodě, začala jsem do pelíšků dávat teplé deky, tak všichni buldoci mají dost práce. Slabá deka - likvidace za 2 hodiny, středně silná - 1 den a hodně silná deka jim dá práci tak 4 dny s tím, že ji 12x vytáhnou ven aby řádně navlhla, tím pádem se zničí lítací dvířka která se vyvrátí a tak to jde pořád dokola až do jara.

Re: Co dělají vaši buldoci :o))

Datum: 26.10.2012 | Vložil: Monika Schiffner

Udo se ma dobre az na to,ze ma ten demodex ale uz je to lepsi:)Jinak je to take ulicnik,neustale mi krade boty z botniku a kouse je a nejhorsi na tom je,ze to ty dve moje holky odkoukaly a ted to delaji take.Vzdycky je nacapu na zahrade jak se pretahuji a hraji s moji botou:)Udo je porad nenazrany jak byl.V noci tvrde spi ale jakmile si vezmu neco k jidlu je okamzite vzhuru a cilej jak ve dne.Kdyz mi pani Hanko poslete vas meil tak vam poslu fotky aby jste videla jak vypada braska:)

Re: Re: Co dělají vaši buldoci :o))

Datum: 26.10.2012 | Vložil: Hanka

:o) To jsem ráda, že nemám doma jediného padoucha buldočího já, je to grázlík k sežrání i na zabití :o))) Budu ráda za každou fotku Guliverových sourozenců . My zítra jdeme nacvičovat reklamu co by měl Guliver točit, tak doufám, že se chlapec dobře vyspí :o)) hankapeisarova@post.cz

Car

Datum: 19.10.2012 | Vložil: Naďa

Car je opravdu neskutečně nádherný. Je i krásně stavěný. Je až neskutečné, že z takového malého skoro nic vyroste takový frajer. Bude z něho opravdu nádherný pesan :)))

Re: Car

Datum: 19.10.2012 | Vložil: Ladislava

Je to sice uličník, ale máte pravdu je moc hezký. Dnes už odjel do nového domova, kde se určitě bude mít báječně.

štěnátko

Datum: 18.10.2012 | Vložil: Adéla

Dobrý večer, skoro každý den koukám na vaše stránky, strašně moc si přeju mit buldoka, jenže přítel se k tomu moc neměl (spíš vůbec), ale vypadá to že po náročném ukecávání a otravování mi ho snad svolí :), proto bych se vás chtěla zeptat kdy plánujte další štěnátka, ráda si počkám na vaše, podle mě máte nejkrásnější štěnátka :)

Re: štěnátko

Datum: 18.10.2012 | Vložil: Ladislava

Moc děkuji za pochvalu :-) V letošní roce už žádná štěňátka mít nebudu, ale myslím, že na jaře zde zase něco bude v domě pobíhat, alespoň v to doufám :-)
Pokud sledujete stránky, potom určitě krytí atp. nepřehlédnete.

Re: Re: štěnátko

Datum: 18.10.2012 | Vložil: Adéla

Nemáte vůbec zač, určitě budu koukat, doufam že si to přítel uz nerozmyslí :) jinak počítejte s tim že jedno štěnátko uz je zamluvné :)

Re: štěnátko

Datum: 19.10.2012 | Vložil: Naďa

Mě by zajímalo jakou metodu ukecávání jste použila, protože já manžela ukecávám už nejmíň půl roku a nějak se mi nedaří. :)))

Re: Re: štěnátko

Datum: 19.10.2012 | Vložil: Adéla

No ono to nějak vyplynulo samo, já jsem to uz i vzdala, ale pochopil že když jsem skoro pořád doma sama tak nebude mít klid protože mě to samozřejmně štve a sám nabídl jestli ještě pořád chci toho pejska tak ať si ho pořídim. Doufám ale že si to do té doby zase nerozmyslí :))

Re: Re: Re: štěnátko

Datum: 19.10.2012 | Vložil: Naďa

Tak to Vám gratuluji. U nás je to krapet těžší. Ale stále bojuji a bojovat budu dál. Tak třeba se mě do příštího roku taky poštěstí. :)))

Ludánek

Datum: 18.10.2012 | Vložil: Martina Sýkorvá

Dobrý podvečer.Máme doma 2,5 měsíčního Ludánka AB a chtěla bych vědět jaká je ideální váha.Náš Luďa má k dnešnímu dni váhu 9,3 kg tak nevím jestli je to hodně,zdá se mi to totiž hodně.Děkuji Vám moc za odpověď Martina a Ludánek

Re: Ludánek

Datum: 18.10.2012 | Vložil: Ladislava

Ideální váha AB se obecně považuje : 1 měsíc 3kg, 2 měsíce 5 kg, 3 měsíce 7 kg atd. Našemu Carovi budou 2 měsíce 23.10. a dnes váží 4,47 kg, což je ideální váha. Záleží, ale samozřejmě na váze rodičů a mám tady statné fenky a jejich štěňata mají v této době klidně o 1 kg více. Nicméně 9,3kg je na 2,5 měsíční štěně docela dost. Pokud je váha přiměřená k velikosti pejska, potom s tím nic neuděláte a budete mít prostě velkého buldoka. Pokud je štěně přetloustlé, uberte krmení.

Záznamy: 1101 - 1200 ze 1477
<< 10 | 11 | 12 | 13 | 14 >>

Přidat nový příspěvek